hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

132319

Babyklar skriver:

dip, er det alm ligesom til chips

Ja, jeg bruger Kims Barbecue og tilsætter et fed hvidløg + lidt paprika og så bruger jeg fromage fraise for at det ikke er så fedt

Smager skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

foto på lærred

132319 skriver:

Hmm, jeg spiser så barbecue og det er nok hellere ikke videre sundt med med fromage fraise  -Og så tilføjer jeg et fed hvidløg og lidt paprika

ja, hvorfor er det altid det "usunde" der smager bedst I min ønske fantasi skulle man spise massere af slik, chips, kage og is for at tabe sig. Så ville det lyde sådan her: EJ hvor har jeg bare lyst til grøntsager, men æv, jeg må nøjes med chips med dip til

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

jeg har ca halvanden år tilbage på skole hvis jeg får lov at tage det her semester igen, og ellers så har jeg 1 år tilbage på skole, og så 2 år i praktik derefter..

Okay.. Så har du da også en del tilbage.. Puha..
Kan du så godt få det til at hænge sammen økonomisk med to børn? Du får vel kun SU? eller?

Anmeld

12. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

her sidder jeg lige med en københavnerstand..

Københavnerstand ???  

Jeg er endelig færdig med min eksamner Så sidder og spiser slik, men kæmpe tømmermænd fra aftenen igår... Ellers slapper jeg bare af 

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Okay.. Så har du da også en del tilbage.. Puha..
Kan du så godt få det til at hænge sammen økonomisk med to børn? Du får vel kun SU? eller?

ja jeg er kun på su.. det kan godt hænge sammen, det bliver stramt, men sådan må det være.. må jo bare styre mit shoppegen lidt..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

AalborgPigen skriver:

Københavnerstand ???  

Jeg er endelig færdig med min eksamner Så sidder og spiser slik, men kæmpe tømmermænd fra aftenen igår... Ellers slapper jeg bare af 

mener en københavnerstang..

Anmeld

12. januar 2012

132319

foto på lærred skriver:

ja, hvorfor er det altid det "usunde" der smager bedst I min ønske fantasi skulle man spise massere af slik, chips, kage og is for at tabe sig. Så ville det lyde sådan her: EJ hvor har jeg bare lyst til grøntsager, men æv, jeg må nøjes med chips med dip til

Hehe, jeg kender det alt for godt

Jeg tager det lidt stille og roligt. Har ikke drukket "hverdagscola" i snart 14 dage og er lidt stolt 

Små skridt i den rigtige retning og så længe det ikke er med chips til, så vil jeg altså have min dip engang i mellem

Anmeld

12. januar 2012

Muffin_girl

An&Jo skriver:

mener en københavnerstang..

haha

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

ja jeg er kun på su.. det kan godt hænge sammen, det bliver stramt, men sådan må det være.. må jo bare styre mit shoppegen lidt..

Hehe ja det jo lige det.. Man må lære at spare lidt.. Så må du bare håbe på det blir en knægt mere. Så han han jo arve meget fra Johannes

Anmeld

12. januar 2012

twinboys

An&Jo skriver:

her sidder jeg lige med en københavnerstand..

min mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.