hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

An&Jo

NNM skriver:

det er han også.

håber jeg også har lige skrevet til hende for at høre ad hvor hun var henne af og om hun er okay.

jaa, kan godt forstå hvis i er lidt urolige..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

jaa, kan godt forstå hvis i er lidt urolige..

ja nemlig og det er vi.

Anmeld

12. januar 2012

lio

An&Jo skriver:

det er en flødeis med gul limonadeovertræk på.. den er så god..

Ok, jeg kender den som københavnerstang men vidste ikk om det var det samme... love it

Anmeld

12. januar 2012

sofiell89

An&Jo skriver:

her sidder jeg lige med en københavnerstand..

Jeg bagte kanelstang igår aftes (lidt spontant efter at have set et billede på facebook ) , så jeg vil spise en masse af den, nyde en kop the, computer og fjernsyn. Og glæde mig til at kæresten kommer hjem fra arbejde lidt over midnat

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Qoco skriver:

Ok, jeg kender den som københavnerstang men vidste ikk om det var det samme... love it

skrev jeg ikke os københavnerstang??

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

sofiell89 skriver:

Jeg bagte kanelstang igår aftes (lidt spontant efter at have set et billede på facebook ) , så jeg vil spise en masse af den, nyde en kop the, computer og fjernsyn. Og glæde mig til at kæresten kommer hjem fra arbejde lidt over midnat

lyder dejligt..

Anmeld

12. januar 2012

132319

foto på lærred skriver:

Hvad for noget dip spiser du til (mangler lidt inspiration) Plejer at bruge det der Holiday dip med cremefraise men der er jo mega mange kallorier i, så mangler noget andet lækkert man kan dyppe i.

Hmm, jeg spiser så barbecue og det er nok hellere ikke videre sundt med med fromage fraise  -Og så tilføjer jeg et fed hvidløg og lidt paprika

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

ja præcis..

ja mine forældre ved det godt, men min mormor gør ikke.. tør ikke fortælle det til min mormor hun er virkelig streng med at jeg ikke har min uddannelse færdig endnu osv, og hun mener ikke at det er okay at få børn under uddannelsen..

Okay det er da træls at hun ik syns om det.. Hvornår er du færdig med uddannelsen?

Anmeld

12. januar 2012

Moar2011

132319 skriver:

Regner med at den står på gulerødder + agurkestænger med dip -Hvis jeg orker at lave det

dip, er det alm ligesom til chips

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Okay det er da træls at hun ik syns om det.. Hvornår er du færdig med uddannelsen?

jeg har ca halvanden år tilbage på skole hvis jeg får lov at tage det her semester igen, og ellers så har jeg 1 år tilbage på skole, og så 2 år i praktik derefter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.