Bruger vi for meget i mad penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2011

Tona

Anonym skriver:

Ja, budgettet er alligevel også anderledes med børn, så det er helt forståeligt .. Men måske er vi bare meget kreative når det angår mad .. Tit køber vi også en del kød hvis der er god rabat på, og så fryser vi det hele ned..så kan det evt være at april månede bruger man mange penge på kød..men så i maj månede skal man mere tænke på at købe andre ting, da man allerede har en del kød i fryseren

Ja nemlig. Jeg ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden vores store skrummel af en kummefryser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Anonym trådstarter

Misty skriver:

Emh er det om ugen? hehe...

Og spiser i mad hver dag? Jeg kunne slet ikke holde mig på det bugdet...  Ville dog ønske at jeg kunne...

Ja vi spiser mad hver dag ..dog bliver det til rugbrødsmadder hvis man ikke lige har overskud til at stå i køkkenet og lave varmt mad . Så handler vi også meget kød ind, hvis der er super god rabat på, og så behøver man måske at handle knap så meget kød ind næste månede igen..Ellers er XXl poserne med f.eks hotwings i, også rigtige gode at købe

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Amandas-mor skriver:

Ja nemlig. Jeg ved heller ikke hvad jeg skulle gøre uden vores store skrummel af en kummefryser

Sådan én er altså også guld værd at have. Man kan hurtigt få fyldt sin fryser op

Anmeld

18. december 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

her bruger vi nok også max 1200 kr. pr. mdr. i snit...

handler en gang om ugen (medmindre mælken er gammel) og sørger for at købe ekstra når der er tilbud...

Synes bestemt ikke at 1200 kr. pr. mdr. er for meget for 2 personer... vores gennemsnitlige beløb ender nok lidt højere nu da vi har fået lillemanden der jo skal bruge bleer og nu også MME oven i...

Anmeld

18. december 2011

pemiro

Anonym skriver:

Vi er 2 voksne som hver månede bruger penge på mad for cirka 1.200 kr. Selvfølgelig kan man altid trappe budgettet ned engang imellem. Mad penge er inkl. rengøringsmidler, shampoo, toiletpapir, køkkenruller, skyllemiddel,vaskepulver og kattemad.

Synes du at vi bruger for meget på mad eller er det passende? Vi synes selv at det er passende, men vil gerne hører andre meninger..

Til dem der bedre kan lide at trykke i stedet for at skrive, er der lavet en afstemning ovenover

JEg har stemt nej til at det er for meget, i og med jeg synes det er meget rimeligt, taget i betragtning at i også skal ha kattemad

Herhjemme bruger vi 1500 om måneden, inkl det samme du skriver, pånær kattemaden vi er også to personer. derudover bruger vi ca 500 på kød hver tredje måned (vi køber stort ind til fryseren)

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

her bruger vi nok også max 1200 kr. pr. mdr. i snit...

handler en gang om ugen (medmindre mælken er gammel) og sørger for at købe ekstra når der er tilbud...

Synes bestemt ikke at 1200 kr. pr. mdr. er for meget for 2 personer... vores gennemsnitlige beløb ender nok lidt højere nu da vi har fået lillemanden der jo skal bruge bleer og nu også MME oven i...

Her køber vi også ekstra ind..især kød..når der er gode tilbud. Så kan man altid fryse tingene ned . Men ja, når der er en lille bebs med i billedet eller generalt børn, så er det klart at forbruget stiger

Anmeld

18. december 2011

Den lykkelige

Øøøøhhh?? Nej det er det vi har pr uge og det er tit ikke nok..

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

pemiro skriver:

JEg har stemt nej til at det er for meget, i og med jeg synes det er meget rimeligt, taget i betragtning at i også skal ha kattemad

Herhjemme bruger vi 1500 om måneden, inkl det samme du skriver, pånær kattemaden vi er også to personer. derudover bruger vi ca 500 på kød hver tredje måned (vi køber stort ind til fryseren)

Super . Kattemaden køber vi for det meste på tilbud (whiskas), da de ofte er på tilbud..og det "snaskede" kattemad køber vi aldrig, da vores kat åbenbart ikke er gode venner med det ..så her bliver der kun købt tørkost til katten..Vi køber også stort ind til fryseren ligesom Jer, hvis der er gode tilbud..

Anmeld

18. december 2011

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Øøøøhhh?? Nej det er det vi har pr uge og det er tit ikke nok..

Anmeld

18. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Det er super flot! Hvordan kan i klare jer på SÅ "lidt"?

Vi er 2 voksne og bruger 2500! +/-.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.