Bruger vi for meget i mad penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Tak Vi handler i Lidl og Netto og laver altid madplan. Et par gange om ugen får vi så rester fra fryseren, da jeg ofte laver dobbeltportion, og så er det dejlig nemt lige at varme i en travl hverdag

En stor fryser kan man simpelthen ikke undvære..hvertfald ikke hos os . Vi plejer at lave mere end vi kan spise..stille det i køleskabet (resterne)..og varme det næste dag i mikroovnen..det smager næsten ligeså godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Carina1977

Baagøe skriver:

Det er da meget passende Vi er 1 voksen og 1 barn og bruger ca. 800-900 kr. hver måned

Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre kun at bruge omkring 200 kr. om ugen på mad og husholdningsting?

Jeg vil gerne have en opskrift 

Vi er 1 voksen og et barn på 11 år, og vi bruger omkring 600 kr. i ugen på mad og husholdningen i det hele taget. Vi kan til nød klare os for 4-500 kr, men så heller ikke mindre.

Anmeld

18. december 2011

Rødhætte

NEJ det synes jeg bestemt ikke det er. Da vi var 2 brugte vi ca 2000 kr og nogle gange mere selvom jeg ikke synes vi spiser speciel dyrt

Anmeld

18. december 2011

Tulle28

Vi lagde 3.000,- før vi fik vores datter, tror ikke vi kunne leve for 1.200,- om måneden selv hvis vi klemte ballerne sammen for alvor... Har du overvejet at blive indkøber?:-)

Anmeld

18. december 2011

Maise

Baagøe skriver:

Tak Vi handler i Lidl og Netto og laver altid madplan. Et par gange om ugen får vi så rester fra fryseren, da jeg ofte laver dobbeltportion, og så er det dejlig nemt lige at varme i en travl hverdag

Sådan en månedsmadplan gad jeg godt at se. Vi bruger minimum 4500 om måneden. Vi sparer heller ikke, men synes godt at vi kunne skrue lidt ned. Har været gode til det i dec. indtil videre.

Anmeld

18. december 2011

debbie19

wow hvordan gør i det??? vi er 2 voksne som handler kun billigt ind og vi bruger 2000 kr om mdr.

Anmeld

18. december 2011

Sakris

enrigtigfar? skriver:

Tror liiiiige konen og jeg skal vores madbudget igennem - det er jo nogen SYGT lave beløb - men alt er jo relativt - får i feks kød hver dag?

Jeg SKAL ha en eller anden form for kød - om det så er kylling, hakkebøf, frikadeller eller en steak - så må og skal der kød på bordet (ellers dør jeg jo )

haha, Undskyld kom sådan til at grine 

Men vil sige at jeg også synes det lyder sygt lavt. Det kan vi ihvertfald heller ikke klare os for. Vi bruger også over det dobbelte og vi er 2 voksne og 1 barn!

Anmeld

18. december 2011

lio

vi er to voksne og bruger langt mere. Så kan slet ikke forestille mig hvordan 1.200 ville række. Så vil ikke sige det er for meget. Det kan aldrig være for meget i fht. hvad man har brug for.

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

En stor fryser kan man simpelthen ikke undvære..hvertfald ikke hos os . Vi plejer at lave mere end vi kan spise..stille det i køleskabet (resterne)..og varme det næste dag i mikroovnen..det smager næsten ligeså godt

Samme her!  Nogle ting smager endda bedre dagen derpå. En kummefryser er bare god

Anmeld

18. december 2011

Pige2009

Carina1977 skriver:

Hvordan kan det overhovedet lade sig gøre kun at bruge omkring 200 kr. om ugen på mad og husholdningsting?

Jeg vil gerne have en opskrift 

Vi er 1 voksen og et barn på 11 år, og vi bruger omkring 600 kr. i ugen på mad og husholdningen i det hele taget. Vi kan til nød klare os for 4-500 kr, men så heller ikke mindre.

Tjaaa. Vi bager en del selv og så bruger jeg meget sjældent penge på impulskøb Plus vi spiser hos mine forældre hver søndag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.