Fuck pis og lort os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. december 2011

Anonym trådstarter

X0 skriver:

okay, min mand har lige generhvervede efter at have mistet det to gange for sprut, kurset kostet 2500, han løb ialt op på 5500 så selve kortet er ikke så dyrt, min mand fik dog ingen bøde for at køre sprit kørsel.

Gjorde han ikke?

Så vidt jeg kan læse får man en bøde på en månedsløn efter skat x promillen?!

Men nnej det lyder da heldigvis ikke så dyrt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2011

X0

Anonym skriver:

Gjorde han ikke?

Så vidt jeg kan læse får man en bøde på en månedsløn efter skat x promillen?!

Men nnej det lyder da heldigvis ikke så dyrt

okay, det kan godt være de har lavet reglerne om, han har fået frataget sit i 3 år, og har lige fået det igen så det er jo længe siden 

men prisen på det andet er helt nyt

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

X0 skriver:

okay, det kan godt være de har lavet reglerne om, han har fået frataget sit i 3 år, og har lige fået det igen så det er jo længe siden 

men prisen på det andet er helt nyt

Okay, ved heller ikke om det er rigtigt har bare googlet lidt for at finde ud af hvor han står osv.

Anmeld

16. december 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Okay, ved heller ikke om det er rigtigt har bare googlet lidt for at finde ud af hvor han står osv.

det du skriver er ganske rigtigt mht bøden.. om det er nye regler ved jeg ikke, men det er blevet nævnt flere gange i de der politi programmer på tv.

At jeg så ikke har ondt af de som får en kæmpe bøde for det er så en anden snak ( har kun ondt af deres pårørende)

Anmeld

16. december 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Har siddet hele aftenen og ventet på min kæreste skulle komme hjem!

Han skriver så lige en sms at han er på vej hjem og 10 min efter en ny sms hvor han skriver han har mistet korte..

Tænker bare WHAT!!!

Han ringer så og siger han er blevet stoppet af politiet og han har fået taget kortet, han havde 2 gamle gamle klip i forvejen men han har været ovre hos en kammerart der lige har fået nøglen til sit hus i dag og det skulle de lige have en øl på.

Han har så åbenbart drukket for meget

Ryster og ved slet ikke hvordan jeg skal reagere! Normalt har jeg bare INTET for folk der kører når de har drukket for meget... Men forhelved da også... Ved han ikke har været fuld for så havde han ikke kørt men han har jo alligevel fået for meget... Føj hvor er det grimt...

Jeg skal hente ham senere på stationen og ved slet ikke hvordan jeg skal reagere og hvad jeg skal sige..

Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg er bare skide ked af det....

kan godt forstå du er skuffet det er meget umodent

Anmeld

16. december 2011

Anonym trådstarter

Tak for jeres støttende ord alle sammen!

Anmeld

16. december 2011

B&J

Anonym skriver:

Problemet er jo at han er afhængig af bilen, og håber inderligt det "bare" er betinget så han kan tage prøven igen med det samme...!

Og han har jo lært noget han kører aldrig med sprit i blodet igen!

Men for helved altså manden er så skide stædig ved ikke hvad jeg skal sige eller gøre...! For det er jo rigtigt som han siger han er jo ikke en dårligere belist, jo når han har drukket, men normalt er han jo en god og ansvarsfuld belist så han kan ikke forstå hvorfor det skal være 3 år når han de 364 andre dage om året kører godt.

jaa men der for skal han jo stadig ikke køre bil lige meget hvad så må han tage bus eller tog eller et eller andet for det går jo ikke køre bil uden kørekort...

og ja ved jeg er hård i denne mening men syntes ikke det er okay om han så altid køre pænt også engang i mellem ikke gør de enkelte gange han ikek gør kan det jo gå vildt galt..

Anmeld

16. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

1 for meget er jo nok til at miste kortet bare lige for at fortælle det... så snart du har over 0.5 mister du kortet...

Vi snakkede dog om det i går, da han kom hjem var han fuldstændig grædefærdig og prøvede ikke at ligge skjul på det han havde gjort. Han VED jo godt det er forkert, men han havde ikke lige regnet med de skulle drikke så meget osv.

Han ved ikke præcis hvor meget han har fået men jeg kan så fortælle at det i HVERT fald er mere end en enkelt for meget!

Petjenten havde sagt til ham at han lå ml. en betinget og ubetinget frakendelse altså der snakker vi en promille på 1,2 der skiller de 2 ad... Er stadig ked af det og super skuffet over ham, men efter at have set hvor skuffet han er over sig selv hjalp det lidt da jeg ved han ALDRIG gør det igen....

Ved godt det ikke kan rode bod på det han har gjort men nogle skal bare have det hårdt før det virker.

Ja, for man får kun en betinget frakendelse af kortet ved mere end 0,5 og mister det dermed ikke...

Håber han har set skriften på væggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.