Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: synes måske lige at vi skal slå en ting fast for alle dem som synes det er forkert. det er MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET svært at få et barn tvangsfjernet i dagens Danmark,..... der skal ekstremt meget til og et barn bliver ikke bare fjernet fordi en mor er doven...
synes måske lige at vi skal slå en ting fast for alle dem som synes det er forkert.
det er MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET svært at få et barn tvangsfjernet i dagens Danmark,..... der skal ekstremt meget til og et barn bliver ikke bare fjernet fordi en mor er doven...
tænkte lige det samme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mille83 skriver: Og nu også Glennie.... Hvad sker der da for de unge mødre... http://ekstrabladet.dk/112/article1688474.ece
Og nu også Glennie....
Hvad sker der da for de unge mødre...
http://ekstrabladet.dk/112/article1688474.ece
Glennie har ikke fået hendes fjernet, pigen er bare kommet hen til sin far.
Krussedulle skriver: Jeg må indrømme, at jeg syntes ærlig talt at det er lidt tankevækkende, hvordan de unge mødre får deres børn fjernet i flæng! .... Hvor imod børnene fra fx Brønnerslev ikke bliver fjernet, før et af dem, har gået nøgen rundt, en hel nat, for at kontakte politiet!! .. Jeg tvivler stærkt på at Remi, eller de andre, har rendt sådan rundt!!
Jeg må indrømme, at jeg syntes ærlig talt at det er lidt tankevækkende, hvordan de unge mødre får deres børn fjernet i flæng! .... Hvor imod børnene fra fx Brønnerslev ikke bliver fjernet, før et af dem, har gået nøgen rundt, en hel nat, for at kontakte politiet!! .. Jeg tvivler stærkt på at Remi, eller de andre, har rendt sådan rundt!!
sådan kan man da ikke sige det!
nogle der ved hvordan det for rasmus og dea med at få deres datter hjem?
Babymor2010 skriver: Ikke bare lidt tankevækkende, men meget... Jeg forstår det heller ikke... Jeg tror de unge skal bevise dobbelt så meget, desværre
Ikke bare lidt tankevækkende, men meget... Jeg forstår det heller ikke...
Jeg tror de unge skal bevise dobbelt så meget, desværre
de unge skal bevise dobbel så meget, for mange af dem er stadig børn.
Father skriver: sådan kan man da ikke sige det!
Oliver&Troia <3 skriver: nogle der ved hvordan det for rasmus og dea med at få deres datter hjem?
tror ikke de har fået hende hjem igen, på deres støtteside står der intet i hvertfald
mulle85 skriver: tror ikke de har fået hende hjem igen, på deres støtteside står der intet i hvertfald
synes det er så synd de ikke fik hjælp i stedet for de bare fjernede hende... håber de får chancen snart
Krussedulle skriver: Det gik da ellers meget godt ... Jeg ved da godt at det er stillet MEGET groft op.. Men det var nu mere princippet i at der åbenbart skal mere til det ene sted, end det andet!
Det gik da ellers meget godt ... Jeg ved da godt at det er stillet MEGET groft op.. Men det var nu mere princippet i at der åbenbart skal mere til det ene sted, end det andet!
Jeg kan ikke undre mig, da jeg ved hvormeget der skal til før man tvangsfjerner et barn. Der er en masse samarbejde med moren til at starte med. Man tvangsfjerner ikke bare fordi man synes. Det kan være man synes at de på tv har kæmpet men ingen ved hvad der ellers foregår.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128