Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Issa skriver: hahaha.. jo tak Der er nu intet som planlagt sex hva?.. -men sådan er livet altså når man har en baby..
hahaha.. jo tak
Der er nu intet som planlagt sex hva?.. -men sådan er livet altså når man har en baby..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nitz - <3 David skriver: Hehe ja det jo lige det.. Man må lære at spare lidt.. Så må du bare håbe på det blir en knægt mere. Så han han jo arve meget fra Johannes
Hehe ja det jo lige det.. Man må lære at spare lidt.. Så må du bare håbe på det blir en knægt mere. Så han han jo arve meget fra Johannes
twinboys skriver: min mand
min mand
hyggeligt.. jeg har lige spurgt kæresten om han vil med i seng, jeg er så træt.. :O
jeg snupper noget sex
twinboys skriver: jeg snupper noget sex
132319 skriver: Ja, jeg bruger Kims Barbecue og tilsætter et fed hvidløg + lidt paprika og så bruger jeg fromage fraise for at det ikke er så fedt Smager skønt
Ja, jeg bruger Kims Barbecue og tilsætter et fed hvidløg + lidt paprika og så bruger jeg fromage fraise for at det ikke er så fedt
Smager skønt
ku være man sku gør det, så de sidste kg kan komme af
An&Jo skriver: har slet ikke mere fra Johannes.. havde jo ikke regnet med flere børn lige nu, så skal næsten starte helt forfra.. har dog kravlegård og en vugge, og tremmesengen kan os gå videre til den lille ny, men tøj osv, skal der startes helt forfra med, men det gør mig nu heller ikke så meget..
har slet ikke mere fra Johannes.. havde jo ikke regnet med flere børn lige nu, så skal næsten starte helt forfra.. har dog kravlegård og en vugge, og tremmesengen kan os gå videre til den lille ny, men tøj osv, skal der startes helt forfra med, men det gør mig nu heller ikke så meget..
An&Jo skriver: puha, sådan noget kan være farligt.. det synes vi ihvertfald (måske mest kæresten ) her er det nemlig endt med en lille spire i maven, og nul sex på grund af kvalme og opkast..
puha, sådan noget kan være farligt.. det synes vi ihvertfald (måske mest kæresten ) her er det nemlig endt med en lille spire i maven, og nul sex på grund af kvalme og opkast..
he he jeg kan bare "knalde løs" med gemalen for han har fået det gyldne snit så han laver ikke flere børn med mig... weeeeee... og kvalme ja det har jeg ikke, men er sulten efter hed sex... Venter kun på at hans ja hvad hedder sådan e, når men venter kun på hun går...??? Han giver massage og hvad hedder sådan en der kommer her og får massage???
Nitz - <3 David skriver: Nej så skal der jo shoppes en del.. jeg tror ik jeg kan lade være med at gemme det "bedste" tøj af David´s tøj. Til hvis vi får en mere engang.. - Tror os jeg kommer til at gemme det Præmatur tøj jeg har.. (str. 40/44.. ) Så kan han se det engang når man blir teenager
Nej så skal der jo shoppes en del.. jeg tror ik jeg kan lade være med at gemme det "bedste" tøj af David´s tøj. Til hvis vi får en mere engang.. - Tror os jeg kommer til at gemme det Præmatur tøj jeg har.. (str. 40/44.. ) Så kan han se det engang når man blir teenager
twinboys skriver: he he jeg kan bare "knalde løs" med gemalen for han har fået det gyldne snit så han laver ikke flere børn med mig... weeeeee... og kvalme ja det har jeg ikke, men er sulten efter hed sex... Venter kun på at hans ja hvad hedder sådan e, når men venter kun på hun går...??? Han giver massage og hvad hedder sådan en der kommer her og får massage???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128