Dessert til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

det kan jeg godt forstå det er også  altid super spænde at prøve noget nyt

ja nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

incognito

Jeg forestiller mig, at vi skal have belgiske vafler og så lokker jeg lige kæresten til at lave lidt hjemmelavet is

Så bliver svoger nok misundelig, for han eeeelsker belgiske vafler, og især når jeg lige laver dem. Mums!

Anmeld

26. december 2011

Sommersko

jeg skal lave den dessert som price og blomsterberg lavede i tirsdags,så mega lækkert ud. :-)

Anmeld

26. december 2011

B&J

incognito skriver:

Jeg forestiller mig, at vi skal have belgiske vafler og så lokker jeg lige kæresten til at lave lidt hjemmelavet is

Så bliver svoger nok misundelig, for han eeeelsker belgiske vafler, og især når jeg lige laver dem. Mums!

ej søde det lyder sku da helt vildt lækkert det havde jeg slet ikke tænkt på ummmmm namme namme namme...

havde du en god jul`????

Anmeld

26. december 2011

B&J

xoxotasha skriver:

Jeg skal lave:

http://arla.dk/opskrifter/hvid-og-mork-chokolademousse-med-skovbarsirup/

ummm det ser lækkert og flot ud og elsker hvid chokolade... umm namme namme namme

Anmeld

26. december 2011

B&J

A.S. skriver:

jeg skal lave den dessert som price og blomsterberg lavede i tirsdags,så mega lækkert ud. :-)

det så jeg slet ikke men de to kan det der med at lave mad

Anmeld

26. december 2011

sandorff

vi skal have frisk frugt m/chokoladefontane, hjemmelavet is, hjemmelavet chokoladetrøffelkugler... måske finder jeg på noget mere at lave

Anmeld

26. december 2011

incognito

B&J skriver:

ej søde det lyder sku da helt vildt lækkert det havde jeg slet ikke tænkt på ummmmm namme namme namme...

havde du en god jul`????

Ja, man skal jo udnytte, at man har en toastmaskine som også kan lave belgiske vafler. Mmm!

Jeg havde en rigtig god jul - men hvor var jeg godt nok også træt til sidst. Og i går var vi også lige til en bette julefrokost. Så i dag er gået med lidt on/off lure. Træthed!

Hvad med jer?

Anmeld

26. december 2011

Zelinasmor

B&J skriver:

ummm det ser lækkert og flot ud og elsker hvid chokolade... umm namme namme namme

Det er også lækkert. Og slet ikke så svært at lave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.