hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

annec

Issa skriver:

hahaha.. jo tak

Der er nu intet som planlagt sex hva?.. -men sådan er livet altså når man har en baby..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Hehe ja det jo lige det.. Man må lære at spare lidt.. Så må du bare håbe på det blir en knægt mere. Så han han jo arve meget fra Johannes

har slet ikke mere fra Johannes.. havde jo ikke regnet med flere børn lige nu, så skal næsten starte helt forfra.. har dog kravlegård og en vugge, og tremmesengen kan os gå videre til den lille ny, men tøj osv, skal der startes helt forfra med, men det gør mig nu heller ikke så meget..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

twinboys skriver:

min mand

hyggeligt..

jeg har lige spurgt kæresten om han vil med i seng, jeg er så træt.. :O

Anmeld

12. januar 2012

twinboys

hyggeligt..

jeg har lige spurgt kæresten om han vil med i seng, jeg er så træt.. :O

jeg snupper noget sex

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

twinboys skriver:

jeg snupper noget sex

puha, sådan noget kan være farligt..

det synes vi ihvertfald (måske mest kæresten ) her er det nemlig endt med en lille spire i maven, og nul sex på grund af kvalme og opkast..

Anmeld

12. januar 2012

Moar2011

132319 skriver:

Ja, jeg bruger Kims Barbecue og tilsætter et fed hvidløg + lidt paprika og så bruger jeg fromage fraise for at det ikke er så fedt

Smager skønt

ku være man sku gør det, så de sidste kg kan komme af

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

har slet ikke mere fra Johannes.. havde jo ikke regnet med flere børn lige nu, så skal næsten starte helt forfra.. har dog kravlegård og en vugge, og tremmesengen kan os gå videre til den lille ny, men tøj osv, skal der startes helt forfra med, men det gør mig nu heller ikke så meget..

Nej så skal der jo shoppes en del.. jeg tror ik jeg kan lade være med at gemme det "bedste" tøj af David´s tøj. Til hvis vi får en mere engang..
- Tror os jeg kommer til at gemme det Præmatur tøj jeg har.. (str. 40/44.. ) Så kan han se det engang når man blir teenager

Anmeld

12. januar 2012

twinboys

An&Jo skriver:

puha, sådan noget kan være farligt..

det synes vi ihvertfald (måske mest kæresten ) her er det nemlig endt med en lille spire i maven, og nul sex på grund af kvalme og opkast..

he he jeg kan bare "knalde  løs" med gemalen for han har fået det gyldne snit så han laver ikke flere børn med mig... weeeeee... og kvalme ja det har jeg ikke, men er sulten efter hed sex... Venter kun på at hans  ja hvad hedder sådan e, når men venter kun på hun går...??? Han giver massage og hvad hedder sådan en der kommer her og får massage???

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Nej så skal der jo shoppes en del.. jeg tror ik jeg kan lade være med at gemme det "bedste" tøj af David´s tøj. Til hvis vi får en mere engang..
- Tror os jeg kommer til at gemme det Præmatur tøj jeg har.. (str. 40/44.. ) Så kan han se det engang når man blir teenager

har da os gemt de sæt der har en psykisk værdi, som hans dåbssæt, og hans første sæt tøj, og de første sko osv, men ellers har jeg ikke rigtig gemt noget..

Men tror helelr ikke jeg sådan vil være typen der kommer til at genbruge fra den store til den lille.. ville føle at den lille bliver snydt når den altid skal arve..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

twinboys skriver:

he he jeg kan bare "knalde  løs" med gemalen for han har fået det gyldne snit så han laver ikke flere børn med mig... weeeeee... og kvalme ja det har jeg ikke, men er sulten efter hed sex... Venter kun på at hans  ja hvad hedder sådan e, når men venter kun på hun går...??? Han giver massage og hvad hedder sådan en der kommer her og får massage???

det er vel en klient??

men kan da godt forstå du glæder dig til hed sex, vil også se frem til det en dag når kvalmen forsvinder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.