Fuck jeg er sur !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

katrineoerum

kan i ikke bruge jeres indbos forsikring?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Maja_4000

katrineoerum skriver:

kan i ikke bruge jeres indbos forsikring?

Jo , håber virkelig at den dækker 

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

babyboy2012 skriver:

hold nu op nogle mennesker synker lavt  er sikker på jeres indbo dækker men det er sgu stadigvæk træls sådan noget !!!!

Det håber jeg virkelig !

Anmeld

22. december 2011

B&J

kan sku godt forstå du er sur er også pisse træls folk ikke kan se forskeld på dit mig mit

Anmeld

22. december 2011

Bassemor<3

Maja_4000 skriver:

Det håber jeg virkelig !

Det er jeg næsten 100% sikker på at de gør ! Jeg fik dækket min cykel af indbo da den blev stjålet, så hvorfor ikke også en barnevogn ! Jeg blev bare bedt om at finde en tilsvarende og give en pris på den, og da den var under 1 år gammel fik jeg hele beløbet udbetalt til en ny cykel, de trækker lidt procenter fra alt efter hvor gammel tingen er ! Krydser fingre for at det ordner sig ! 

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Vores vogn er 1 år og 4 dage  

Men hvis bare vi får NOGET .. Så må vi måske bare "nøjes" med en billigere model :/

Anmeld

22. december 2011

FjolleTrold

- hvad sker der lige for folk. Håber du hurtigt finder en løsning.

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

B&J skriver:

kan sku godt forstå du er sur er også pisse træls folk ikke kan se forskeld på dit mig mit

Ja ! Har også fået stjålet en cykel engang .. Men det her er sgu værre  Kan jo ikke undvære den .. Vi har ingen bil .. Den er (var) vores eneste transportmiddel 

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

FjolleTrold skriver:

- hvad sker der lige for folk. Håber du hurtigt finder en løsning.

Tak

Anmeld

22. december 2011

B&J

Maja_4000 skriver:

Ja ! Har også fået stjålet en cykel engang .. Men det her er sgu værre  Kan jo ikke undvære den .. Vi har ingen bil .. Den er (var) vores eneste transportmiddel 

ja det kan jeg godt forså jeg ville også blive vildt ked og sur hvis vi mistede vores for vi har heller ingen bil hvor skulle vores dreng så komme frem og tilbage...

det er sådan noget jaaa fatter ikke folk de ikke kan tænke lidt på andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.