Fuck pis og lort os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.549 visninger
57 svar
0 synes godt om
15. december 2011

Anonym trådstarter

Har siddet hele aftenen og ventet på min kæreste skulle komme hjem!

Han skriver så lige en sms at han er på vej hjem og 10 min efter en ny sms hvor han skriver han har mistet korte..

Tænker bare WHAT!!!

Han ringer så og siger han er blevet stoppet af politiet og han har fået taget kortet, han havde 2 gamle gamle klip i forvejen men han har været ovre hos en kammerart der lige har fået nøglen til sit hus i dag og det skulle de lige have en øl på.

Han har så åbenbart drukket for meget

Ryster og ved slet ikke hvordan jeg skal reagere! Normalt har jeg bare INTET for folk der kører når de har drukket for meget... Men forhelved da også... Ved han ikke har været fuld for så havde han ikke kørt men han har jo alligevel fået for meget... Føj hvor er det grimt...

Jeg skal hente ham senere på stationen og ved slet ikke hvordan jeg skal reagere og hvad jeg skal sige..

Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg er bare skide ked af det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

twinboys

Anonym skriver:

Han skriver så lige en sms at han er på vej hjem og 10 min efter en ny sms hvor han skriver han har mistet korte..

Tænker bare WHAT!!!

Han ringer så og siger han er blevet stoppet af politiet og han har fået taget kortet, han havde 2 gamle gamle klip i forvejen men han har været ovre hos en kammerart der lige har fået nøglen til sit hus i dag og det skulle de lige have en øl på.

Ryster og ved slet ikke hvordan jeg skal reagere! Normalt har jeg bare INTET for folk der kører når de har drukket for meget... Men forhelved da også... Ved han ikke har været fuld for så havde han ikke kørt men han har jo alligevel fået for meget... Føj hvor er det grimt...

Jeg skal hente ham senere på stationen og ved slet ikke hvordan jeg skal reagere og hvad jeg skal sige..

sender dig et varmt kram, det har du da brug for...

Anmeld

15. december 2011

sweet

Anonym skriver:

Tænker bare WHAT!!!

kæmpe kram til dig

Anmeld

15. december 2011

Kvindemin

Kram til dig.
Sig hvad du føler og mener, han har jo BESTEMT gjort noget forkert.

Anmeld

15. december 2011

Frk. Himmelblå

Tænker bare WHAT!!!

Jeg tænker, "tale er sølv, tavshed er guld".

Hold du hellere munden lukket, når du henter ham. Se, om du kan bide det i dig. Og sig så, at du gerne vil tale om det her på xx tidspunkt. (Fx i morgen eftermiddag, når du ved, at I begge har god tid og kan sætte jer med en kop kaffe/the eller ligenende).

Du skal sove på det her. Også selvom det gør helt ondt indeni. 

Og han SKAL finde sig i. at I lader den ligge til i morgen.

Det er mit råd.

Held og lykke med det 

PS: Du har helt ret i din analyse af, hvor rædsomme påvirkede/fulde bilister er. Ingen egentlig grund til uddybning der.

Anmeld

15. december 2011

SussieThyssen

Tjaaa..hvad skal man sige...som du egentligt ikke allerede har givet udtryk for med din...ehhh...krydrede overskrift

Jeg synes det er rigtigt synd for jer begge to, og jeg håber da, at din kæreste har fået sig en lærestreg, så han aldrig igen blander bilkørsel og alkohol sammen overhovedet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2011

Loa

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive. 

Har lyst til at skrive din kæreste er en kæmpe biiiib. For pokker da hvor er det bare dumt at drikke og køre bil. Tænk hvis der var sket en ulykke. 

Men det kan du jo ikke bruge til så meget, for lyder som om du allerede ved det. 

Håber du får sagt til ham hvor alvorligt du mener dette, og hvor meget du har imod det! Det er bare ikke ok. Og håber han forstår det. 

Anmeld

15. december 2011

Darling<3

Roooolig da!!

Din kæreste har fået en øl for meget, værre er det altså ikke..

Hvis du reagere ved at være sur på ham, lukker han heltsikkert af , han har lige mistet kortet..
Hvad med bare at smile sødt til ham og lade ham vide at han stadig har dig??

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Jamen er bae så vred og KED af at han kan finde på det...!

Ved han ikke har været fuld som sådan men han må da for fanden have lidt virkelighedsfornemmelse han ved jo vel for helved selv hvor meget han har fået at drikke.... Grrrr....

Tror også bare det er bedst jeg holder min mund for har KUN MEGET GRIMME ord at sige til ham lige nu...!

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Honey<3 skriver:

Roooolig da!!

Din kæreste har fået en øl for meget, værre er det altså ikke..

Hvis du reagere ved at være sur på ham, lukker han heltsikkert af , han har lige mistet kortet..
Hvad med bare at smile sødt til ham og lade ham vide at han stadig har dig??

Det er jo ikke til at vide hvor meget han har fået for meget... men når man siger man skal op til en kammie og have en enkelt så drikker man sq altså ikke en halv kasse...!

Er bare gal for han ved sq godt hvor meget han må og ikke må drikke og når han VED han har 2 klip i forvejen skal man sq ikke lege med skæbnen altså! Det er bare IKKE okay...

Og selvfølgelig har han mig men er bare hammer gal over han kan finde på det...! Han skal bruge det kort på sit arbejde osv. det er jo hul i hovedet at han overhovedet leger med skæbnen på den måde..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.