Fuck jeg er sur !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

lio

Føj, at stjæle fra andre er bare så lavt.

Min søster kom engang i kælderen efter sin og mødte synet af en barnevogn som var knækket sammen (fordi nogen sikkert har hoppet i den) og stjålet dyne og madras og sådan.

Tænk at nogen finder det sjovt eller ligefrem nødvendigt for dem. Man har jo ikke en ekstra til at transportere baby rundt i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Maja_4000

Qoco skriver:

Føj, at stjæle fra andre er bare så lavt.

Min søster kom engang i kælderen efter sin og mødte synet af en barnevogn som var knækket sammen (fordi nogen sikkert har hoppet i den) og stjålet dyne og madras og sådan.

Tænk at nogen finder det sjovt eller ligefrem nødvendigt for dem. Man har jo ikke en ekstra til at transportere baby rundt i.

Ej , hvor strengt !  

Nej , det har man ikke .. Vi har en paraplyklapvogn .. Og den duer ikke hverken at handle med eller sove i :/

Anmeld

22. december 2011

sarahb

Maja_4000 skriver:

Den var låst fast 

Tak , det håber jeg også

Ok, det var godt..

Håber i får en god forsikringssum så i kan få en ny go vogn

Anmeld

22. december 2011

lio

Maja_4000 skriver:

Ej , hvor strengt !  

Nej , det har man ikke .. Vi har en paraplyklapvogn .. Og den duer ikke hverken at handle med eller sove i :/

Jeg bliver så sur, og man har ikke nogen og råbe af, så frustrerende

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Qoco skriver:

Jeg bliver så sur, og man har ikke nogen og råbe af, så frustrerende

Ja , det ville hjælpe .. Eller at slå på noget ! :b

Anmeld

22. december 2011

mor2011_

Ej hvor er det bare surt.. Vores indbo dækker det så håber at jeres også gør det.. 

Anmeld

22. december 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Der er fandme nogle idioter som har stjålet vores barnevogn i nat !!  Sikke da en julegave !

Kæresten kom og vækkede mig da han egentlig var taget afsted , og spurgte hvor jeg havde stilt den .. Ja , hvor den plejer .. Dér er den så ikke !!   Er bare så gal .. Kan ikke finde ud af om jeg skal kaste op eller tude .. AAAARGH !!! 

nej nej nej!  ååååårh hvor pisse træls altså!

det ville jeg godt nok også være mega mega mega mega mega træt af! 

har i været rundt og kigge i området hvor i bor? 

Det var jo en stor "gå-i-byen-nat" igår, så måske er der nogle dumme unge fulde mennesker som har kørt rundt med den og bare efterladt den et sted? 

jeg ville helt sikkert gå i detektiv mode! 

håber i finder ud af noget søde. 

Anmeld

22. december 2011

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min veninde prøvede det samme for et par år siden. Der var det bare 3 barnevogne der blev stjålet i deres søns dp, mens de sad inde og spiste frokost. Den 4 vogn lod de stå, den var nemlig bare en af de billige. Alle vogne stod i en karport og blev dækket af dp indboes forsikring. Der er folk som lever af at stjæle barnevogne også sælge dem på den blå avis osv. Så prøv evt at holde øje der også! Vh stine

Anmeld

22. december 2011

noah3006

Maja_4000 skriver:

Der er fandme nogle idioter som har stjålet vores barnevogn i nat !!  Sikke da en julegave !

Kæresten kom og vækkede mig da han egentlig var taget afsted , og spurgte hvor jeg havde stilt den .. Ja , hvor den plejer .. Dér er den så ikke !!   Er bare så gal .. Kan ikke finde ud af om jeg skal kaste op eller tude .. AAAARGH !!! 

Det er bare så småligt af folk at de ikke kan finde ud af hvad der er dit og mit. Jeg håber for jer at i snarest får en ny barnevogn..... Julekram herfra

Anmeld

22. december 2011

Happiness

HVAD!? Hvem fanden stjæler en barnevogn!!! Forstår godt du er rassende! Jeg ville også være helt oppe i det røde felt!

Håber I får et fair beløb fra forsikringen, så I kan købe en ny flot model!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.