132319 skriver:
Der er INTET ved børns udvikling der er unormalt, så længe de trives.
Min søn trillede da han var 8 måneder, krøb da han var 10½ måneder, kravlede da han var 14½ måneder og gik da han var 18½ måneder. Han sagde ikke et kvæk før han var over 2 år.
Og ved du hvad? Han er en helt almindelig 4årig dreng der er med sine jævnaldrene og endda foran på nogle områder.
Jeg husker tydeligt hvor frustrerende det var at man følte at alle andre overhalede indenom, men mit bedste råd er at være tålmodig -Det var jeg ikke og nøj hvor jeg brød mit hoved med al for megen unødvendig bekymring 
Få evt. tjekket hendes ører, min søn havde tryk på ørene som kan have påvirket balanceevnen men for at være ærlig, så tror jeg faktisk bare at han var doven og tog tingene i sit tempo 
Hvor er det bare dejligt at læse det du skriver!!!
For ja, jeg bekymrer mig bare så meget over det!! Måske hun også bare er lidt doven...? 
Har skrevet til nogle andre i tråden at hun sagtens kan bevæge sig mens hun sidder, (drejer rundt, læner sig efterlegetøj..) men at jeg mente at hun kun vil sidde, dvs ikke kravle og heller ikke gør tegn til at ville det, for hun har fundet ud af at hvis hun kommer op på knæene så ender hun bare på maven og det gider hun ikke!
Anmeld