Dum har nogen hørt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

TNBC

Malou&Anders skriver:

Jeg lå præcis og tænkte det samme hun skal da ihvertfald os have fjernet sin søn så..

ja, jeg er ikke i tvivl om at der er en grund til at de andre har fået taget deres børn. Men hvad jeg så med Hannah Melissa, var hun da god med sin datter og prøvede, det er da mere end Malou gør. Hun tænker kun på sig selv og aldrig på den søde lille dreng. Hvordan kan man ikke intressere sig for sit eget barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

ja, jeg er ikke i tvivl om at der er en grund til at de andre har fået taget deres børn. Men hvad jeg så med Hannah Melissa, var hun da god med sin datter og prøvede, det er da mere end Malou gør. Hun tænker kun på sig selv og aldrig på den søde lille dreng. Hvordan kan man ikke intressere sig for sit eget barn?

Lige præcis. Alle de andre vil deres det bedste hvor Malou kun tænker på sig selv og er fuldkommen ligeglad med sin søn. Også er det de ikke fjerner ham er bare ikke okay fordi det er Britta der tager sig af ham

Anmeld

11. januar 2012

Loa

Hold da op er det en epidemi..... Nu har Glennie også fået fjernet sin datter.......  (Ved ikke om det er blevet nævnt) 

Puha.....

Anmeld

11. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Yurie skriver:

det kan godt være at der nogen der bliver gal på mig nu, men det må jeg så leve med. 
Jeg har også læst om de unge mødre der har fået fjernet deres børn, og min første tanke var til Malou stella, hvis hun ikke havde haft sin mor, tror jeg også at hun havde fået fjernet sin søn(siger det ikke for at være ond) men som jeg ser og hører det, er det moren der passer Tino, og Malou er der bare. Hun flyttede til en anden by og efterlod sønnen hos moren, fordi at hun skulle vænne sig til byen, men det skal sønnen vel også, så hvorfor ikke tage ham med. Pigen har taget stoffer, brugt alle sine penge på en tattovering, skabt sig som en lille pige og hun kan beholde sin søn? 

Det er bare en mening jeg har, og måske tager jeg fejl, men jeg synes at det er synd for Tino. 

100% mine tanker!!!!

Anmeld

11. januar 2012

jydeinden

Loa skriver:

Hold da op er det en epidemi..... Nu har Glennie også fået fjernet sin datter.......  (Ved ikke om det er blevet nævnt) 

Puha.....

læste inde på facebook at hun skulle have udtalt at det havde hun ikke.. hun kæmpede vist med sin eks mand om retten til dette barn.

Anmeld

11. januar 2012

TNBC

jydeinden skriver:

læste inde på facebook at hun skulle have udtalt at det havde hun ikke.. hun kæmpede vist med sin eks mand om retten til dette barn.

jeg læste det til at hun lod datteren bo hos faren, mens hun flyttede. og så tog de datteren eller noget i den retning

Anmeld

11. januar 2012

TNBC

Malou&Anders skriver:

Lige præcis. Alle de andre vil deres det bedste hvor Malou kun tænker på sig selv og er fuldkommen ligeglad med sin søn. Også er det de ikke fjerner ham er bare ikke okay fordi det er Britta der tager sig af ham

jeg er helt enig.. det er ikke fair for de andre unge mødre bare fordi at hendes mor finder sig i alt. 

Anmeld

11. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

jeg er helt enig.. det er ikke fair for de andre unge mødre bare fordi at hendes mor finder sig i alt. 

Præcis. De fra kommunerne tænker ikke rigtig nogengange.

Anmeld

11. januar 2012

TNBC

Malou&Anders skriver:

Præcis. De fra kommunerne tænker ikke rigtig nogengange.

det har du ret i. 

på den ene side forstår jeg godt britta, det er jo hendes datter og barnebarn, men på den side forstår jeg ikke at hun finder sig i at blive stråt på igen og igen. jeg havde ik fundet mig i det. 

Anmeld

11. januar 2012

MorTilEn2013Dreng

Yurie skriver:

det har du ret i. 

på den ene side forstår jeg godt britta, det er jo hendes datter og barnebarn, men på den side forstår jeg ikke at hun finder sig i at blive stråt på igen og igen. jeg havde ik fundet mig i det. 

Kan jeg os godt. Men nej det havde jeg heller ikke fundet mig i. Men tror nu os Britta er bange for hvis Malou fik tino og de så fjernede ham så hun ham jo heller ikke. Tror lidt det derfor hun finder sig i det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.