apropos uanmeldt besøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Zeus

morethanperfect skriver:

Alle dem der vil  

Skriver lige en pb

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

morethanperfect

Zeus skriver:

Skriver lige en pb

Okay 

Anmeld

17. januar 2012

MariaJ

Jeg er heller ikke ret god til uanmeldt besøg. Det har ikke noget med rod at gøre, jeg er bare ikke særlig impulsiv, og kan godt lide at vide, hvad der skal ske. Selv hvis jeg er hjemme og slapper af og laver ingenting synes jeg det er lidt stressende, hvis der kommer nogen man skal forholde sig til.

Anmeld

17. januar 2012

Benjamins'mor

Synes også det er irriterende. Alle er også velkomne her, men synes bare godt folk lige kan skrive eller ringe. Tænk nu hvis man render rundt med røven bar.

Anmeld

18. januar 2012

Københavnermor

Pylle3 skriver:

jeg ELSKER uventet besøg - synes det er noget af det mest hyggelige man kan komme  i nærheden af. At der er nogen som spontant tænker på en og som gider bruge sin tid på os uden at det altid skal planlægges ned til midste detalje med henblik på klokkeslet, hvilken mad skal serveres osv. på den anden måde ala hvad har vi i skabene i dag - måske en hel masse, måske ingen ting 

Sådan har jeg det også!! Jeg elsker at folk synes det er hyggeligt lige at kigge forbi..

Og  vi har ALTID kaffe at servere.. 

Prøver faktisk at opfordre flere i vores omgangskreds til bare at kigge forbi hvis de er i området, især nu hvor jeg bare går hjemme på barsel.. Elsker selskab. Generelt tror jeg at vores venner ved at vores hjem er åbent, det håber jeg da de ved.. 

Anmeld

18. januar 2012

Becks

Jeg HADER uanmeldt besøg.. Og jeg har aldrig åbnet døren for nogen, medmindre jeg ved det er postbudet med en pakke

Folk ved de skal ringe i god tid inden ellers bliver der ikke åbnet..

Anmeld

18. januar 2012

lori11

18. januar 2012

lori11

Pylle3 skriver:

jeg ELSKER uventet besøg - synes det er noget af det mest hyggelige man kan komme  i nærheden af. At der er nogen som spontant tænker på en og som gider bruge sin tid på os uden at det altid skal planlægges ned til midste detalje med henblik på klokkeslet, hvilken mad skal serveres osv. på den anden måde ala hvad har vi i skabene i dag - måske en hel masse, måske ingen ting 

Jeg har det på samme måde..

Det er da dejligt folk tænker på en og vil bruge tid sammen med dig

Jeg kommer og går da også som det passer mig ved min mor og far, ja så må jeg finde mig i det samme

At jeg så måske ikke lige har fået cleanet hele huset den dag, der er en der beslutter sig for at  komme.. jah, så må de sku leve med det, og de har da overlevet indtil videre 

Anmeld

18. januar 2012

Malthes mor

Jeg er blevet bedre til uventet besøg. Kan godt slappe af, når svigermekanikken banke uventet på, og nullermændene ligger i hjørnet, opvasken står på bordet, bryggerset flyder med vasketøj osv....men men men det har også krævet en del øvelse. Omvendt kan jeg også havd det, hvis de ringer og melder deres ankomst en times tid senere. Så bliver opvasken klaret, tøjet bliver smidt i maskinen, støvsugeren bliver hevet frem osv. Det afhænger helt klart af dagsformen

Anmeld

18. januar 2012

Mimbi

lailamik skriver:

Nej hvor underligt

Har nemlig tænkt rigtigt meget over det der med uventet besøg. Om hvordan Færinger og Danskerer er forskellige der  

Hjemme hos os får vi bare unameldt besøg såden hele tiden. Jeg tar hjem til mor når jeg har lyst og omvendt, mine venner kommer bare ind om de ser der lys, eller bilen uden for. Hjemme hos mor er jeg også vant til at folk bare kommer forbi. Og at de tager en tur ud at køre en lørdag for at besøge en eller anden 

Så skal der også lige siges at Færøeren er meget lille, og hvis man bor i samme by så er alle mere eller mindre naboer -derfor ikke alt skal være planlagt mht bus o.a da vi ikke bruger det så meget, men jeg ringer kun hvis jeg ved at det kan ske at mine venner er på arbejde, eller jeg er i en anden by, og ikke liiiige ved om familien er hjemme eller ej. Kaffe og kage er noget alle færinger mest som altid har inde, og det er altid klart at servere om nu en kommer ind.

Undskyld nu blev det så langt  En dansk famile var heroppe i 1mdr. De sagde at det sociale de havde oplevet i 1mdr heroppe var næsten det samme de havde oplevet i 15år i Dk 

Jah vi færinge er da MEGET sosiale

til TS så har jeg da slet ikki noget problem med uventet besøg synes det er rigtig hyggeligt når familje/venner lige kommer forbi, fordi de, de lige var i nærheden

knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.