Fuck jeg er sur !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.625 visninger
63 svar
0 synes godt om
22. december 2011

Maja_4000

Der er fandme nogle idioter som har stjålet vores barnevogn i nat !!  Sikke da en julegave !

Kæresten kom og vækkede mig da han egentlig var taget afsted , og spurgte hvor jeg havde stilt den .. Ja , hvor den plejer .. Dér er den så ikke !!   Er bare så gal .. Kan ikke finde ud af om jeg skal kaste op eller tude .. AAAARGH !!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

eliasogmor

Maja_4000 skriver:

Der er fandme nogle idioter som har stjålet vores barnevogn i nat !!  Sikke da en julegave !

Kæresten kom og vækkede mig da han egentlig var taget afsted , og spurgte hvor jeg havde stilt den .. Ja , hvor den plejer .. Dér er den så ikke !!   Er bare så gal .. Kan ikke finde ud af om jeg skal kaste op eller tude .. AAAARGH !!! 

hold da kæft nogle idioter... ring til politiet og så ring til forsikringen med det samme..måske de kan hjælpe

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Det har jeg også tænkt mig .. Forsikringen har bare ikke åben endnu :b

Men for helvede .. Der var for over 12.000 i den vogn !  Iiih ..

Anmeld

22. december 2011

sandorff

Maja_4000 skriver:

hvor er det bare lave personer!!!! tænk engang at stjæle fra et barn!!!

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

sandorff skriver:

hvor er det bare lave personer!!!! tænk engang at stjæle fra et barn!!!

Ja ! Og hun eeelsker den vogn ! 

Anmeld

22. december 2011

Koen.

Ej for pokker da osse!! Hvordan kan man få sig selv til det

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

tanja. skriver:

Ej for pokker da osse!! Hvordan kan man få sig selv til det

Forstår det virkelig ikke  Det må jo være nogle som kender nogle i opgangen / har set os med den :/

Anmeld

22. december 2011

l.kjoeller

Maja_4000 skriver:

føj folk er egoistiske altså. en barnevogn. come on

Anmeld

22. december 2011

Dinsen

Ej for fan...  Hvad sker der li for folk.... 

Anmeld

22. december 2011

Bassemor<3

hold nu op nogle mennesker synker lavt  er sikker på jeres indbo dækker men det er sgu stadigvæk træls sådan noget !!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.