Sms'er du med din kæreste imens arbejde/skole osv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

MinNoah

EmmaJosephine skriver:

Manden og jeg kan simpelthen ikke skrive sammen. Vi bliver stort set altid uvenner, når vi skriver sammen . Hvis vi skal have fat på hinanden, så ringer vi altid. Det er sjældent, at det bliver skrevet over en sms .. Dog sker det da, at vi sender en sød sms til hinanden

Haha det kan vi også nemt blive.... en forkert eller manglende smiley kan hurtig misforståes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Muffin_girl

Mor-til-asta-09 skriver:

Ja lige præcis.. vi er jo begge på arbejde, og det er jo det der er vigtigst lige der

Ja har du ret i

Anmeld

6. januar 2012

signe.

AalborgPigen skriver:

Ja selvom vi ingen børn har så kan man da godt mærke at vi har været sammen i snart 4 år.. At hverdagene er meget det samme . Og ting der skal gøres.. men så er jeg glad for at man har mulighed for at "skeje" ud i weekenden.. 

Så kan jeg næsten gætte du kommer fra Aalborg ? Jeg kan godt forstå du glæder dig.. Det bliver da skønt  

Hmm nej, er faktisk fra Pandrup, men bor i Farsø Så Aalborg er jo stedet hvor jeg gik i byen inden jeg flyttede herned for 5 år siden

Anmeld

6. januar 2012

MLT

MinNoah skriver:

Haha det kan vi også nemt blive.... en forkert eller manglende smiley kan hurtig misforståes

Præcis! 
Godt vi ikke er de eneste med det 'problem' :p

Anmeld

6. januar 2012

1012lmp

Nu har vi jo ikke været sammen sååå længe 11 mdr. Men vi skriver stadig sammen om alt muligt, både praktiske ting men det er også tit vi skriver vi savner og elsker hinanden. At vi glæder os til at ses osv.

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

signe. skriver:

Hmm nej, er faktisk fra Pandrup, men bor i Farsø Så Aalborg er jo stedet hvor jeg gik i byen inden jeg flyttede herned for 5 år siden

Ja det er selvfølgelig rigtigt.. Den er der mange der bruger stadig selvom de bor langt væk

Anmeld

6. januar 2012

Muffin_girl

1012lmp skriver:

Nu har vi jo ikke været sammen sååå længe 11 mdr. Men vi skriver stadig sammen om alt muligt, både praktiske ting men det er også tit vi skriver vi savner og elsker hinanden. At vi glæder os til at ses osv.

Det er dejligt

Anmeld

6. januar 2012

Mariajny

jeg får altid en sms fra min kæreste at han elsker mig osv, når man er smuttet på job..

vi skriver meget sammen i løbet af dagen.. i love it

Anmeld

6. januar 2012

Ansemusen

AalborgPigen skriver:

Kæresten og mig skrev ALTID sammen i starten da vi var kærester,  imens jeg var på job og i skole.. Man vidste altid der lå en sød besked.. Men nu skriver vi ALDRIG sammen imens han er på job og jeg er i skole... Selvfølgelig har vi begge travlt.. Men jeg kan da godt savne det ... 

Skriver du/i til hinanden imens i er væk fra hinanden ? 

Ja vi både snakker sammen og sms'er - det har vi altid gjort. Det er dog mindre end det var engang, men stadig hver dag

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

jeps det gør jeg..

får hver dag søde beskeder flere gange om dagen fra min kæreste.. Men vi har os kun være kærester en måneds tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.