Jeg synes da netop kun man skal bifalde folk vil uddanne sig. Jeg er selv ked af jeg ikke fik muligheden pga sygdom. Vi har jo netop brug for folk med uddannelser, og Er jo også meget forskelligt hvordan folk kan klare sig på en Su, er jo stor forskel på hvor man bor, for der kan være meget stor forskel på husleje, osv.
Selvfølgelig er der forskel på folk, men er jo få som oftest ødelægger det for resten, og uanset hvilke gruppe mennesker man snakker om, om det er folk på su, pension, enlige mødre osv, vil der altid være nogle som har enten har nødt i røven, Er bedrevidende, skeptiske eller mistroiske. Jeg synes som sagt kun det er fedt der er nogle som vil gøre stor indsats for at tage en udd.
Nogle gange er det også dem som ikke burde råbe op, som råber højest, og skal da ikke sidde og være hellig, men prøver altid at have kast ikke sten hvis du selv bor i et glashus i mente, og feje for egen dør
Knus en af de få som rent faktisk er mere end taknemmelig for de kr der kommer fra kommunen, hver måned, ihvertfald i min kategori ;-)
Anmeld