Dum har nogen hørt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Sujan

sarahb skriver:

højniveaDer står han var kravlet ud af sin seng og fået fat i et glas kakao med rom i og drukket det. Det havde Katharina så fået af vide af Natascha Nikita over facebook og meldt det.

Har ingen holdninger til det der er sket, for ved ikke hvad der er sandt eller falsk. Men tænker hvem har lige kakao stående med rom i fremme.. lyder meget mærkeligt. Med mindre det er efter en fest. Men man holder vel ikke fest mens barnet ligger og sover.. så lyder underligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Krussedulle

sarahb skriver:

Der står han var kravlet ud af sin seng og fået fat i et glas kakao med rom i og drukket det. Det havde Katharina så fået af vide af Natascha Nikita over facebook og meldt det.

Og det er jo noget helt andet i min optik ... Det er da mere et uheld! (syntes at alkohol skal holdes udenfor børns rækkevide) men det er langt fra det samme som at give det til ham.

Anmeld

10. januar 2012

maria87

Anonym skriver:

Ud over at Hannah har fået fjernet sin datter så skriver Natascha at remi er ikke hos hende mere ved i hvad det sket med remi?

Det er Noget med at remi har fået alkohol.

Anmeld

10. januar 2012

sarahb

Sujan skriver:

Har ingen holdninger til det der er sket, for ved ikke hvad der er sandt eller falsk. Men tænker hvem har lige kakao stående med rom i fremme.. lyder meget mærkeligt. Med mindre det er efter en fest. Men man holder vel ikke fest mens barnet ligger og sover.. så lyder underligt..

Jeg er helt enig. Det virker super underligt!!!

Anmeld

10. januar 2012

Sabsy

Glennie har også fået fjernet sin datter

Anmeld

10. januar 2012

MyLittleBaby

http://www.seoghoer.dk/Nyheder/FilmOgTv/De%20unge%20moedre%20Natacha%20N%20barn%20fjernet.aspx

Her står det med at Remi har drukket alkohol.

Anmeld

10. januar 2012

Muffinmus

nej, hun siger jo at hendes lille bitte dreng elv kravelde ud af sin seng mens hun liiiige var ude og tisse og så kom han ige til at drikke kakao med rom i...for det er jo naturligt at børn der knap kan gå selv kan de og endnu mere naturligt at der så står kakao med rum på bordet....

Men det er jo bare dråben der fik det til at flyde over...med 3 klager endda også fra hendes egen bror må der jo være noget om snakken og når man ser i tv hvordan de bliver udstillet dårigt kan ingen umdrer sig, en del er opsat,men idioti kan de sgu ikke forsikre sig imod på tv uden for sendetid.

Anmeld

10. januar 2012

bullerbassen

Jeg syntes det er helt vildt som der bliver tvangs fjernet et børn fra de unge mødre lige nu. Om det er berettigt eller ej skal jeg ikke kunne sige.Men syntes det er en smule tankevækkende , at der er 3 inden for kort tid..Jeg tror lige nu er der så meget fokus på dette område pga rimelige mange uheldige sager i pressen den seneste tid . Jeg tror at de unge mødre skal kæmpe mere end dobbelt så hårdt som os andre , og der skal ikke så meget til før de lKommer i søge lyset. Ikke fair hvis du spørg mig , der er mange " ældre " som ikke er bedre med deres børn. At være en god forældre har intet med alder at gøre , og vi alle laver fejl . Vi har alle sammen perioder i vores liv , hvor det kan være mere ustabilt en andre Jeg tror desværre at der kan ske tvangs fjernelser , som ikke er helt berettigt . De er set før . Kommunen er folk , alle folk laver fejl .Jeg er selv i systemet og ved der er så stor forskel på sagsbehandler. Nogle er desværre magt liderlige

Anmeld

10. januar 2012

Pige2009

wamse skriver:

Enig 

Ja, det må vi sige, at vi har

Anmeld

10. januar 2012

Mille83

Anonym skriver:

Ud over at Hannah har fået fjernet sin datter så skriver Natascha at remi er ikke hos hende mere ved i hvad det sket med remi?

Og nu også Glennie....

Hvad sker der da for de unge mødre...

http://ekstrabladet.dk/112/article1688474.ece

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.