Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen hvad skal i have til dessert til nytår jeg kan bare ikke finde ud af hvad vi skal have
håber nogle kan hjælpe mig
håber i havde en god juleaften igår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
du skal pøve at lave den her også med en kugle luxus is til. det er nemt og børn kan også være med
Jeg har ikke helt bestemt mig, men enten chokoladekage med flydende indre, eller så en meget mørk chokoladekage med vaniljeis og bærkompot
Timse skriver: Jeg har ikke helt bestemt mig, men enten chokoladekage med flydende indre, eller så en meget mørk chokoladekage med vaniljeis og bærkompot
det lyder super lækkert
muzen skriver: du skal pøve at lave den her også med en kugle luxus is til. det er nemt og børn kan også være med
ej hvor ser det godt ud
men bare træls min mor ikke kan lig chokolade
for det ville da lige være en namme namme for vores søn også
men det smager ikke af chokolade. syntes jeg ikke. det er bare så lækkert
muzen skriver: men det smager ikke af chokolade. syntes jeg ikke. det er bare så lækkert
okay jamen så er det jo vær af overveje for det ser godt nok godt ud
B&J skriver: Hej alle sammen hvad skal i have til dessert til nytår jeg kan bare ikke finde ud af hvad vi skal have håber nogle kan hjælpe mig håber i havde en god juleaften igår
altså vi plejer at få abemad (frugtsalat med chokolade stykker i) det kunne måske være en ide! jeg glæder mig ihvertfald til at få mors hjemmelavet frugtsalat!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128