12 mdr og hverken kravler eller går! Normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

Malonde1985

Tror heller ikke du skal være bekymret. Er sikker på det kommer når hun er klar til det og man SKAL IKKE kravle før man går - jeg gik før jeg kravlede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP

Hey

Mener bestemt ikke der er grund til panik - men gud hvor jeg da kan forstå hvis du er lidt frustreret !! Det er jeg (selvom jeg godt ved at man ikke skal sammeligne og at det nok skal komme - men det er bare så svært...) - Karla er 10,5 mdr og møver sig frem, som en søløve, men gider slet ikke op på knæerne. Min mor prøver ihærdigt, hver gang hun ser hende, at "presse" hende op på knæerne og med en hånd under maven, men nixen bixen. En gang imellem kommer hun op på knæerne, men glider hurtigt ned på maven igen. Nu har jeg prøvet at ligge en springmadras ind på gulvet, for at se om det kunne hjælpe lidt, - hun vil nemlig gerne kravle op ad noget. Men som de andre skriver - det skal nok komme, det er bare os der er utålmodige  Men der er sgu da skide irriterende, når man har venner der har jævnaldrende børn, som bare kan ALT

//Mette

Anmeld

7. januar 2012

MetteS81

MKBP skriver:

Hey

Mener bestemt ikke der er grund til panik - men gud hvor jeg da kan forstå hvis du er lidt frustreret !! Det er jeg (selvom jeg godt ved at man ikke skal sammeligne og at det nok skal komme - men det er bare så svært...) - Karla er 10,5 mdr og møver sig frem, som en søløve, men gider slet ikke op på knæerne. Min mor prøver ihærdigt, hver gang hun ser hende, at "presse" hende op på knæerne og med en hånd under maven, men nixen bixen. En gang imellem kommer hun op på knæerne, men glider hurtigt ned på maven igen. Nu har jeg prøvet at ligge en springmadras ind på gulvet, for at se om det kunne hjælpe lidt, - hun vil nemlig gerne kravle op ad noget. Men som de andre skriver - det skal nok komme, det er bare os der er utålmodige  Men der er sgu da skide irriterende, når man har venner der har jævnaldrende børn, som bare kan ALT

//Mette

JA, det er frustrerende at se at alle andres børn kan (ihvertfald dem jeg kender) og vores lille pige ikke kan...men du har ret, vi må nok hellere være tålmodige! Selvom det er svært....!

Anmeld

7. januar 2012

MetteS81

Malonde1985 skriver:

Tror heller ikke du skal være bekymret. Er sikker på det kommer når hun er klar til det og man SKAL IKKE kravle før man går - jeg gik før jeg kravlede

Ja, ved det, mange siger også at hun nok springer kravlestadiet over....tror bare jeg forventer mig så meget af hende, og det skal man jo også passe på med...vil bare ikke have at hun skal være anderledes, hvis du forstår...men prøver at tage det lidt mere roligt nu  Især efter at have fået sådan nogle svar som det du også skriver...det hjælper lidt på det  

Anmeld

8. januar 2012

Aprilmor11

MetteS81 skriver:

Hmm, hun er ikke født for tidligt men har kunne læse på andres svar herinde at der er flere der kender til det...så jeg må have lidt tålmodighed endnu!  

Ja, men det kommer når det kommer Håber snart at det kommer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.