hvad hygger i med i aften??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2012

FrkLarsen

An&Jo skriver:

jeg kigger os på dba, desværre har jeg først pengene til den når der kommer børnepenge, og det er ikke mange der vil sætte til side..

det lykkedes mig dog igår at få reserveret en rigtig flot emmaljunga klapvogn, som jeg slet ikke kan vente med at få hentet..

Nej ikke alle vil sætte til siden hvis de kan få tingene solgt før. 

Hvilken klapvogn er det?? Vi har også en klap/combi-vogn fra emmaljunga, men det er da den værste omgang lort jeg nogensinde har købt. 

Den er gået i stykker mange gange, og vi har ikke haft den særlig længe, så jeg er også så småt begyndt at gå på jagt igen efter noget der fungere.

Har du fundet den på dba også? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2012

An&Jo

Strawberry skriver:

Puha, kan jeg godt forstå. Her har kæresten også eksamens feber..godt at det ikke er mig endnu

Held og lykke med din eksamen hvertfald

hader juni og Januar, det er eksamensmånederne på min uddannelse, og jeg hader at gå til eksamen..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Nitz - <3 David skriver:

Ja mega.. Håber ALDRIG vi skal indlægges så længe igen.. Puha..
- Nåe jo.. Har os haft besøg af Sanne hele eftermiddagen

jaa, hun skrev godt nok en lille besked til mig..

har jo faktisk kun fortalt det herinde, så havde ikek fået fortalt det til veninderne endnu..

kan godt forstå du ikke håber i skal indlægges så længe igen, ville selv hade det.. :O

Anmeld

12. januar 2012

.....

An&Jo skriver:

hader juni og Januar, det er eksamensmånederne på min uddannelse, og jeg hader at gå til eksamen..

Her skal jeg være klar i maj/juni og december/januar, og har allerede stress . Er slet ikke tryg når jeg er til eksamen, bliver alt for nervøs

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

FrkLarsen skriver:

Nej ikke alle vil sætte til siden hvis de kan få tingene solgt før. 

Hvilken klapvogn er det?? Vi har også en klap/combi-vogn fra emmaljunga, men det er da den værste omgang lort jeg nogensinde har købt. 

Den er gået i stykker mange gange, og vi har ikke haft den særlig længe, så jeg er også så småt begyndt at gå på jagt igen efter noget der fungere.

Har du fundet den på dba også? 

har fundet den på dba ja..

jamen det er faktisk en vogn fra 08, den ligner duo edge meget godt, og håber lidt på at man kan købe en af de der kombikasser dertil, så den kan bruges til den lille ny os..

Har godt nok en odder vogn, hvor der lige skal en ny kasse på, men ville os gerne have en lille smart vogn.. og så passer det med at den kan bruges til den store som klapvogn nu her, og så som kombi til den næste..

Men hvilken model har i købt??

Har haft flere emmaljunga vogne (skifter ret tit vogn ) og har aldrig haft problemer med dem..

Anmeld

12. januar 2012

An&Jo

Strawberry skriver:

Her skal jeg være klar i maj/juni og december/januar, og har allerede stress . Er slet ikke tryg når jeg er til eksamen, bliver alt for nervøs

puha, kender godt den følelse, jeg er aldrig 100% klar oppe i mit hoved når jeg går til eksamen desværre..

Anmeld

12. januar 2012

MortilCilas

An&Jo skriver:

øv med tandpine..

god bedring..

Ja rigtigt øv, og tusind tak

Anmeld

12. januar 2012

Nitz - <3 David

An&Jo skriver:

jaa, hun skrev godt nok en lille besked til mig..

har jo faktisk kun fortalt det herinde, så havde ikek fået fortalt det til veninderne endnu..

kan godt forstå du ikke håber i skal indlægges så længe igen, ville selv hade det.. :O

Hehe.. Tænkte nok du ik havde fortalt det til så mange endnu.. Men tænkte at der nok ik skete noget ved at sladre.. Eller håbede.. hihi

Anmeld

12. januar 2012

NinaNymannMadsen

An&Jo skriver:

ja præcist..

Hvor er det godt at høre at der stadig findes mennesker i denne verden med et godt hjerte..

ja
har det sådan at man skal behandle andre som man selv vil behandles.

Anmeld

12. januar 2012

.....

An&Jo skriver:

puha, kender godt den følelse, jeg er aldrig 100% klar oppe i mit hoved når jeg går til eksamen desværre..

Heller ikke her.. Vil så gerne få 10 eller 12, bare en enkelt gang..men får oftest 7. Ved godt at 7 også er godt, men når man nu gerne vil prøve at få en høj karakter, men ikke kan fordi man er alt for nervøs eller pludselig står helt blank, men når man kommer ud kan man sige flere ting man kommer i tanke om..ja så er det træls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.