Dessert til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

B&J

incognito skriver:

Ja, man skal jo udnytte, at man har en toastmaskine som også kan lave belgiske vafler. Mmm!

Jeg havde en rigtig god jul - men hvor var jeg godt nok også træt til sidst. Og i går var vi også lige til en bette julefrokost. Så i dag er gået med lidt on/off lure. Træthed!

Hvad med jer?

hihihihi det kan min toast maskine også

må man ikke låne opskriften????

vi havde en fantastisk jul men hold op man bliver træt...

også igår og alt det mad vi har lavet er glad for vi kan slappe af idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

B&J

xoxotasha skriver:

Det er også lækkert. Og slet ikke så svært at lave

det kunne jeg lige læse opskriften er også gemt hihihihi

Anmeld

26. december 2011

Zelinasmor

B&J skriver:

det kunne jeg lige læse opskriften er også gemt hihihihi

Anmeld

26. december 2011

B&J

sandorff skriver:

vi skal have frisk frugt m/chokoladefontane, hjemmelavet is, hjemmelavet chokoladetrøffelkugler... måske finder jeg på noget mere at lave

uhhh ha altså det lyder også ´bare lækkert uhh ha gid man kunne få lidt af det hele

Anmeld

26. december 2011

incognito

B&J skriver:

hihihihi det kan min toast maskine også

må man ikke låne opskriften????

vi havde en fantastisk jul men hold op man bliver træt...

også igår og alt det mad vi har lavet er glad for vi kan slappe af idag

Selvfølgelig kan du få en opskrift. Den er lige her.

Anmeld

26. december 2011

Mor-til-asta-09

B&J skriver:

Hej alle sammen hvad skal i have til dessert til nytår jeg kan bare ikke finde ud af hvad vi skal have

håber nogle kan hjælpe mig

håber i havde en god juleaften igår

Herhjemme står den på hjemmelavet nøddekurv med forskellige hjemmelavet is... 

Anmeld

26. december 2011

B&J

incognito skriver:

Selvfølgelig kan du få en opskrift. Den er lige her.

ummmm taak så erstatter jeg bare sukkert med mit sukker namme ej de lyder namme namme

Anmeld

26. december 2011

B&J

Mor-til-asta-09 skriver:

Herhjemme står den på hjemmelavet nøddekurv med forskellige hjemmelavet is... 

jeg har også tænkt på nøde kurve men ihh der er så meget at vælge mellem her inde nu og det hele ser super godt ud

Anmeld

26. december 2011

incognito

B&J skriver:

ummmm taak så erstatter jeg bare sukkert med mit sukker namme ej de lyder namme namme

Det er virkelig lækkert. Man skal bare lige lære at dosere ordentligt, for hvis der kommer for meget dej på pladerne, så vælter dejen bare ud bagpå... og så er det noget gris

Men jeg synes helt klart du skal prøve dem, omend det ikke bliver til nytår, så kan de jo altid laves når som helst. Mmm, jeg glæder mig rigtig meget til at sætte tænderne i dem. Og de er rigtig nemme at lave dagen før - du skal bare lige riste dem lidt på brødristeren, så de bliver sprøde igen!

Anmeld

26. december 2011

B&J

incognito skriver:

Det er virkelig lækkert. Man skal bare lige lære at dosere ordentligt, for hvis der kommer for meget dej på pladerne, så vælter dejen bare ud bagpå... og så er det noget gris

Men jeg synes helt klart du skal prøve dem, omend det ikke bliver til nytår, så kan de jo altid laves når som helst. Mmm, jeg glæder mig rigtig meget til at sætte tænderne i dem. Og de er rigtig nemme at lave dagen før - du skal bare lige riste dem lidt på brødristeren, så de bliver sprøde igen!

ej hvor lækkert søde ihh altså mange tak ja det skal prøves for det lyder virkelig namme namme og mon ikke daniel også kan lig sådan en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.