Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tullen85 skriver: Jeg bager nogen nøddemarengs bunde og så med friske hindbær og jordbær og vanilie is... :-) Mmmm
Jeg bager nogen nøddemarengs bunde og så med friske hindbær og jordbær og vanilie is... :-) Mmmm
åhhh hold bøtte namme namme hihihi... mon ikke man kunne lave det med perfect?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss T skriver: Lækker Tiramisu med friske bær mums http://www.italy.dk/mad/tiramisu.htm
Lækker Tiramisu med friske bær mums http://www.italy.dk/mad/tiramisu.htm
ser super lækkert ud
wmillapigenw skriver: altså vi plejer at få abemad (frugtsalat med chokolade stykker i) det kunne måske være en ide! jeg glæder mig ihvertfald til at få mors hjemmelavet frugtsalat!
altså vi plejer at få abemad (frugtsalat med chokolade stykker i) det kunne måske være en ide! jeg glæder mig ihvertfald til at få mors hjemmelavet frugtsalat!
det er nemlig det vi plejer at få bare med råcrem og det giver vi ikke denne gang men smager død godt
vi havde snakket op frugt fad evt med is eller som chokoladefondy eller en blanding...
men kæresten fik pludselig rigtig meget lyst til babanasplit hihi.... så det bliver det... og en rejecoktail til forret.... total retro
B&J skriver: ser super lækkert ud
Alt bliver hjemmelavet her...
Chokolademousse med toblerone is og hindbær sorbet...
Kay skriver: vi havde snakket op frugt fad evt med is eller som chokoladefondy eller en blanding... men kæresten fik pludselig rigtig meget lyst til babanasplit hihi.... så det bliver det... og en rejecoktail til forret.... total retro
jaaa men det smager totalt godt
twinny skriver: Alt bliver hjemmelavet her... Chokolademousse med toblerone is og hindbær sorbet...
ummmmmm
wow det lyder hammer godt
vi har snakket lidt om nøddekurve
nettemor skriver: jeg laver indbagt is med frisk frugt til MUUUMS!!!
jeg laver indbagt is med frisk frugt til MUUUMS!!!
mums altså sikke en masse lækre desserter ihh namme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128