apropos uanmeldt besøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.491 visninger
60 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Vidunderligeunger

Hej Piger.

Nu blev jeg helt revet med i en anden tråd omhandlende rod og uventet besøg

Hvordan har I det med uventet besøg?

Som jeg svarede i den anden tråd: Jeg HADER uventet besøg. Og nej det er ikke fordi folk ikke må se at her kan rode eller fordi vi går og laver alt muligt underligt som folk ikk må se / vide noget om. Men det er da bare irriterende at det lige pludselig banker på og vupti, der står svigermekanikken og forventer at man disker op med kaffe og en time lang snik snak - og det sidste man gider er lige det... 

er det bare mig eller hvad ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

morethanperfect

MAJ*MOR skriver:

Hej Piger.

Nu blev jeg helt revet med i en anden tråd omhandlende rod og uventet besøg

Hvordan har I det med uventet besøg?

Som jeg svarede i den anden tråd: Jeg HADER uventet besøg. Og nej det er ikke fordi folk ikke må se at her kan rode eller fordi vi går og laver alt muligt underligt som folk ikk må se / vide noget om. Men det er da bare irriterende at det lige pludselig banker på og vupti, der står svigermekanikken og forventer at man disker op med kaffe og en time lang snik snak - og det sidste man gider er lige det... 

er det bare mig eller hvad ??

I kan bare komme

Er ligeglad .. Heheh .. Alle er altid velkommen i vores hjem  

Anmeld

17. januar 2012

Vidunderligeunger

morethanperfect skriver:

I kan bare komme

Er ligeglad .. Heheh .. Alle er altid velkommen i vores hjem  

gad godt jeg kunne have det sådan af og til.. og alle er også velkomne, men de skal liiiige ringe inden de kører

Anmeld

17. januar 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Nej, det er ikke bare dig for jeg hader virkelig også at få uventet besøg  Og det samme gør kæresten. Hvis det f.eks.ringer på døren og de ikke kan se at vi er hjemme så åbner vi simpelthen ikke døren. Så må folk gerne tro at vi ikke er hjemme.

Men vi har også sagt til folk at de altså lige skal ringe inden de vil komme eller aftale en dag hvor de kan komme. Det andet gider vi simpelthen ikke!

Anmeld

17. januar 2012

AndreasMor84

Jeg gad godt at det kunne forekomme hos os.. men lidt svært med uanmeldt besøg, når vi bor i hver sin ende af landet

Anmeld

17. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Har det selv på samme måde som dig  HADER uanmeldt besøg og jeg tager heller aldrig hen til folk uden at spørge om de selv har tid, og om det er ok jeg kommer forbi  

Anmeld

17. januar 2012

mika.F

jeg hader det altså også! ISÆR når det er svigermor, ikke fordi jeg ikke kan lide hende, tværtimod! men hun kommer næsten altid lige når liam er faldet i søvn til middag, og fandme så om hun ikke vækker knægten, pludrer med ham i fem min så han rigtigt bliver pylret fordi han er træt, og så går hun igen............ 

men generelt vil jeg gerne bare lige hvertfald have en halv times forspring hvis der skal komme folk i huset.. jeg går bare herhjemme og kan ikke komme nogen steder før manden kommer hjem fra job, så jeg render for det meste bare rundt i trusser og top, når der så pludselig kommer uanmeldt besøg modtager jeg dem iført morgenkåbe, og det er altså ikke lige super ynglings! jeg vil gerne have tid til at få tøj på og rydde op efter morgenmaden, tak...

Anmeld

17. januar 2012

morethanperfect

MAJ*MOR skriver:

gad godt jeg kunne have det sådan af og til.. og alle er også velkomne, men de skal liiiige ringe inden de kører

Heheh .. Vi er meget afslappet omkring at få besøg .. Min far komme stort set hver dag kl. 13.00 så det ved jeg Det er nok bare en vane for ham tror jeg .. Han går forbi når han går fra toget nemlig

Anmeld

17. januar 2012

Vidunderligeunger

Omsorgsgiver skriver:

Nej, det er ikke bare dig for jeg hader virkelig også at få uventet besøg  Og det samme gør kæresten. Hvis det f.eks.ringer på døren og de ikke kan se at vi er hjemme så åbner vi simpelthen ikke døren. Så må folk gerne tro at vi ikke er hjemme.

Men vi har også sagt til folk at de altså lige skal ringe inden de vil komme eller aftale en dag hvor de kan komme. Det andet gider vi simpelthen ikke!

hahaha.. det har jeg også gjort.. men blev opdaget  ups..

Anmeld

17. januar 2012

Vidunderligeunger

rikkeregnbue skriver:

Har det selv på samme måde som dig  HADER uanmeldt besøg og jeg tager heller aldrig hen til folk uden at spørge om de selv har tid, og om det er ok jeg kommer forbi  

nej jeg ringer også altid inden.. men det ville jo også være underligt andet, med den holdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.