MAJ*MOR skriver:
Hej Piger.
Nu blev jeg helt revet med i en anden tråd omhandlende rod og uventet besøg 
Hvordan har I det med uventet besøg?
Som jeg svarede i den anden tråd: Jeg HADER uventet besøg. Og nej det er ikke fordi folk ikke må se at her kan rode eller fordi vi går og laver alt muligt underligt som folk ikk må se / vide noget om. Men det er da bare irriterende at det lige pludselig banker på og vupti, der står svigermekanikken og forventer at man disker op med kaffe og en time lang snik snak - og det sidste man gider er lige det...
er det bare mig eller hvad
??
Nej hvor underligt 

Har nemlig tænkt rigtigt meget over det der med uventet besøg. Om hvordan Færinger og Danskerer er forskellige der
Hjemme hos os får vi bare unameldt besøg såden hele tiden. Jeg tar hjem til mor når jeg har lyst og omvendt, mine venner kommer bare ind om de ser der lys, eller bilen uden for. Hjemme hos mor er jeg også vant til at folk bare kommer forbi. Og at de tager en tur ud at køre en lørdag for at besøge en eller anden 
Så skal der også lige siges at Færøeren er meget lille, og hvis man bor i samme by så er alle mere eller mindre naboer -derfor ikke alt skal være planlagt mht bus o.a da vi ikke bruger det så meget
, men jeg ringer kun hvis jeg ved at det kan ske at mine venner er på arbejde, eller jeg er i en anden by, og ikke liiiige ved om familien er hjemme eller ej. Kaffe og kage er noget alle færinger mest som altid har inde, og det er altid klart at servere om nu en kommer ind.
Undskyld nu blev det så langt
En dansk famile var heroppe i 1mdr. De sagde at det sociale de havde oplevet i 1mdr heroppe var næsten det samme de havde oplevet i 15år i Dk 

Anmeld