Fuck pis og lort os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Ayasmor

Honey<3 skriver:

Man kan da sagtens køre bil, selvom man har fået en sjus for meget
Det er ikke OK at køre sprit, men sket er sket - og hverken TS eller hendes kæreste kan lave om på det nu, men der er bel ikke nogen grund til at lege mor overfor manden?? Han ved nok godt at det var virkelig dumt af ham??

Modsiger du ikke lidt sig selv ved først at skrive at man sagtens kan køre på en sjus for meget, for derefter at skrive at det ikke er ok??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Nalle

Honey<3 skriver:

Troede ikke din kæreste var taget afsted i sprit, med uvenskab
Læs hvad jeg lige har skrevet af svar til Loa, orker ikke at skrive det samme igen

med uvenskab?

Anmeld

15. december 2011

Loa

Honey<3 skriver:

Man kan da sagtens køre bil, selvom man har fået en sjus for meget
Det er ikke OK at køre sprit, men sket er sket - og hverken TS eller hendes kæreste kan lave om på det nu, men der er bel ikke nogen grund til at lege mor overfor manden?? Han ved nok godt at det var virkelig dumt af ham??

Hvis han har to klip i kortet i forvejen, så har han nok ikke super meget respekt for loven mht. at køre i bil, så nej jeg tror ikke nødvendigvis han ved han har gjort noget forkert. Og hvis ens promille er for høj, så er jeg fuldstændig ligeglad med om folk selv vurderer om de kan køre bil. Der er love af en årsag, og det er dem der bestemmer om det er legalt eller ej at køre når man har drukket 2, 5 eller 10 genstande.

Det kan simpelthen ikke være så svært at have respekt over for autoriteterne!!

Jeg forstår din pointen at det ikke hjælper på situationen, at overfalde ham og skælde ham ud, men manden har gjort noget ulovligt, i så grov karakter at han mister sit kørekort! Så skal man da ikke bare lade som om man er ligeglad med det.......

Anmeld

15. december 2011

Darling<3

Ayasmor skriver:

Modsiger du ikke lidt sig selv ved først at skrive at man sagtens kan køre på en sjus for meget, for derefter at skrive at det ikke er ok??

Nej!Jeg skriver at man godt kan gøre pænt, selvom man har drukket en sjus for meget, men at det selvfølgelig ikke er ok..

Anmeld

15. december 2011

Ayasmor

Honey<3 skriver:

Nej!Jeg skriver at man godt kan gøre pænt, selvom man har drukket en sjus for meget, men at det selvfølgelig ikke er ok..

ok

Anmeld

15. december 2011

Darling<3

Nalle skriver:

med uvenskab?

Good..
Undskyld jeg skrev et bogstav forkert - D'et skulle have været et N

Anmeld

15. december 2011

Loa

Nalle skriver:

Du skal slet ikke undskylde, jeg synes slet heller ikke det er okay.
Men som jeg skrev, ville jeg da for alt i verden ønske jeg havde min kæreste at kunne fortælle de ting, inden jeg fandt ud af hvad der var sket med ham, var det eneste jeg tænkte på, var at fortælle ham hvor bange han havde gjort mig ved at køre når han havde drukket og han aldrig måtte gøre det igen.
Jeg ville personligt ikke ta det roligt, jeg ville fortælle ham hvordan jeg havde det med det!

Kan udemærket forstå dig...... Ville også ønske alle mennesker ville tænke sig om en ekstra gang inden de satte sig bag rattet, så ville der være mange færre ulykkelige mennesker derude......

Anmeld

15. december 2011

Nalle

Honey<3 skriver:

Good..
Undskyld jeg skrev et bogstav forkert - D'et skulle have været et N

Vi var sku heller ikke uvenner den aften han kørte, og det var da slet ikke derfor han kørte.
Vi sidder og snakker stille og roligt og manden siger han vil gå ud og ta noget frisk luft, og jeg så ham aldrig i live igen!

Jeg forlader denne debat nu, da den overhovedet intet posotiv effekt har på mig.

Anmeld

15. december 2011

Nalle

Loa skriver:

Kan udemærket forstå dig...... Ville også ønske alle mennesker ville tænke sig om en ekstra gang inden de satte sig bag rattet, så ville der være mange færre ulykkelige mennesker derude......

Ja, folk tror desværre de kan klare hele verden når de har drukket, men det kan deres krop altså bare ikke

Anmeld

15. december 2011

Darling<3

Loa skriver:

Hvis han har to klip i kortet i forvejen, så har han nok ikke super meget respekt for loven mht. at køre i bil, så nej jeg tror ikke nødvendigvis han ved han har gjort noget forkert. Og hvis ens promille er for høj, så er jeg fuldstændig ligeglad med om folk selv vurderer om de kan køre bil. Der er love af en årsag, og det er dem der bestemmer om det er legalt eller ej at køre når man har drukket 2, 5 eller 10 genstande.

Det kan simpelthen ikke være så svært at have respekt over for autoriteterne!!

Jeg forstår din pointen at det ikke hjælper på situationen, at overfalde ham og skælde ham ud, men manden har gjort noget ulovligt, i så grov karakter at han mister sit kørekort! Så skal man da ikke bare lade som om man er ligeglad med det.......

Det er en fin grænse der skiller mellem 0.4-9 og 0.5 , og hvis TS kæreste ikke mener at han er kommet over de 0.5, så vælger han selvfølgelig at sætte sig ind i bilen, hvilket også er lovligt!

Det kan derfor heller ikke kaldes spritkørsel så længe det er under 0.5, færdig!!

Det vil på ingen måde hjælpe at "overfalde" manden med gloser og verbale udtryk - man kunne stikker ham et smil, være glad for at han "bare" mistede kortet, og så tage en snak dagen efter - men herinde opfordre i nærmest til at TS selvfølgelig ikke skal tage det fint og fare i flint med ham, når han træder ud af stationen:/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.