Snydt af Smaahjerter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Inden på deres facebook væg, kan man se et utal der klager over det samme!

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Du er en alletiders mor!

Og du havde slet ikke behøvet dette indlæg, men kan nu godt forstå dig.

Jeg blev dæleme også provokeret af de grimme indlæg på din tråd. Helt vildt. Og er så enig, så enig med dig.

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at nogle bliver misundelige, når de hører, at du har kunnet bruge 7000 kr på dine dejlige børn, og at du så ovenikøbet er jurastuderende med lys fremtid. Det er ikke til at bære. Og nu fortæller du så, at du også har en succesfuld mand. Arghhh, jeg må bide mig i hånden for at bremse den i at hamre i misundelses-tasterne. Jeg bliver helt grøn! 

tusind tak. den varmede rigtig meget og hjalp lidt på de sidste 3 dage. puha der har været så meget ikke kun herinde.

Og husk græsset er ikke altid grønnere på den anden side vi har også haft mange problemer og hele fortiden med børnenes mor er ikke helt uden problematik.

Men vi har kun et liv

Jeg er rigtig glad for alt den opbakning jeg har fået herinde. Jeg har haft samme sag på min blog, men der kender folk mig jo så det er jo klart de siger en masse positivt  hehe. Jeg har droppet Smaahjerter af opfording af min kæreste, det er deres tab at de taber en god kunde. Men jeg er sur over at høre at det ikke kun er mig, men faktisk noget de gør ret tit. Det er jo mange penge i sidste ende. 

Måske er det fordi jeg er jurastuderene (og nok derfor jeg valgte at blive det) for jeg bliver harm når erhvervsdrivende laver numre med forbrugerne. (det sker SÅ tit) Men de har en pligt.

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

tusind tak. den varmede rigtig meget og hjalp lidt på de sidste 3 dage. puha der har været så meget ikke kun herinde.

Og husk græsset er ikke altid grønnere på den anden side vi har også haft mange problemer og hele fortiden med børnenes mor er ikke helt uden problematik.

Men vi har kun et liv

Jeg er rigtig glad for alt den opbakning jeg har fået herinde. Jeg har haft samme sag på min blog, men der kender folk mig jo så det er jo klart de siger en masse positivt  hehe. Jeg har droppet Smaahjerter af opfording af min kæreste, det er deres tab at de taber en god kunde. Men jeg er sur over at høre at det ikke kun er mig, men faktisk noget de gør ret tit. Det er jo mange penge i sidste ende. 

Måske er det fordi jeg er jurastuderene (og nok derfor jeg valgte at blive det) for jeg bliver harm når erhvervsdrivende laver numre med forbrugerne. (det sker SÅ tit) Men de har en pligt.

HEHE efter flere mails fra dem om gavekort på 10kr, hvor jeg takkede nej tak. og fortalte dem at mit beløb lå på 85kr (75kr i overtræk +10kr for gebyr). dette ville de dog ikke gå med til. De ville intet overfører til mig, jeg kunne KUN få et gavekort. Men efter jeg skrev til dem at jeg ville klage sammen med 5 andre. fik jeg denne her:

Hej xx

10 kr refunderet

Smaahjerter.dk ønsker dig en glædelig jul

Med venlig hilsen

Linette

Anmeld

15. december 2011

Corn

Anonym skriver:

HEHE efter flere mails fra dem om gavekort på 10kr, hvor jeg takkede nej tak. og fortalte dem at mit beløb lå på 85kr (75kr i overtræk +10kr for gebyr). dette ville de dog ikke gå med til. De ville intet overfører til mig, jeg kunne KUN få et gavekort. Men efter jeg skrev til dem at jeg ville klage sammen med 5 andre. fik jeg denne her:

Hej xx

10 kr refunderet

Med venlig hilsen

Linette

Anmeld

15. december 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

desværre. de har du igår for 4 gang bare sendt mig et gavekort. Jeg har yderligere fået af vide der er to slags gavekort, der er dem man får af dem, når de har lavet en fejl - og de kan ikke bruges med mindre du køber over et vis beløb. Og dem man selv køber (får fra andre) som du kan få udbetalt til din konto når som helst.

Jeg har opgivet og sagt at jeg ikke gider mere de kan bare beholde pengene, jeg skal ikke have noget gavekort på 10,50 eller 75 kr som jeg kun kan bruge hvis jeg køber for 600kr -for jeg vil slet ikke købe fra dem mere.

Men det er ulovligt, især da jeg nu også har fået flere PB om at det også er sket for dem hver gang. (folk der ikke tør stå frem i denne chat om de køber på kolds, da der åbenbart er mange fordomme for dette). så forbrugerklagenævnet er kontaktet.

FØJ hvor er det altså dårlig stil... Kan blive SÅ sur over sådan noget.. Det ligner bare ingenting.. Og ja lader ikke til der er anden vej end den hårde.. Og det er da bestemt en sag for nogle som dem.. Især når det drejer sig om så mange penge.. Er i så flere der står sammen imod dem nu?

