Fuck jeg er sur !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Toshiba

Maja_4000 skriver:

Ja Nu ville jeg ønske at vi havde købt en bilka-model .. Den var sgu nok ikke blevet stjålet 

nej det er lige det.... men det er der måske en årsag til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Maja_4000

Toshiba skriver:

nej det er lige det.... men det er der måske en årsag til

Nårh ja

Anmeld

22. december 2011

skønneunger

øv øv øv kender alt til det, fik selv stjålet min barnevogn da min søn lige var fyldt 1 år, det er så næsten 9 år siden, jeg stod som enlig mor og har heller ikke bil så jeg var godt nok også på skideren

og nøj man bliver rasende, jeg tudede af raseri, og bare det at man har brugt så lang tid på at finde den rette vogn og betaler i dyre domme for den.

tjek salgs annoncer og dba og andre salgssider ud det kan være i er heldige, min søster fandt sin stjålne klapvogn på den måde dagen efter den blev stjålet. hun fandt den i en genbrugsbiks og snakkede med ejeren og fik den tilbage.

Anmeld

22. december 2011

Toshiba

skønneunger skriver:

øv øv øv kender alt til det, fik selv stjålet min barnevogn da min søn lige var fyldt 1 år, det er så næsten 9 år siden, jeg stod som enlig mor og har heller ikke bil så jeg var godt nok også på skideren

og nøj man bliver rasende, jeg tudede af raseri, og bare det at man har brugt så lang tid på at finde den rette vogn og betaler i dyre domme for den.

tjek salgs annoncer og dba og andre salgssider ud det kan være i er heldige, min søster fandt sin stjålne klapvogn på den måde dagen efter den blev stjålet. hun fandt den i en genbrugsbiks og snakkede med ejeren og fik den tilbage.

ÅHHH hvor heldig kan man være!!!!!

VILDT

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

skønneunger skriver:

Ja , man er virkelig afhængig af den !

Vil holde øje med dba .. Men hvad gør man hvis den pludselig er der ? Kan jo ikke bevise at det er min .. 

Anmeld

22. december 2011

skønneunger

Maja_4000 skriver:

Ja , man er virkelig afhængig af den !

Vil holde øje med dba .. Men hvad gør man hvis den pludselig er der ? Kan jo ikke bevise at det er min .. 

hvis den er købt fra ny i butiken har du et stelnummer på kvitteringen, så aftaler man jo bare et møde med sælger og tjekker så stelnummer og konfronterer dem så med det og nægter de truer du med politi (havde nu nok ringet alligevel)

Anmeld

22. december 2011

skønneunger

Toshiba skriver:

ÅHHH hvor heldig kan man være!!!!!

VILDT

ja det var sindsygt heldigt, hun tjekkede også alle butikker næsten

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

skønneunger skriver:

hvis den er købt fra ny i butiken har du et stelnummer på kvitteringen, så aftaler man jo bare et møde med sælger og tjekker så stelnummer og konfronterer dem så med det og nægter de truer du med politi (havde nu nok ringet alligevel)

Det havde jeg slet ikke tænkt på

Håber jeg er ligeså heldig som din søster

Anmeld

22. december 2011

skønneunger

Maja_4000 skriver:

Det havde jeg slet ikke tænkt på

Håber jeg er ligeså heldig som din søster

krydser fingre

Anmeld

22. december 2011

malo

Maja_4000 skriver:

Der er fandme nogle idioter som har stjålet vores barnevogn i nat !!  Sikke da en julegave !

Kæresten kom og vækkede mig da han egentlig var taget afsted , og spurgte hvor jeg havde stilt den .. Ja , hvor den plejer .. Dér er den så ikke !!   Er bare så gal .. Kan ikke finde ud af om jeg skal kaste op eller tude .. AAAARGH !!! 

Øv øv det kan jeg da godt forstå du er! Hvor er det dog bare irriterende at folk ikke kan finde ud af hvad der er dit og mit.

Har nogle venner som fik deres barnevogn stjålet, og senere finder de ud af at netop deres vogn er til salg på gul og gratis eller Den blå avis. Heldigvis fik de erstatning og politiet fik fat på tyven, der faktisk var ret organiseret og havde lavet den slags kriminalitet længe.

Håber I finder den hurtigt eller får den erstattet i en fart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.