hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

FrkLarsen

har fundet den på dba ja..

jamen det er faktisk en vogn fra 08, den ligner duo edge meget godt, og håber lidt på at man kan købe en af de der kombikasser dertil, så den kan bruges til den lille ny os..

Har godt nok en odder vogn, hvor der lige skal en ny kasse på, men ville os gerne have en lille smart vogn.. og så passer det med at den kan bruges til den store som klapvogn nu her, og så som kombi til den næste..

Men hvilken model har i købt??

Har haft flere emmaljunga vogne (skifter ret tit vogn ) og har aldrig haft problemer med dem..

Jeg må på dba endnu en gang så 

Jeg kan skisme ikke huske hvad modellen hedder, men kan da lige vedhæfte et billede, hvis altså du kan se den. 

Uh, jeg ville også gerne skifte vogn hele tiden, men pengene er bare ikke rigtigt til det 

p.s vognen er fra 04, så brugt er den 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Hehe.. Tænkte nok du ik havde fortalt det til så mange endnu.. Men tænkte at der nok ik skete noget ved at sladre.. Eller håbede.. hihi

hehe, det er helt iorden at sladre, så længe i holder det væk fra facebook lidt endnu..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

NNM skriver:

ja
har det sådan at man skal behandle andre som man selv vil behandles.

jaa, sådan har jeg det os.. og mine veninder ved at de altid kan få en sofa at sove på eller en skulder at græde ved hvis de har behov for det..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Strawberry skriver:

Heller ikke her.. Vil så gerne få 10 eller 12, bare en enkelt gang..men får oftest 7. Ved godt at 7 også er godt, men når man nu gerne vil prøve at få en høj karakter, men ikke kan fordi man er alt for nervøs eller pludselig står helt blank, men når man kommer ud kan man sige flere ting man kommer i tanke om..ja så er det træls

du får i det mindste 7, det har jeg ikke fået siden universitetet for 2 år siden.. der fik jeg 7 og 10 taller, men nu kan jeg knap nok score et 7 tal..

Anmeld

12. januar 2012

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

jaa, sådan har jeg det os.. og mine veninder ved at de altid kan få en sofa at sove på eller en skulder at græde ved hvis de har behov for det..

nemlig.

her i vores tilfælde har hun selv medbragt luftmadres som vi lige har pustet op for hende. hun er helt ude af den da hendes eksmand truer med at brændes hendes ting af og sådan nogen ting så imorgen står den på afhentning af hendes ting som hun ikk kan tage med i aften.

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

FrkLarsen skriver:

Jeg må på dba endnu en gang så 

Jeg kan skisme ikke huske hvad modellen hedder, men kan da lige vedhæfte et billede, hvis altså du kan se den. 

Uh, jeg ville også gerne skifte vogn hele tiden, men pengene er bare ikke rigtigt til det 

p.s vognen er fra 04, så brugt er den 

nu har jeg altid været alene, så der har heldigvis kun været mig til at administrere pengene.. så er det lidt lettere at få råd til.. det synes jeg ihvertfald..

den ligner lidt den jeg har kigget på, dog ser stellet lidt anderledes ud på jeres end på den jeg skal købe..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

NNM skriver:

nemlig.

her i vores tilfælde har hun selv medbragt luftmadres som vi lige har pustet op for hende. hun er helt ude af den da hendes eksmand truer med at brændes hendes ting af og sådan nogen ting så imorgen står den på afhentning af hendes ting som hun ikk kan tage med i aften.

føj det lyder ubehageligt..

håber ikke der er børn involveret..

Anmeld

12. januar 2012

.....

An&Jo skriver:

du får i det mindste 7, det har jeg ikke fået siden universitetet for 2 år siden.. der fik jeg 7 og 10 taller, men nu kan jeg knap nok score et 7 tal..

Jeg fik 7 på HG..men nu går jeg på HF .. så nu må jeg se hvordan det kommer til at gå til sommer.. Hvorfor en uddannelse er du igang med?

Anmeld

12. januar 2012

FrkLarsen

An&Jo skriver:

nu har jeg altid været alene, så der har heldigvis kun været mig til at administrere pengene.. så er det lidt lettere at få råd til.. det synes jeg ihvertfald..

den ligner lidt den jeg har kigget på, dog ser stellet lidt anderledes ud på jeres end på den jeg skal købe..

Herhjemme er vi 2 til det med penge 

Jamen vores vogn er god i sig selv, men det må være årstallet der knager.

Hele stangen hjulene sidder på knæggede af, så vognen kunne slet ikke køre, plus at kurven og hang og dinglede. 

Det ene hjul kan ikke sidde fast heller. 

Anmeld

12. januar 2012

lio

An&Jo skriver:

jep isen selvfølgelig..

må jo desværre ikke drikke den som drink lge nu..

hvad er det? for jeg tror jeg tror det er en anden is.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.