apropos uanmeldt besøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

LilleLene

Jeg lukker ALDRIG op, hvis jeg ikke ved at der kommer nogle

men det er ligeså meget fordi vi har kat, og der må vi ikke have

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Vidunderligeunger

mika.F skriver:

jeg hader det altså også! ISÆR når det er svigermor, ikke fordi jeg ikke kan lide hende, tværtimod! men hun kommer næsten altid lige når liam er faldet i søvn til middag, og fandme så om hun ikke vækker knægten, pludrer med ham i fem min så han rigtigt bliver pylret fordi han er træt, og så går hun igen............ 

men generelt vil jeg gerne bare lige hvertfald have en halv times forspring hvis der skal komme folk i huset.. jeg går bare herhjemme og kan ikke komme nogen steder før manden kommer hjem fra job, så jeg render for det meste bare rundt i trusser og top, når der så pludselig kommer uanmeldt besøg modtager jeg dem iført morgenkåbe, og det er altså ikke lige super ynglings! jeg vil gerne have tid til at få tøj på og rydde op efter morgenmaden, tak...

hahahaha... er færdig af grin!! 

det lyder som min første barsel.. der blev der nogen gange først ryddet væk fra morgenmaden (undtaget mælk self) lige inden kæresten kom hjem Det var jo ret så "hårdt" at gå hjemme med et spædbarn der som 18 imer i døgnet.. eller...

Anmeld

17. januar 2012

Vidunderligeunger

LilleLene skriver:

Jeg lukker ALDRIG op, hvis jeg ikke ved at der kommer nogle

men det er ligeså meget fordi vi har kat, og der må vi ikke have

hehe ups

Anmeld

17. januar 2012

stm2812

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

Nu blev jeg helt revet med i en anden tråd omhandlende rod og uventet besøg

Hvordan har I det med uventet besøg?

Som jeg svarede i den anden tråd: Jeg HADER uventet besøg. Og nej det er ikke fordi folk ikke må se at her kan rode eller fordi vi går og laver alt muligt underligt som folk ikk må se / vide noget om. Men det er da bare irriterende at det lige pludselig banker på og vupti, der står svigermekanikken og forventer at man disker op med kaffe og en time lang snik snak - og det sidste man gider er lige det... 

er det bare mig eller hvad ??

HADER også uanmeldt besøg... Ofte har man jo inde i hovedet en plan for hvordan dagen skal forløbe og jeg vil i hvert fald gerne vide det hvis der er noget der afviger fra denne plan.. Er lidt forfærdelig på den måde men passer mig bare bedst hvis jeg har lidt kontrol over hverdagen

Hvis bare folk lige ringer en halv times tid inden og spørger om de må komme er det noget andet, men det med at man pludselig, helt uventet skal underholde nogle mennesker, det er altså ikke lige mig

Kærestens bedsteforældre er meget slemme til bare at komme. og de er nu meget flinke.. dog er jeg selv lidt genert og tilbageholdende og de kommer ALTID når kæresten er på job.. Så de har fået af vide at vi meget gerne lige vil have de ringer inden de kommer

Anmeld

17. januar 2012

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

Heheh .. Vi er meget afslappet omkring at få besøg .. Min far komme stort set hver dag kl. 13.00 så det ved jeg Det er nok bare en vane for ham tror jeg .. Han går forbi når han går fra toget nemlig

nå men, det ved du jo også

Anmeld

17. januar 2012

Ems30

Synes også det ville være mega mærkeligt, at folk kan finde på at dukke op uanmeldt. Heldigvis sker det nærmest aldrig hos os.

Men jeg tænker også at det virkelig kommer an på hvem det er. Hvis det er veninden der alligevel altid kommer forbi og godt kender ens skema, for hvornår man laver det man gør og hvornår på dagen man bare sidder og hygger med kaffe. Straks anderledes er det om det er hele den pukkelryggede og svigerfamilien der alle kommer samtrdigt. De har jo også forventninger om vådt og tørt, så der kan jo godt være lidt pres.

Det er heldigvis aldrig sket

Anmeld

17. januar 2012

aarhusmor

Jeg har ikke noget i mod uanmeldt besøg og roder det, så er de jo selv skyld i at de kommer og ser det. Jeg kan altid finde noget hurtigt og servere kaffe osv.

Det eneste er lige at jeg ikke ved hvem der kommer. Jeg har ikke et kighul og det savner jeg. For føler mig en smule utryg når jeg åbner døren uden at vide hvem der er i den anden ende

Anmeld

17. januar 2012

Maja_4000

Jeg har det ligesom dig ..

Hvis jeg selv kommer på uanmeldt besøg er det for at aflevere/hente noget .. Og forventer selvfølgelig ikke at blive inviteret ind så

Anmeld

17. januar 2012

LilleLene

MAJ*MOR skriver:

hehe ups

det er bare fordi jeg er sådan en crimerider

Anmeld

17. januar 2012

heaven

jeg er så absolut IKKE til uventede gæster, - jeg vil gerne selv have indflydelse på hvornår jeg skal social.... man behøver ikke aftale 140 dage i forvejen, men jeg vil gerne liiige have en chance for at fjerne reklamerne og krummerne på bordet osv - tak så min. et ring en halv times tid i forvejen, men rent faktisk kan jeg bedst lide at aftale nogle dage i forvejen....

det har faktisk ikke noget med min omgangskreds at gøre, det er flinke mennesker - det er mig selv, er måske nok bange for hvad folk tænker hvis det ligner en jordhule her, eller hvis man dapper rundt i nattøj kl 16 om eftermiddagen, tsk tsk... dog er den største grund nok, at jeg gerne selv vil have kontrollen og selv bestemme hvornår jeg skal være social.....

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.