hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

har da os gemt de sæt der har en psykisk værdi, som hans dåbssæt, og hans første sæt tøj, og de første sko osv, men ellers har jeg ikke rigtig gemt noget..

Men tror helelr ikke jeg sådan vil være typen der kommer til at genbruge fra den store til den lille.. ville føle at den lille bliver snydt når den altid skal arve..

Tjah.. De er jo så lille at de ik forstår det.. Og man får jo som regel en masse fine nye ting i barselsgave og evt. dåbsgave.. Så snydt for nye ting blir de jo ikk.. Tror ihvertfald ik der er nogle børn der blir mindre "lykkelige" af at ha fået "arvet" tøj.. jeg har da også fået en masse brugt tøj..
Ik fordi jeg ik har råd til at købe nyt,, Men syns bare der er så meget brugt der intet fejler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

Valle81

An&Jo skriver:

her sidder jeg lige med en københavnerstand..

Jamen jeg skyndte mig lige i bilka, bor lige ved siden af købte en plade marabou mælkechokolade og bland selv slik og så har jeg cola i køleskabet

Nam nam

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Tjah.. De er jo så lille at de ik forstår det.. Og man får jo som regel en masse fine nye ting i barselsgave og evt. dåbsgave.. Så snydt for nye ting blir de jo ikk.. Tror ihvertfald ik der er nogle børn der blir mindre "lykkelige" af at ha fået "arvet" tøj.. jeg har da også fået en masse brugt tøj..
Ik fordi jeg ik har råd til at købe nyt,, Men syns bare der er så meget brugt der intet fejler

har skam os meget brugt til Johannes, og det får jeg os til dne nye.. det jeg mener er at tingene nok ikke kommer fra storebror af, men komemr fra et andet barn for så er det jo stadig nyt herhjemme.. sådan har jeg ihvertfald altid set på det..

og barselsgaver får jeg desværre ikke, fik ikke til Johannes, så regner heller ikke med noget denne her gang..

Dåbsgaver, tjaa, lad os se om vi får en dåb eller hvordan det bliver, har ikke vildt meget plads, og vil/kan ikke betale dyre domem for et forsamlingshus..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Valle81 skriver:

Jamen jeg skyndte mig lige i bilka, bor lige ved siden af købte en plade marabou mælkechokolade og bland selv slik og så har jeg cola i køleskabet

Nam nam

uhmm det lyder ellers os lækkert..

Anmeld

12. januar 2012

akskovmose

foto på lærred skriver:

Hvad for noget dip spiser du til (mangler lidt inspiration) Plejer at bruge det der Holiday dip med cremefraise men der er jo mega mange kallorier i, så mangler noget andet lækkert man kan dyppe i.

Du kan lave den med en fedtfattig yougurt i stedet 

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

har skam os meget brugt til Johannes, og det får jeg os til dne nye.. det jeg mener er at tingene nok ikke kommer fra storebror af, men komemr fra et andet barn for så er det jo stadig nyt herhjemme.. sådan har jeg ihvertfald altid set på det..

og barselsgaver får jeg desværre ikke, fik ikke til Johannes, så regner heller ikke med noget denne her gang..

Dåbsgaver, tjaa, lad os se om vi får en dåb eller hvordan det bliver, har ikke vildt meget plads, og vil/kan ikke betale dyre domem for et forsamlingshus..

Nåe okay.. Har dine forældre ikke mulighed for at hjælpe med sådan nogle ting som dåb osv?

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Nåe okay.. Har dine forældre ikke mulighed for at hjælpe med sådan nogle ting som dåb osv?

niks.. de hjælper ikke hvis de kan blive fri.. sådan har de altid været desværre..

Anmeld

12. januar 2012

MariaJ

Pebermyntechokolade og computeren.

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

MariaJ skriver:

Pebermyntechokolade og computeren.

pebermyntechokolade er nu os godt..

Anmeld

12. januar 2012

kirsti

Her er det fjernsyn og strikketøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.