Fuck jeg er sur !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

Maja_4000

VNB skriver:

nej nej nej!  ååååårh hvor pisse træls altså!

det ville jeg godt nok også være mega mega mega mega mega træt af! 

har i været rundt og kigge i området hvor i bor? 

Det var jo en stor "gå-i-byen-nat" igår, så måske er der nogle dumme unge fulde mennesker som har kørt rundt med den og bare efterladt den et sted? 

jeg ville helt sikkert gå i detektiv mode! 

håber i finder ud af noget søde. 

Har ikke været rundt og kigge endnu - Kan jo ikke slæbe Caroline rundt i hele området Men jeg synes bare det er underligt hvis nogle unge har taget den .. For den var låst .. Så det er nok ikke bare sådan noget impuls-halløj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Maja_4000

StineW79 skriver:

Min veninde prøvede det samme for et par år siden. Der var det bare 3 barnevogne der blev stjålet i deres søns dp, mens de sad inde og spiste frokost. Den 4 vogn lod de stå, den var nemlig bare en af de billige. Alle vogne stod i en karport og blev dækket af dp indboes forsikring. Der er folk som lever af at stjæle barnevogne også sælge dem på den blå avis osv. Så prøv evt at holde øje der også! Vh stine

Det har jeg også tænkt mig .. Håber sgu den dukker op der - så vi kan få knaldet dem der har taget den !

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

Happiness skriver:

HVAD!? Hvem fanden stjæler en barnevogn!!! Forstår godt du er rassende! Jeg ville også være helt oppe i det røde felt!

Håber I får et fair beløb fra forsikringen, så I kan købe en ny flot model!

Tak , det håber jeg også

Anmeld

22. december 2011

VNB

Maja_4000 skriver:

Har ikke været rundt og kigge endnu - Kan jo ikke slæbe Caroline rundt i hele området Men jeg synes bare det er underligt hvis nogle unge har taget den .. For den var låst .. Så det er nok ikke bare sådan noget impuls-halløj 

nej det kan du jo ikke..  troede måske i begge var hjemme... 

ja det lyder da lidt suspekt når låsen og brudt op... 

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

UPDATE:

Min kæreste har overtalt viceværten til at udlevere nøgle til alle kælderrumne .. Så nu tjekker han dem alle sammen .. Tvivler dog på den er der

Anmeld

22. december 2011

jydeinden

Maja_4000 skriver:

UPDATE:

Min kæreste har overtalt viceværten til at udlevere nøgle til alle kælderrumne .. Så nu tjekker han dem alle sammen .. Tvivler dog på den er der

det tror jeg faktisk ikke er helt lovligt det der er gang i.. jeg ville i hvertfald selv blive stiktosset hvis nogen gik i mit kælderrum uden at spørge om lov.. det handler ikke om at jeg har stjålet noget, men det handler om at det er mit rum, mit privatliv og så kan man jo spørge mig personligt om jeg har noget imod at man kigger ind fordi man leder efter sin barnevogn

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

jydeinden skriver:

det tror jeg faktisk ikke er helt lovligt det der er gang i.. jeg ville i hvertfald selv blive stiktosset hvis nogen gik i mit kælderrum uden at spørge om lov.. det handler ikke om at jeg har stjålet noget, men det handler om at det er mit rum, mit privatliv og så kan man jo spørge mig personligt om jeg har noget imod at man kigger ind fordi man leder efter sin barnevogn

Det er jo ikke selve kælderrummet .. Kun cykelkælder og vaskekælder i de andre blokke

Men den var der heller ikke ..

Anmeld

22. december 2011

jydeinden

Maja_4000 skriver:

Det er jo ikke selve kælderrummet .. Kun cykelkælder og vaskekælder i de andre blokke

Men den var der heller ikke ..

agh okay forstod det bare som at det var alle kælderrummene sorry

men det er da træls at der er nogen der render med andres ting, desværre er det ikke noget nyt "fænomen"

Anmeld

22. december 2011

Maja_4000

jydeinden skriver:

agh okay forstod det bare som at det var alle kælderrummene sorry

men det er da træls at der er nogen der render med andres ting, desværre er det ikke noget nyt "fænomen"

Ja , kunne godt se at det kunne misforståes

Det er fandme irriterende .. Men sådan er Danmark åbenbart :/

Anmeld

22. december 2011

jydeinden

Maja_4000 skriver:

Ja , kunne godt se at det kunne misforståes

Det er fandme irriterende .. Men sådan er Danmark åbenbart :/

ja det sker også her med jævne mellemrum.. nu har jeg godt nok ingen børn endnu, men kan sagtens forstille mig at det må være træls.

men hvis i har låst den fast så burde jeres indbo´s forsikring dække.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.