Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Der er fandme nogle idioter som har stjålet vores barnevogn i nat !! Sikke da en julegave ! Kæresten kom og vækkede mig da han egentlig var taget afsted , og spurgte hvor jeg havde stilt den .. Ja , hvor den plejer .. Dér er den så ikke !! Er bare så gal .. Kan ikke finde ud af om jeg skal kaste op eller tude .. AAAARGH !!!
Der er fandme nogle idioter som har stjålet vores barnevogn i nat !! Sikke da en julegave !
Kæresten kom og vækkede mig da han egentlig var taget afsted , og spurgte hvor jeg havde stilt den .. Ja , hvor den plejer .. Dér er den så ikke !! Er bare så gal .. Kan ikke finde ud af om jeg skal kaste op eller tude .. AAAARGH !!!
ARH nogle folk skulle have hugget armene af
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Toshiba skriver: ARH nogle folk skulle have hugget armene af
Ja !!
Maja_4000 skriver: Ja !!
hvis ikke kan få nogen vogn her og nu - har jeg en klapvogn i må låne og en barnevognskasse der også passer på stel.... det kan man jo ikke undvære
Toshiba skriver: hvis ikke kan få nogen vogn her og nu - har jeg en klapvogn i må låne og en barnevognskasse der også passer på stel.... det kan man jo ikke undvære
Hvor er det sødt af dig ! Vi har en altanvogn som til nød kan gå an .. Den er bare lort at køre med
Maja_4000 skriver: Hvor er det sødt af dig ! Vi har en altanvogn som til nød kan gå an .. Den er bare lort at køre med
arh håber stellet knækker på vogen og de snubler og få en jernstang i maven
FJOLS/ER
sarahb skriver: Aiiiii for helved. Sikke nogle idioter. Men tænker man får vel ikk noget fra forsikringen hvis den ikk har været spændt fast Og stået sikkert som med alle andre ting. Håver virkelig de dækker
Aiiiii for helved. Sikke nogle idioter. Men tænker man får vel ikk noget fra forsikringen hvis den ikk har været spændt fast Og stået sikkert som med alle andre ting. Håver virkelig de dækker
Den var låst fast
Tak , det håber jeg også
Toshiba skriver: arh håber stellet knækker på vogen og de snubler og få en jernstang i maven FJOLS/ER
Ja , det ville sgu hjælpe lidt på mit humør Haha .. Tror bare ikke det sker :/
Maja_4000 skriver: Ja , det ville sgu hjælpe lidt på mit humør Haha .. Tror bare ikke det sker :/
nej desværre - man køber for goe vogne...
de SKAL vide når de SKAL gå i stykker og forvolde skade
Toshiba skriver: nej desværre - man køber for goe vogne... de SKAL vide når de SKAL gå i stykker og forvolde skade
Ja Nu ville jeg ønske at vi havde købt en bilka-model .. Den var sgu nok ikke blevet stjålet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128