Overvægtig og amning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

marloutti

CmarianN skriver:

Sikke da en træls oplevelse for dig 

Men ja man har da også hørt om normalvægtige der ikke har haft mælk nok, så ved nu heller ikke om man skal tænke det er pga overvægten?!

Synes nu det lyder VILDT hvis der kan gå op til 3-4 uger før mælken ved overvægtigte løber til  Altså i mod de 3-4 dage ved "almindelige"...

Hvis det var mig er jeg heller kke sikker på jeg kunne holde ud SÅ længe, når den bette bare taber sig og taber sig - man må da føle sig som en dårlig mor! Det ville jeg nok også have svært ved at stå model til!

Tak for dit svar... 

Ja, jeg følte mig bare som verdens dårligste mor! Virkelig skrækkelig oplevelse.... Flasken var altså bare den bedste beslutning for os alle. Selvom man så også lige skal finde sig i mærkelige blikke fra stort set alle mennesker, der har svært ved at forstå at amning altså slet ikke er det mest naturlige i verden for os alle sammen... Men sådan er der jo så meget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

marloutti

mkb123 skriver:

hold nu k.... sådan en kommentar er da lige til at  sig over... det er utroligt hvad man skal finde sig i, som overvægtig! 

Ja, det er altså bare ikke småting.... Jeg håber, jeg kan tabe mig inden vi skal have et barn mere, så jeg kan slippe for alt det der...

Anmeld

11. januar 2012

klmf

Jeg valgte at gå over til flaske, det fungerede slet ikke -han var sulten konstant de første 4 uger  Det var heller ikke med sp's gode vilje, men der måtte jeg så sige, at det var mit valg og ikke hendes 

Fint man kan få mere hjælp, men hvad så med de (gud forbyde det) normalvægtige, der også kunne risikere at have problemer med amningen. Er snart så træt af at blive sat i bås bare fordi jeg ikke har størrelse telefonpæl. Altså!

Anmeld

11. januar 2012

CmarianN

marloutti skriver:

Ja, jeg følte mig bare som verdens dårligste mor! Virkelig skrækkelig oplevelse.... Flasken var altså bare den bedste beslutning for os alle. Selvom man så også lige skal finde sig i mærkelige blikke fra stort set alle mennesker, der har svært ved at forstå at amning altså slet ikke er det mest naturlige i verden for os alle sammen... Men sådan er der jo så meget...

Ja, meninger er der virkelig nok af, rundt omkring 

Anmeld

11. januar 2012

CmarianN

marloutti skriver:

Ja, det er altså bare ikke småting.... Jeg håber, jeg kan tabe mig inden vi skal have et barn mere, så jeg kan slippe for alt det der...

Det vil jeg godt nok også gerne 

Anmeld

11. januar 2012

CmarianN

lotchen skriver:

Jeg valgte at gå over til flaske, det fungerede slet ikke -han var sulten konstant de første 4 uger  Det var heller ikke med sp's gode vilje, men der måtte jeg så sige, at det var mit valg og ikke hendes 

Fint man kan få mere hjælp, men hvad så med de (gud forbyde det) normalvægtige, der også kunne risikere at have problemer med amningen. Er snart så træt af at blive sat i bås bare fordi jeg ikke har størrelse telefonpæl. Altså!

Ja der er UTROLIG meget forskelsbehandling.

Det er også først en uge siden jeg fandt ud af at der er det tilbud til mig pga overvægt. 

Ellers har jeg også frygtet at skulle kastes ud i det som helt nybagt 1. gangs mor...

Jeg tager i hvert fald imod hjælpen!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.