12 mdr og hverken kravler eller går! Normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Ej jeg ville nu nok snakke med sp om det eller lægen også få en motorik på hende det sammen har vi været udfor men det bleve taget i opløbe så hun gik lige da hun var 14 mdr uden hjælp.Victoria var meget stiv og nået endelig aldrig af kravle før hun gik. Det sker så for nogle børn af de går før de kravler så det skal du ikke tænke på men jeg ville nok få en motorik til af se på hende og godt råd køb en motorikboldt og leg med hende med hun ligge på maven osv især maven gjorede victoria motorik stærker og stærker.Og mine to dreng var begge 15-16 m,dr da de gik og ingen problemer med af kravle osv.Hun kan jo måske få ondt eller ligne hved af prøve eller gør det for meget.Jeg syntes du skal få en tid til sp eller lægen måske så er der ingen ting galt hun kan også bare være sådan.

Syntes dog du skal ring til din sp eller lægen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Krussedulle

raca skriver:

de skal altså bare kunne kravele inden de er 3 år... så hun hår så 2 år at løbe på mht krydsbevægelserne...

Men hvis de blot skal kunne kravle, når de er 3 år.. Hvorfor virker TS's barn så unormal? Hun er jo kun 12 mdr

Anmeld

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Krussedulle skriver:

Men hvis de blot skal kunne kravle, når de er 3 år.. Hvorfor virker TS's barn så unormal? Hun er jo kun 12 mdr

Tro nu hun mente gå ikke kravle inden de er 3 år.Men den har jeg dog så heller ikke hørt jeg har hørt 18-22 mdr max.

Anmeld

6. januar 2012

raca

Krussedulle skriver:

forde hun ikke bevæger sig.. men kun sidder still e..

jeg mener bestemt hun skulle min kunne møve eller bumpe sig frem... og gerne stå ved ting... jeg kan ikke huske hvor vide rammerne er men mener besstem at kun stille sidning( jeg fatter så ikke hvordan hun har lært og sidde når ikke hun kan gøre andet... og ikke selv kan komme op fra liggende til siddende)

Anmeld

6. januar 2012

Valle81

Jeg ville umiddelbart ikke bekymre mig, har endnu ikke mødt et barn der i fx børnehave der ikke er begyndt at gå

Det kommer lige pludselig og f, du alt for bekymret så ring til sp så hun lige kan kigge forbi

Anmeld

6. januar 2012

raca

Frk. Himmelblå skriver:

Det forstår jeg ikke lige, - hvad mener du med, at de bare skal kunne kravle, inden de er 3 år? De skal jo helst gå, inden 18 mdr, og herefter kravler børn jo ikke så meget... 

jemmen det gør ikke noget de lære og går før de kravler... bare de bevæger sig fremad på en eller anden måde.. og viser lyst til det...

Anmeld

6. januar 2012

Maja88

nu spørger jeg sikkert dumt og folk tænker.. hvad har det med emnet at gøre. MEN...

har du brugt bumbo stol til hende?

Anmeld

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Er du stor af sin aldre vægt tænker jeg på ????

Anmeld

6. januar 2012

raca

Valle81 skriver:

Jeg ville umiddelbart ikke bekymre mig, har endnu ikke mødt et barn der i fx børnehave der ikke er begyndt at gå

Det kommer lige pludselig og f, du alt for bekymret så ring til sp så hun lige kan kigge forbi

nej for de er enten i kørestol der eller på special børnehaver... groft sagt.. så nej de er soteret fra.. så de kan få den rette hjælp. eller har det været støtte på inden da...

Anmeld

6. januar 2012

H+S Skjolgborg.

Valle81 skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.