Dum har nogen hørt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Moms

mor:) skriver:

nej de fik ikke en chance...har du set "er jeg mors lille dreng". Der skal ikke mere end 3 uger til før et barn kan få hjerneskade der ikke kan reddes. De havde de bedste intentioner, men tror bestemt ikke de har forældreevner. 

http://sputnik.tv2.dk/programmer/dokumentar/tv-2dok/er-du-mors-lille-dreng-3911/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

TNBC

Malou&Anders skriver:

Kan jeg os godt. Men nej det havde jeg heller ikke fundet mig i. Men tror nu os Britta er bange for hvis Malou fik tino og de så fjernede ham så hun ham jo heller ikke. Tror lidt det derfor hun finder sig i det..

det kan du nok ha ret i, men hvis tino bliver fjernet, så tror jeg godt at britta stadigvæk kan se ham. hun er det eneste stabile i hans liv. 

Anmeld

11. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

det kan du nok ha ret i, men hvis tino bliver fjernet, så tror jeg godt at britta stadigvæk kan se ham. hun er det eneste stabile i hans liv. 

ja nemlig tror jeg os godt hun kan..
ja det er hun ihvertfald, men det er så synd for tino med sådan en mor

Anmeld

11. januar 2012

mulle85

mor:) skriver:

nej de fik ikke en chance...har du set "er jeg mors lille dreng". Der skal ikke mere end 3 uger til før et barn kan få hjerneskade der ikke kan reddes. De havde de bedste intentioner, men tror bestemt ikke de har forældreevner. 

nu har jeg fået set den dokumentar, og puha hvor var det skræmmede og se, stakkels børn når sådan nogle ting sker

Anmeld

11. januar 2012

Zeus

Jeg har altså rigtig svært ved at tage Natascha's forklaring for gode varer.. Jeg mener Remi er omkring samme alder som Cajsa, og uden at vide om han allerede ligger i en junior seng, så kan jeg ikke forstå hvordan pokker han er kommet ud af sengen... Og endnu mindre, hvordan han er kommet ind i stuen og har drukket af hendes alkohol, uden at hun overhovedet lægger mærke til det, før det er for sent Jeg tror simpelthen ikke på hende, eller også har hun været dybt uansvarlig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.