Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: ej hvor lækkert søde ihh altså mange tak ja det skal prøves for det lyder virkelig namme namme og mon ikke daniel også kan lig sådan en
ej hvor lækkert søde ihh altså mange tak ja det skal prøves for det lyder virkelig namme namme og mon ikke daniel også kan lig sådan en
Jo jo. Ellers kan han jo altid spise isen ovenpå
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
incognito skriver: Jo jo. Ellers kan han jo altid spise isen ovenpå
hihihihi jaaaa
B&J skriver: Hej alle sammen hvad skal i have til dessert til nytår jeg kan bare ikke finde ud af hvad vi skal have håber nogle kan hjælpe mig håber i havde en god juleaften igår
Hej alle sammen hvad skal i have til dessert til nytår jeg kan bare ikke finde ud af hvad vi skal have
håber nogle kan hjælpe mig
håber i havde en god juleaften igår
Vi skal have pistacie- og jordbær is í nødekurve med hindbærsauce på toppen
ALT er selvfølgelig hjemmelavet
vitapigen skriver: Vi skal have pistacie- og jordbær is í nødekurve med hindbærsauce på toppen ALT er selvfølgelig hjemmelavet
åhhh hold bøtte hihihihihhi det lyder alt for godt namme namme namme hvordan laver du dine is har du ismaskine eller??
B&J skriver: åhhh hold bøtte hihihihihhi det lyder alt for godt namme namme namme hvordan laver du dine is har du ismaskine eller??
Det er også MEGA godt...
Bare på gammeldags manér i fryseren
vitapigen skriver: Det er også MEGA godt... Bare på gammeldags manér i fryseren
okay har du evt en opskrift eller en side
B&J skriver: okay har du evt en opskrift eller en side
Åhh jeg har desværre ikke opskriften på den, da jeg ikke har fået den endnu... får den af en veninde
Men tror sagtens den kan findes på nettet
vitapigen skriver: Åhh jeg har desværre ikke opskriften på den, da jeg ikke har fået den endnu... får den af en veninde Men tror sagtens den kan findes på nettet
super må heller kigge
Tullen85 skriver: Jeg bager nogen nøddemarengs bunde og så med friske hindbær og jordbær og vanilie is... :-) Mmmm
Jeg bager nogen nøddemarengs bunde og så med friske hindbær og jordbær og vanilie is... :-) Mmmm
det var den ide jeg lige manglede.. hvilke nødder? mandel, hasselnødder eller???
Qoco skriver: det var den ide jeg lige manglede.. hvilke nødder? mandel, hasselnødder eller???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128