Forstår godt folk ikke vil stå frem når nogle reagere som de gøre (desværre) Håber i hvertfald du får din ret på din side og syntes det er dejligt blive advaret om at købe sådanne steder...

Anmeld

15. december 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Hej xx

10 kr refunderet

Med venlig hilsen

Linette

Ohhh my good.. det jo til grin.. De gøre jo sig selv TOTAL til grin med det der... Men ja tag dem den anden vej de tror åbenbart de kan snige sig udenom

Anmeld

15. december 2011

th

Anonym skriver:

Men vi har kun et liv

vil bare lige skrive at jeg ved ikke hvem du er, men synes du lyder som en rigtig god mor(reserve mor som vi kalde det herhjemme), (min kæreste mistede sin mor da han var 13 og kalder nu min mor for hans reserve mor) og at man købe noget og betale til den første, det er der altså mange der gør.

Jeg ville ønske at alle var som dig.

Anmeld

15. december 2011

Mettemus

Anonym skriver:

Ja. det er sku så trist. Her har jeg købt for over 7000kr hos dem på under 1år. 

Jeg havde lagt en bestilling, som først skulle trækkes d. 1 i måneden. Dette betaler man et gebyr for. Desværre trak de pengene før og efterlod mig i et minus og 75 kr i bank gebyr.

Dette skriver jeg til dem, men de er ligeglade for i deres system er alt korrekt. Jeg sender dem bevis fra min netbank og jeg får så et gavekort på 50kr (!) som jeg så KUN kan bruge ved at købe over et vis beløb, samt kun nye vare der ikke er på udsalg.

Jeg skriver at jeg bare gerne vil have pengene tilbage på min konto, men dette vil de ikke!! de bliver ved med at bede mig sende papir fra banken, dette er jeg dum nok til at gøre hver gang. -så høre jeg intet fra dem, og når jeg så skriver igen, er det en ny der tager sagen og vi starter forfra med at skulle sende bevis fra min netbank... For f....... 85kr!!! nu hedder det sig at jeg skal gå ned i min bank og bede om at få et udskrift og sende ind til dem!!

Jeg er så skuffet jeg har købt så meget hos dem, lagt så mange penge, og så er det sådan en behandling man får.

Jeg ved at hvis det var den anden vej, at jeg skyldte dem 85kr så havde jeg fået 100kr rykker gebyr x3 og kaldt til inkasso til sidst med et beløb over 700kr.

trist!

hilsen en jura studerende

Ih jeg blir helt ked af det når jeg læser sådan et indlæg. Jeg har nemlig også handlet en del hos Smaahjerter, men har altid fået mine varer hurtigt og under de aftalte omstændigheder. Jeg kan dog godt se på deres facebookvæg, at der er rigtig mange som har haft problemer med dem, og at de tackler klager utroligt dårligt (fx ved at slette negative/kritiske henvendelser og ikke svare på mails?!). Det er SÅ ærgerligt når det nu ellers er en fed hjemmeside og i princippet en ret fin service at man kan vendte med at betale for kun 10 eller 20 kr.

Men ja - det er da en vildt elendig behandling og helt sikkert værst for dem selv at få sådan et ry. Der skal ikke meget dårlig omtale til før man ikke tør handle der igen. Jeg tror i hvert fald ikke jeg gør - til trods for at jeg kun selv har haft positive oplevelser.

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

th skriver:

vil bare lige skrive at jeg ved ikke hvem du er, men synes du lyder som en rigtig god mor(reserve mor som vi kalde det herhjemme), (min kæreste mistede sin mor da han var 13 og kalder nu min mor for hans reserve mor) og at man købe noget og betale til den første, det er der altså mange der gør.

Jeg ville ønske at alle var som dig.

tusind tak. kommer altså til at sidde og tude snart. 

Jeg mistede min far som 17årig (han var alkoholiker) så man får automatisk et eller andet for de børn (mennesker) der står i samme båd.

kæmpe kram!

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Ih jeg blir helt ked af det når jeg læser sådan et indlæg. Jeg har nemlig også handlet en del hos Smaahjerter, men har altid fået mine varer hurtigt og under de aftalte omstændigheder. Jeg kan dog godt se på deres facebookvæg, at der er rigtig mange som har haft problemer med dem, og at de tackler klager utroligt dårligt (fx ved at slette negative/kritiske henvendelser og ikke svare på mails?!). Det er SÅ ærgerligt når det nu ellers er en fed hjemmeside og i princippet en ret fin service at man kan vendte med at betale for kun 10 eller 20 kr.

Men ja - det er da en vildt elendig behandling og helt sikkert værst for dem selv at få sådan et ry. Der skal ikke meget dårlig omtale til før man ikke tør handle der igen. Jeg tror i hvert fald ikke jeg gør - til trods for at jeg kun selv har haft positive oplevelser.

Jeg vil give dig ret. Jeg var også rigtig glad for dem inden alt dette, -derfor jeg også har handlet for så stort beløb hos dem  

og det er da heller ikke alle der får sådan en behandling, for så ville de jo ikke kunne køre rundt.

håber du i fremtiden vil modtage god service fra dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.