Fuck pis og lort os

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Det er jo ikke til at vide hvor meget han har fået for meget... men når man siger man skal op til en kammie og have en enkelt så drikker man sq altså ikke en halv kasse...!

Er bare gal for han ved sq godt hvor meget han må og ikke må drikke og når han VED han har 2 klip i forvejen skal man sq ikke lege med skæbnen altså! Det er bare IKKE okay...

Og selvfølgelig har han mig men er bare hammer gal over han kan finde på det...! Han skal bruge det kort på sit arbejde osv. det er jo hul i hovedet at han overhovedet leger med skæbnen på den måde..!

Håbede jeg kunne få dig til at de lidt mildt på det, men det lykkeds vidst ikke

Held og lykke med at flippe råden skråt på din kæreste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Loa

Honey<3 skriver:

Håbede jeg kunne få dig til at de lidt mildt på det, men det lykkeds vidst ikke

Held og lykke med at flippe råden skråt på din kæreste

OMG!! Hvordan kan man se mildt på at ens kæreste kører spritkørsel?????? Der er folk der har mistet familiemedlemmer pga. idioter der har kørt mens de har været påvirket..........!!! 

Det er da FULDSTÆNDIG uacceptabelt!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

15. december 2011

Nalle

Honey<3 skriver:

Roooolig da!!

Din kæreste har fået en øl for meget, værre er det altså ikke..

Hvis du reagere ved at være sur på ham, lukker han heltsikkert af , han har lige mistet kortet..
Hvad med bare at smile sødt til ham og lade ham vide at han stadig har dig??

En øl for meget, er også nok!

Ingen skal køre når de har drukket, jeg kan simpelthen ikke ta' det, og det er så respektløst, at sætte sit og andres liv på spil.

Jeg ville da for alt i verden ønske jeg kunne smile sødt til min kæreste og fortælle ham han stadig havde mig, efter han havde drukket og kørt, hvis jeg så bare stadig havde ham her på jorden!!

Ja undskyld, blev bare lidt sur over folk der tager det så let, med at drikke og så køre.

Anmeld

15. december 2011

Bassemor<3

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg tænker, "tale er sølv, tavshed er guld".

Hold du hellere munden lukket, når du henter ham. Se, om du kan bide det i dig. Og sig så, at du gerne vil tale om det her på xx tidspunkt. (Fx i morgen eftermiddag, når du ved, at I begge har god tid og kan sætte jer med en kop kaffe/the eller ligenende).

Du skal sove på det her. Også selvom det gør helt ondt indeni. 

Og han SKAL finde sig i. at I lader den ligge til i morgen.

Det er mit råd.

Held og lykke med det 

PS: Du har helt ret i din analyse af, hvor rædsomme påvirkede/fulde bilister er. Ingen egentlig grund til uddybning der.

Anmeld

15. december 2011

Nalle

Loa skriver:

OMG!! Hvordan kan man se mildt på at ens kæreste kører spritkørsel?????? Der er folk der har mistet familiemedlemmer pga. idioter der har kørt mens de har været påvirket..........!!! 

Du har så evigt ret, og ville ønske jeg kunne have udtrykt mig lige så groft, det bare slet ikke okay

Anmeld

15. december 2011

Pige2009

Loa skriver:

Præcis. Min morfar blev kørt over af en sprit og flugtbilist som "bare" havde fået en enkelt for meget Kan slet ikke forstå dem, der forsvarer spritbilister, og har har nok ikke bare fået en enkelt for meget, når han mister kortet

TS: Det er ikke en kritik af dig, for jeg tror du mener det samme og derfor er så sur og skuffet.

Som en anden også skrev, så få sovet på det og talt om det imorgen. Hvis han selv bringer noget på bane, siger du til ham i en god tone, at det taler I om imorgen...

Held og lykke med det

Anmeld

15. december 2011

Loa

Nalle skriver:

Du har så evigt ret, og ville ønske jeg kunne have udtrykt mig lige så groft, det bare slet ikke okay

Undskyld.... Ja det rammer også dig....... Desværre..... Forstår bare slet ikke man kan tage så let på det.....

Anmeld

15. december 2011

Darling<3

Loa skriver:

Man kan da sagtens køre bil, selvom man har fået en sjus for meget
Det er ikke OK at køre sprit, men sket er sket - og hverken TS eller hendes kæreste kan lave om på det nu, men der er bel ikke nogen grund til at lege mor overfor manden?? Han ved nok godt at det var virkelig dumt af ham??

Anmeld

15. december 2011

Nalle

Loa skriver:

Undskyld.... Ja det rammer også dig....... Desværre..... Forstår bare slet ikke man kan tage så let på det.....

Du skal slet ikke undskylde, jeg synes slet heller ikke det er okay.
Men som jeg skrev, ville jeg da for alt i verden ønske jeg havde min kæreste at kunne fortælle de ting, inden jeg fandt ud af hvad der var sket med ham, var det eneste jeg tænkte på, var at fortælle ham hvor bange han havde gjort mig ved at køre når han havde drukket og han aldrig måtte gøre det igen.
Jeg ville personligt ikke ta det roligt, jeg ville fortælle ham hvordan jeg havde det med det!

Anmeld

15. december 2011

Darling<3

Nalle skriver:

En øl for meget, er også nok!

Ingen skal køre når de har drukket, jeg kan simpelthen ikke ta' det, og det er så respektløst, at sætte sit og andres liv på spil.

Jeg ville da for alt i verden ønske jeg kunne smile sødt til min kæreste og fortælle ham han stadig havde mig, efter han havde drukket og kørt, hvis jeg så bare stadig havde ham her på jorden!!

Ja undskyld, blev bare lidt sur over folk der tager det så let, med at drikke og så køre.

Troede ikke din kæreste var taget afsted i sprit, med uvenskab
Læs hvad jeg lige har skrevet af svar til Loa, orker ikke at skrive det samme igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.