Dum har nogen hørt det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2012

Pige2009

Nææ, men jeg følger heller ikke rigtig med i det. Har rigeligt i mit eget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2012

Ansemusen

Jeg tror ikke på at de burde have fået tvangsfjernet deres børn! Med mindre der selvfølgelig er sket noget siden. Men Jeg synes også at Remi virker som en glad dreng der trives.

Jeg tror virkelig at de unge mødre skal bevise dobbelt så meget!

Fx hvis den tilsynsførende fra kommunen synes, at den unge mor sidder lidt for tungt i sofaen, bliver det gjort til en ting man kan tage med i argumentationen for tvangsfjernelse. Men der findes jo mange andre mødre, som måske er lidt smådovne, men som stadig kan være gode forældre alligevel på mange punkter. Og det er bare SÅ traumatisk for et barn at blive fjernet fra sin mor/far  Jeg tror ikke at det i alle tilfælde er den bedste løsning, jeg synes der skal mere til.

Jeg tror det er smadder svært for de unge mødre, hvis først en pædagog eller lignende fra kommunen har taget de negative briller på. Uanset hvad burde latterlige ting som rod (her snakker jeg selvfølgelig ikke uhumskhed), at barnets middagstider varierer lidt, at barnet ikke smiler, når pædagoen er der (barnet kan jo uden tvivl mærke mores modstand mod dette menneske, og mærke at moren er nervøs) osv.

Men selvfølgelig er det sikkert begrundet i de fleste tilfælde - det håber jeg da!

Anmeld

10. januar 2012

Maja88

synes måske lige at vi skal slå en ting fast for alle dem som synes det er forkert.

det er MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET svært at få et barn tvangsfjernet i dagens Danmark,..... der skal ekstremt meget til og et barn bliver ikke bare fjernet fordi en mor er doven...

Anmeld

10. januar 2012

Carina:-)

Maja88 skriver:

synes måske lige at vi skal slå en ting fast for alle dem som synes det er forkert.

det er MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET MEGET svært at få et barn tvangsfjernet i dagens Danmark,..... der skal ekstremt meget til og et barn bliver ikke bare fjernet fordi en mor er doven...

Fuldstændig enig!

Og det jeg har set af Natasha og Remi

Der har det slået mig hver gang,at hun er utrolig obs på en hjertefejl som lægerne aldrig har kunnet finde bevis på.

Jeg tror hun mangler omsorg og opmærksomhed i sit eget liv,og gør man det kan man ikke selv give det videre.

Man tvangsfjerner ikke for sjov,så er helt tryg ved at begge mødre har fået de chancer de skal have.

Anmeld

10. januar 2012

Krussedulle

Jeg må indrømme, at jeg syntes ærlig talt at det er lidt tankevækkende, hvordan de unge mødre får deres børn fjernet i flæng! .... Hvor imod børnene fra fx Brønnerslev ikke bliver fjernet, før et af dem, har gået nøgen rundt, en hel nat, for at kontakte politiet!! .. Jeg tvivler stærkt på at Remi, eller de andre, har rendt sådan rundt!!

Anmeld

10. januar 2012

SS82

Krussedulle skriver:

Jeg må indrømme, at jeg syntes ærlig talt at det er lidt tankevækkende, hvordan de unge mødre får deres børn fjernet i flæng! .... Hvor imod børnene fra fx Brønnerslev ikke bliver fjernet, før et af dem, har gået nøgen rundt, en hel nat, for at kontakte politiet!! .. Jeg tvivler stærkt på at Remi, eller de andre, har rendt sådan rundt!!

Helt enig 

Anmeld

10. januar 2012

Maja88

Carina:-) skriver:

Fuldstændig enig!

Og det jeg har set af Natasha og Remi

Der har det slået mig hver gang,at hun er utrolig obs på en hjertefejl som lægerne aldrig har kunnet finde bevis på.

Jeg tror hun mangler omsorg og opmærksomhed i sit eget liv,og gør man det kan man ikke selv give det videre.

Man tvangsfjerner ikke for sjov,så er helt tryg ved at begge mødre har fået de chancer de skal have.

enig

Anmeld

10. januar 2012

Carina:-)

Krussedulle skriver:

Men nu læste jeg lige at Natasha har puttet spiritus i Remis kakao så han har væltet rundt,og derfor var der nogen der har meldt det.

Anmeld

10. januar 2012

Muhmi

Altså nu går Anders i klasse med hende og hun har sagt at hun ikke er med i dum mere fordi hun ikke er mor mere, så hun har så vidt jeg kan tolke ikke nogle børn hos sig mere...

Men vi sad og snakkede om det i går og hold op hvor er det tragisk og jeg kan slet ikke forstå at det kan komme så langt ud at man ikke kan beholde sine børn... Der skal alligevel rimlig meget til... Stakkels børn, men også stakkels pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.