Overvægtig og amning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

B&J

CmarianN skriver:

Okay... Tak for dit svar 

Der er jo selvfølgelig ikke andet at gøre end at se tiden an!

nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Muhmi

Ammer på 9. måned og er, ja, fed ... Jeg har haft problemer én gang da han tog et appetitspring omkring de 3 mdr. men ellers har min amning kørt dejligt og Silas får stadig en tår i ny og næ.. Kan ikke forstå hvor den der udmelding kommer...

Anmeld

10. januar 2012

CmarianN

tinasmor skriver:

Har ikke læst alle de andres svar, men ville helt sikket bede om en henvisning til det forskning som de snakker om. Jeg ville personlig aldrig ønske at blive indlagt før de overhoved ved om det bliver et problem. Som du selv siger er du jo mere obs på det nu og måske helt uden grund. Min svigerinde er en stor pige. Hun har 3 børn og der har aldrig været et enste problem.

Jeg vil modsat en af de andre der svarede sige, at jeg ikke synes du skal købe noget som helt før du ser om der er noget galt. Langt, langt de fleste. Tynde som tykke kan amme uden problemer (selv om det gør MEGA nas de første par uger)

Jeg er sikker på at du sagtens kan komme til at amme og tillykke med det lille vinunder i maven, må du få en god og nem graviditet og fødsel.

Tak for svaret 

Graviditeten har været væskefyldt, men det er jo snart ovre 2 1/2 uge til termin  

Jeg vil da bare HÅBE anmingen kan fungere, der er ikke noget jeg hellere vil.

99% af alle de svar der er kommet herinde er positive, så det løfter da bestemt humøret 

Anmeld

10. januar 2012

Ellie79

Hej

Kan se du har fået mange svar, men du får også lig mit. Mit bmi har ved begge graviditeter været over 35 og har fuldammet uden problemmer. Har aldrig hørt overvægt skulle være et problem. Så pøj pøj med fødsel og siden amning

Anmeld

10. januar 2012

JeNoVa

Du kan læse her, hvis du har mod på det:

http://www.information.dk/67327

Anmeld

10. januar 2012

CmarianN

Muhmi skriver:

Ammer på 9. måned og er, ja, fed ... Jeg har haft problemer én gang da han tog et appetitspring omkring de 3 mdr. men ellers har min amning kørt dejligt og Silas får stadig en tår i ny og næ.. Kan ikke forstå hvor den der udmelding kommer...

Okay, det er da rart at høre. Fint nok med udfordringer, dem tager jeg med. Men vil blive knust hvis jeg ikke kan amme! Men jeg må jo bare se tiden an og håbe på det bedste 

Anmeld

10. januar 2012

CmarianN

AnjaB skriver:

Hej

Kan se du har fået mange svar, men du får også lig mit. Mit bmi har ved begge graviditeter været over 35 og har fuldammet uden problemmer. Har aldrig hørt overvægt skulle være et problem. Så pøj pøj med fødsel og siden amning

TAK! 

Ja der er kommet mange svar og 99% af dem er bare lige så positivt som dit  Så det er da bare SUPER dejligt og opløftende 

Anmeld

10. januar 2012

CmarianN

JeNoVa skriver:

Du kan læse her, hvis du har mod på det:

http://www.information.dk/67327

Er det noget man kan blive ked af at læse? 

Anmeld

10. januar 2012

Muhmi

CmarianN skriver:

Okay, det er da rart at høre. Fint nok med udfordringer, dem tager jeg med. Men vil blive knust hvis jeg ikke kan amme! Men jeg må jo bare se tiden an og håbe på det bedste 

Meget af det handler også om at TRO på at man kan amme..!

INGEN kvinder i min familie har kunnet amme mere end i 1 måned og så løb de tør for mælk... Jeg har virkeligt overbevist mig selv om at det her SKULLE jeg bare og det har fungeret for mig...

Jeg kan i hver fald gå fire generationer tilbage hvor at der ikke var nogle kvinder i min familie der kunne amme.. Jeg er ret stolt af mig selv...

Så tro på at det her kan du og overbevis dig selv om at du VIL!

Anmeld

10. januar 2012

CmarianN

Muhmi skriver:

Meget af det handler også om at TRO på at man kan amme..!

INGEN kvinder i min familie har kunnet amme mere end i 1 måned og så løb de tør for mælk... Jeg har virkeligt overbevist mig selv om at det her SKULLE jeg bare og det har fungeret for mig...

Jeg kan i hver fald gå fire generationer tilbage hvor at der ikke var nogle kvinder i min familie der kunne amme.. Jeg er ret stolt af mig selv...

Så tro på at det her kan du og overbevis dig selv om at du VIL!

Jeg KAN jeg VIL jeg SKAL  

Og hvor er du da i grunden også bare S E J 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.