Fuck pis og lort os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Anonym trådstarter

Nalle skriver:

TS - du skal gøre hvad du selv føler er rigtigt, og din måde at reagere på.

Jeg siger bare at jeg ville ønske at jeg fik chancen for at skælde min kæreste ud, og be ham om aldrig at gøre det igen, men den fik jeg aldrig.

Mange tak skal du have, det gør mig ondt at høre om din kæreste!

Har skrevet længere oppe hvordan det gik.

Han har lovet mig højt og helligt at han ALDRIG gør det igen så håber inderligt bare han taler sandt...!

Værst af alt siger han dog at får han taget kortet i 3 år kører han alligevel (ikke når han har drukket men sådan normalt) fordi han ikke kn undvære sin bil og at kunne komme rundt så længe..

Vil gerne kunne tale ham fra det men det virker ikke ligemeget hvad jeg siger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

B&J

Anonym skriver:

Mange tak skal du have, det gør mig ondt at høre om din kæreste!

Har skrevet længere oppe hvordan det gik.

Han har lovet mig højt og helligt at han ALDRIG gør det igen så håber inderligt bare han taler sandt...!

Værst af alt siger han dog at får han taget kortet i 3 år kører han alligevel (ikke når han har drukket men sådan normalt) fordi han ikke kn undvære sin bil og at kunne komme rundt så længe..

Vil gerne kunne tale ham fra det men det virker ikke ligemeget hvad jeg siger

ej undskyld jeg blander mig men hvis det var min fyr ville jeg blive stik tosset hvad tror han vi andre gør som ikke har bil???

ja undskyld men det gør man altså ikke så har han jo ikke lært af sin fejl og skider på det hele håber han bliver stoppet igen så han måske lære det

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Havde det været min mand, så kunne han fandme ha sovet på stationen. Eller hvor han ellers kunne finde en plads !!!!

Jeg har på ingen måde plads til spritbilister i mit liv. Af to årsager.

1: De kan slå andre ihjel

2: De kan slå sig selv i hjel.

Jeg kan ikke leve med hverken eller...

Sort til dig. Du står i en virkelig modbydelig situation, og jeg håber du finder den løsning der passer på dig og dine

Jamen præcis sådan har jeg det jo også MEN det er altså anderledes når man selv står i situationen...! Har jo ikke lyst til at smide ham for porten elsker jo manden og det er jo ikke noget han gør hver,uge mdr eller år...!

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ej undskyld jeg blander mig men hvis det var min fyr ville jeg blive stik tosset hvad tror han vi andre gør som ikke har bil???

ja undskyld men det gør man altså ikke så har han jo ikke lært af sin fejl og skider på det hele håber han bliver stoppet igen så han måske lære det

Problemet er jo at han er afhængig af bilen, og håber inderligt det "bare" er betinget så han kan tage prøven igen med det samme...!

Og han har jo lært noget han kører aldrig med sprit i blodet igen!

Men for helved altså manden er så skide stædig ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre...! For det er jo rigtigt som han siger han er jo ikke en dårligere belist, jo når han har drukket, men normalt er han jo en god og ansvarsfuld belist så han kan ikke forstå hvorfor det skal være 3 år når han de 364 andre dage om året kører godt.

Anmeld

16. december 2011

QueDee

Anonym skriver:

Problemet er jo at han er afhængig af bilen, og håber inderligt det "bare" er betinget så han kan tage prøven igen med det samme...!

Og han har jo lært noget han kører aldrig med sprit i blodet igen!

Men for helved altså manden er så skide stædig ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre...! For det er jo rigtigt som han siger han er jo ikke en dårligere belist, jo når han har drukket, men normalt er han jo en god og ansvarsfuld belist så han kan ikke forstå hvorfor det skal være 3 år når han de 364 andre dage om året kører godt.

Det er jo også helt sindssygt at køre bil uden kørekort. Hvis kan involveres i uheld/ulykke dækker forsikringen ikke - dvs han skal selv betale alle eventuelle omkostninger.... Jeg turde dælme ikke

Anmeld

16. december 2011

signe.

Honey<3 skriver:

Man kan da sagtens køre bil, selvom man har fået en sjus for meget
Det er ikke OK at køre sprit, men sket er sket - og hverken TS eller hendes kæreste kan lave om på det nu, men der er bel ikke nogen grund til at lege mor overfor manden?? Han ved nok godt at det var virkelig dumt af ham??

For at msite kortet, skal ens promille altså være >>OVER 0,5, og hvis den er det, er der tale om flere genstande over det tilladte end bare en enkelt. Prøv du at fastsætte din egen promille efter en enkelt sjus over det , hvor du stadig regner med du kan køre bil. Jeg ville ikke tøve med at tage dine nøgler.

Anmeld

16. december 2011

X0

Kram til dig, han må bare generhverve, det tager ikke længe + det er ikke så dyrt.

og mon ikke han har lært af det . 

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

QueDee skriver:

Det er jo også helt sindssygt at køre bil uden kørekort. Hvis kan involveres i uheld/ulykke dækker forsikringen ikke - dvs han skal selv betale alle eventuelle omkostninger.... Jeg turde dælme ikke

Nej jeg turde heller ikke...!

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

X0 skriver:

Kram til dig, han må bare generhverve, det tager ikke længe + det er ikke så dyrt.

og mon ikke han har lært af det . 

Det håber jeg han har men det er jo durt han skal have kurser som koster et par tusinde + en kæmpe bøde på omk. 20.000

Anmeld

16. december 2011

X0

Anonym skriver:

Det håber jeg han har men det er jo durt han skal have kurser som koster et par tusinde + en kæmpe bøde på omk. 20.000

okay, min mand har lige generhvervede efter at have mistet det to gange for sprut, kurset kostet 2500, han løb ialt op på 5500 så selve kortet er ikke så dyrt, min mand fik dog ingen bøde for at køre sprit kørsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.