Dessert til nytår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Nettemor

B&J skriver:

mums altså sikke en masse lækre desserter ihh namme

ja og var det ikke fordi man havde fået RIGELIGT mad de sidste par dage skulle man da helt klart afprøve noget af det med det sammen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

B&J

nettemor skriver:

ja og var det ikke fordi man havde fået RIGELIGT mad de sidste par dage skulle man da helt klart afprøve noget af det med det sammen

Uhh jeg kan sagten jeg spiser ikke så meget mere så jeg kan sagten spise det imorgen og mit er jo altid uden sukker også

Anmeld

25. december 2011

Nettemor

B&J skriver:

Uhh jeg kan sagten jeg spiser ikke så meget mere så jeg kan sagten spise det imorgen og mit er jo altid uden sukker også

jeg burde heller ikke spise så meget

super fedt at du ikke gør det og smart at lave det uden sukker.. men hvad søder du så med??

Anmeld

25. december 2011

B&J

nettemor skriver:

jeg burde heller ikke spise så meget

super fedt at du ikke gør det og smart at lave det uden sukker.. men hvad søder du så med??

perfect.. det bruger jeg til alt og prøver mig frem så de andre ikke kan smage det... men det er jo også fordi jeg fik min gastic bypass så bruger perfect til alt det jeg laver søde ting med også brune kartofler

Anmeld

25. december 2011

Nettemor

B&J skriver:

perfect.. det bruger jeg til alt og prøver mig frem så de andre ikke kan smage det... men det er jo også fordi jeg fik min gastic bypass så bruger perfect til alt det jeg laver søde ting med også brune kartofler

smart.

smager det lige så godt? er det ikke mega dyrt?

Anmeld

25. december 2011

B&J

nettemor skriver:

smart.

smager det lige så godt? er det ikke mega dyrt?

joo det er møg dyrt men man bruger jo ikke så meget af det...

og ja det smager super godt min kæreste som elsker alt sødt syntes de smage godt  men det er jo ikke sikkert alle syntes...

heldigvis hjalp operation også mig med jeg ikke bryder mig om sukker mere

Anmeld

25. december 2011

mulle7430

jeg skal lave skildpaddeis

Anmeld

25. december 2011

Nettemor

B&J skriver:

joo det er møg dyrt men man bruger jo ikke så meget af det...

og ja det smager super godt min kæreste som elsker alt sødt syntes de smage godt  men det er jo ikke sikkert alle syntes...

heldigvis hjalp operation også mig med jeg ikke bryder mig om sukker mere

det kunne da være man skulle prøve det.. hvis man bruger mindre af det så kan det jo være det går nogenlunde lige op.. jeg tænker også mest til det man bruger sukker til i hverdagen.. kransekage og sådan noget som man får så sjældent gør det måske ikke så meget at det er sukker.. kunne jo være det kunne give et par kilo

Anmeld

25. december 2011

B&J

nettemor skriver:

det kunne da være man skulle prøve det.. hvis man bruger mindre af det så kan det jo være det går nogenlunde lige op.. jeg tænker også mest til det man bruger sukker til i hverdagen.. kransekage og sådan noget som man får så sjældent gør det måske ikke så meget at det er sukker.. kunne jo være det kunne give et par kilo

ja så er det ikke så slemt men jeg bliver bare dårlig af sukker så det er så ret så spiser man det ikke men kan godt forstå når det er sjælden må man også gerne

Anmeld

25. december 2011

B&J

mulle7430 skriver:

jeg skal lave skildpaddeis

ummm namme namme mums hihihi smager super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.