apropos uanmeldt besøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Zeus

Jeg har ikke noget imod at folk lige kigger forbi, så længe de ikke forventer at kunne blive i timevis Jeg foretrækker dog helt klart en sms eller et opkald først Og så skal de ikke kigge forbi uanmeldt ved spisetid - gentagne gange......................................... Ikke for at spise med, men bare for at snakke........................................ Tsk tsk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Vidunderligeunger

tak for jeres svar piger godt jeg ik er den eneste med uanmeldtbesøg-forbi  

Anmeld

17. januar 2012

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

I kan bare komme

Er ligeglad .. Heheh .. Alle er altid velkommen i vores hjem  

Hvor bor I ikke tættere på

Anmeld

17. januar 2012

Nadia&Daniel

Zeus skriver:

Jeg har ikke noget imod at folk lige kigger forbi, så længe de ikke forventer at kunne blive i timevis Jeg foretrækker dog helt klart en sms eller et opkald først Og så skal de ikke kigge forbi uanmeldt ved spisetid - gentagne gange......................................... Ikke for at spise med, men bare for at snakke........................................ Tsk tsk

Anmeld

17. januar 2012

dpb

Jeg har ikke noget imod det dog med undtagelse af hvis jeg har ligget syg de sidste par dage, for så syntes jeg det er flovt at invitere folk indenfor i det bombekrater der har vokset sig op af rod... når jeg er syg og ikke har overskud til andet end at ligge og have ondt af mig selv bliver der ikke rigtig ryddet op, da det er mig der står for den del herhjemme... og tro mig der kan rode med 2 små drenge og en mand der vist tror at hans beskidte tøj selv finder vej til vaskekurven men så syg er jeg dog heldigvis kun et par gange om året

Men er selv vokset op i et hjem hvor uanmeldte gæster altid var velkomne så er vant til det...

Det er dog sjældent det sker, specielt efter vi flyttede... for har ikke den store omgangskreds hernede og det meste af familien bor stadig i hovedstadsområdet og de tager ikke en uanmeldt tur på 1-1½ time

Qnuz

Anmeld

17. januar 2012

Isabella_mor

jeg har faktisk ikke haft uventet besøg... 

aå jeg ved ikke om det er trælst eller ej..

men hvis der roder lidt kan jeg godt blive lidt flov. så jeg vil helst gerne have lidt tid til at rydde lidt op osv hvis der ligepludselig er en der ringer og sider at de er på vej ind og besøge os... 

Anmeld

17. januar 2012

Sabsy

Vores hjem er et herberg, dog uden sovende gæster..

Men der er tit min mands venner dropper ind og spiser med eller bare hygger

Anmeld

17. januar 2012

Fenja09

Her er det vidst kun naboerne på vejen, som dukker op uanmeldt, men det genere mig ikke så meget, for ved at de smutter igen inden for rimelig tid

Jeg synes man bør ringe og fortælle man kommer på besøg, også selvom man "lige er i nabolaget". Jeg ringer eller skriver altid, også hvis det bare er min mor jeg har lyst til at besøge.

Så længe folk giver lyd fra sig, så har jeg intet imod besøg også selvom de ringer og siger at de er der indenfor 10 min. Har det bedst med at vide, hvis vi skal have folk på visit. Især også nu hvor vi har en lille datter, som der også skal tages hensyn til mht sovetider osv.

/Fenja

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Hvor bor I ikke tættere på

I er velkommen til at komme på en miniferie her alligevel smukke 

Anmeld

17. januar 2012

jydeinden

vil helst have at jeg ved det i nogenlunde tid, at nu kommer derr gæster. Selv overfor mine forældre jamen der ringer eller skriver jeg da lige en sms inden at nu er jeg på vej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.