apropos uanmeldt besøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

mika.F

MAJ*MOR skriver:

hahahaha... er færdig af grin!! 

det lyder som min første barsel.. der blev der nogen gange først ryddet væk fra morgenmaden (undtaget mælk self) lige inden kæresten kom hjem Det var jo ret så "hårdt" at gå hjemme med et spædbarn der som 18 imer i døgnet.. eller...

hahaha, så meget sover liam godt nok ikk... men jeg følger dig!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Phoenix

Er slet ikke til uventet besøg. Medmindre det er et af de nærmeste familiemedlemmer. 

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

MAJ*MOR skriver:

nå men, det ved du jo også

Ja , men som sagt , folk er volkomne

Anmeld

17. januar 2012

FrkZier

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

Nu blev jeg helt revet med i en anden tråd omhandlende rod og uventet besøg

Hvordan har I det med uventet besøg?

Som jeg svarede i den anden tråd: Jeg HADER uventet besøg. Og nej det er ikke fordi folk ikke må se at her kan rode eller fordi vi går og laver alt muligt underligt som folk ikk må se / vide noget om. Men det er da bare irriterende at det lige pludselig banker på og vupti, der står svigermekanikken og forventer at man disker op med kaffe og en time lang snik snak - og det sidste man gider er lige det... 

er det bare mig eller hvad ??

jeg haaaaaaaader uventet besøg, mit hjem er altid meget opryddet så det overhovedet ikke derfor, jeg hader bare at man lige har sat sig i sofaen og regner med man kan slappe af og BUM så står svigerfar og regner med man kan være social..

også bare det at folk bare kommer brasende, som om jeg ikke har andre ting at tage mig af tirsdag aften, hvis jeg ville have besøg havde jeg inviteret.. bliver faktisk lidt hidsig bare af at tænke på det :p

Jeg ville selv aldrig kunne finde på at komme på uanmeldt besøg hos nogen, mest fordi jeg selv hader at folk gør det hos mig

Anmeld

17. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har som sådan ikke noget imod uventet besøg. Folk er velkomne, men jeg kender ikke nogen, som ikke lige ville sende en SMS inden, de kom forbi. Min far har gjort det et par gange, hvis der var noget, han skulle hjælpe med og vidste, jeg var hjemme. Men det er også lidt anderledes. Selv kunne jeg aldrig finde på at tage hen til nogen uden at lige først høre, om det var ok.

Anmeld

17. januar 2012

lailamik

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

Som jeg svarede i den anden tråd: Jeg HADER uventet besøg. Og nej det er ikke fordi folk ikke må se at her kan rode eller fordi vi går og laver alt muligt underligt som folk ikk må se / vide noget om. Men det er da bare irriterende at det lige pludselig banker på og vupti, der står svigermekanikken og forventer at man disker op med kaffe og en time lang snik snak - og det sidste man gider er lige det... 

Nej hvor underligt

Har nemlig tænkt rigtigt meget over det der med uventet besøg. Om hvordan Færinger og Danskerer er forskellige der  

Hjemme hos os får vi bare unameldt besøg såden hele tiden. Jeg tar hjem til mor når jeg har lyst og omvendt, mine venner kommer bare ind om de ser der lys, eller bilen uden for. Hjemme hos mor er jeg også vant til at folk bare kommer forbi. Og at de tager en tur ud at køre en lørdag for at besøge en eller anden 

Så skal der også lige siges at Færøeren er meget lille, og hvis man bor i samme by så er alle mere eller mindre naboer -derfor ikke alt skal være planlagt mht bus o.a da vi ikke bruger det så meget, men jeg ringer kun hvis jeg ved at det kan ske at mine venner er på arbejde, eller jeg er i en anden by, og ikke liiiige ved om familien er hjemme eller ej. Kaffe og kage er noget alle færinger mest som altid har inde, og det er altid klart at servere om nu en kommer ind.

Undskyld nu blev det så langt  En dansk famile var heroppe i 1mdr. De sagde at det sociale de havde oplevet i 1mdr heroppe var næsten det samme de havde oplevet i 15år i Dk 

Anmeld

17. januar 2012

lycly

Jeg oplever det heldigvis meget sjældent, men jeg bryder mig ikke om det. Jeg vil gerne vide det hvis folk kommer. Især med en lille baby i huset, så er det ikke altid man er oplagt til besøg

Anmeld

17. januar 2012

A&F

Vi er meget gæstfrie herhjemme, og alle er velkomne til kaffe mm. når som helst . 

Anmeld

17. januar 2012

samantha1986

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

Jeg hader også uventet besøg. jeg kan bedst takle det hvis det er min familie. De kender mig jo nærmest på godt og ondt, og jeg tror ikke de forventer det vilde, men svigerfamilien hader jeg de pludselig dukker op. Der findes ikke noget værre.

Vi er sådan noget som aldrig har noget at kunne byde på til kaffe osv. Og synes det er så træls folk kommer og så kan man ikke byde dem noget. Plus man kan jo sidde i nattøj og se total grim ud.

Anmeld

17. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er heller ik sååå vild med uventet besøg, men igen så kommer det an på hvem det er der kommer, hvornår på dagen osv. Er feks ret glad for at min mor aldrig kommer uanmeldt på besøg, for hvis der bare roder det mindste eller vi ik lige har fået støvsuget så går hun bare igang og det er ik så fedt! Vi plejer at rytte op fredag. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.