maria87 skriver:
regner du med at de tager dit barn med hjem til sig selv eller hvad... selvfølgelig er det jeres Barn...
hvad mener du med: de skal bare lige vide det er vores...det ved de vel godt... lad være med at være så sippet altså...
Du er da ret meget uden for situations fornemmelse i din måde at skrive på!! Falder det dig slet ikke ind, at en mor har båret sin lille baby i sin mave i 9måneder! - det er KUN mor der har mærket dét at holde sin baby i sin mave - selvf., kan det være rigig underligt baby er ude fra en dag til anden, og så skal "alle" holde! Jeg synes det er voldsomt at både vores to store familier samt vennekredse skal holde indenfor et par dage! Tag ikke fejl af, hvor hård det er for den lille baby at blie født! Læs nogle bøger evt, hvor de skriver fra barnets synsvinkel, så finder du også ud af hvor voldsnyt det er for babyen at blive født! Og hva de rent faktisk har brug for efter en fødsel! Jeg kan anbefale "lille mirakel" ... God jul til dig..
Til ts: jeg har det sådan, at det er svært at vurdere nu hvor grænsen går, for hvis det har været en relativ hurtig/nem fødsel, og babyen er glad og trives, så har man det nok bare ok med det, men hvis du det mindste føler det grænseoverskridende - så husk det er ok at sige fra.. Jeg har sagt, til folk nu - at det kan være jeg føler det for meget, i situationen, det vigtigste er at jeg og hendes farmand, min kæreste får de første timer hvor vi ønsker ro på - pga det kan være et voldsomt "chok" for en baby at komme ud.. Det er også grund til at baby bliver lagt på sin mor, fordi at babyen kommer fra den trange, mærke, varme mave og ud i et stort lyst rum - så derfor lægges baby på mors mave ved brystet, så babyen kan høre mors hjerte fortsat, dufte sin mor og hører det ER dig han/hun fortsat er ved
så tag det hele som det kommer, man har det jo meget individuelt og ingen fødsler er ens, ligeså vel som ens følelser bagefter
held og lykke!!
Anmeld