Dum har nogen hørt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

mulle85

Oliver&Troia <3 skriver:

synes det er så synd de ikke fik hjælp i stedet for de bare fjernede hende... håber de får chancen snart

de fik jo overhoved ingen chance for og bevise de ku tage sig af hende, synes jeg godt de ku have fået lov til også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Forældreevner og kærlighed til sit barn, går ikke altid hånd i hånd.

Der er ikke nogen tvivl om, at de fleste mødre, også de unge, elsker deres børn og vil dem det bedste, sommetider er det bare ikke nok.

Uden at generalisere, for der er sikkert mange unge mødre som gør det rigtig godt, men der er også nogle som stadig er børn.

Anmeld

10. januar 2012

Muffinmus

Oliver&Troia <3 skriver:

synes det er så synd de ikke fik hjælp i stedet for de bare fjernede hende... håber de får chancen snart

hun fik tilbudt hjælp den første gang kommunen kom ind over, men hun synes ikke det var fedt og kunne ikke lide de holdt øje med hende, hun synes det var overflødigt...så hun flyttede til en anden kommune der så senere selv undersøgte hende og fik barnet fjernet.

Anmeld

10. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mulle85 skriver:

de fik jo overhoved ingen chance for og bevise de ku tage sig af hende, synes jeg godt de ku have fået lov til også

nej de fik ikke en chance...har du set "er jeg mors lille dreng". Der skal ikke mere end 3 uger til før et barn kan få hjerneskade der ikke kan reddes. De havde de bedste intentioner, men tror bestemt ikke de har forældreevner. 

Anmeld

10. januar 2012

Krussedulle

mor:) skriver:

Jeg kan ikke undre mig, da jeg ved hvormeget der skal til før man tvangsfjerner et barn. Der er en masse samarbejde med moren til at starte med. Man tvangsfjerner ikke bare fordi man synes. Det kan være man synes at de på tv har kæmpet men ingen ved hvad der ellers foregår.

Er bestemt ikke i tvivl om hvorvidt det er retmæssigt at de børn er blevet fjernet

Anmeld

10. januar 2012

mulle85

mor:) skriver:

nej de fik ikke en chance...har du set "er jeg mors lille dreng". Der skal ikke mere end 3 uger til før et barn kan få hjerneskade der ikke kan reddes. De havde de bedste intentioner, men tror bestemt ikke de har forældreevner. 

nej den har jeg ikke set, er også sikker på at kommunenerne ikke bare fjerner børn for sjov skyld, synes bare stadig det synd for dem, må ære rigtig hårdt som frældre ligemeget hvem man er

Anmeld

10. januar 2012

Father

mulle85 skriver:

nej den har jeg ikke set, er også sikker på at kommunenerne ikke bare fjerner børn for sjov skyld, synes bare stadig det synd for dem, må ære rigtig hårdt som frældre ligemeget hvem man er

Du syntes det synd for forældrene? Aha, hvad med børnene der må vokse op hos inkompetente forældre?

Børn, har fortjent bedre.

Anmeld

10. januar 2012

mulle85

Father skriver:

Du syntes det synd for forældrene? Aha, hvad med børnene der må vokse op hos inkompetente forældre?

Børn, har fortjent bedre.

har jeg nogensinde sagt det ikke var synd for børnene? derfor kan jeg da også sagtens synes det er for forældrene ikke?????

Anmeld

10. januar 2012

mulle85

mulle85 skriver:

har jeg nogensinde sagt det ikke var synd for børnene? derfor kan jeg da også sagtens synes det er for forældrene ikke?????

var lidt for hurtigt til og svare der, ved udmærket godt at børnene er de vigtigste, det synes jeg også selv, og er sikker på de gør hvad der er bedst for barnet, føler stadig også bare med forældrene, det må stadigvæk være hårdt for dem, de elsker klart deres børn, men er bare ikke i stand til og gi dem hva de har behov for, det jeg mener, så i behøves ikke virke så sure i jeres oplæg

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Mille83 skriver:

Og nu også Glennie....

Hvad sker der da for de unge mødre...

http://ekstrabladet.dk/112/article1688474.ece

Kan Ikke åbne linket kan du gøre den blå så man kan trykke på den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.