Frk. Himmelblå skriver:
Du er en alletiders mor!
Og du havde slet ikke behøvet dette indlæg, men kan nu godt forstå dig.
Jeg blev dæleme også provokeret af de grimme indlæg på din tråd. Helt vildt. Og er så enig, så enig med dig.
Jeg kan ikke lade være med at tænke, at nogle bliver misundelige, når de hører, at du har kunnet bruge 7000 kr på dine dejlige børn, og at du så ovenikøbet er jurastuderende med lys fremtid. Det er ikke til at bære. Og nu fortæller du så, at du også har en succesfuld mand. Arghhh, jeg må bide mig i hånden for at bremse den i at hamre i misundelses-tasterne. Jeg bliver helt grøn! 

tusind tak. den varmede rigtig meget og hjalp lidt på de sidste 3 dage. puha der har været så meget
ikke kun herinde.
Og husk græsset er ikke altid grønnere på den anden side
vi har også haft mange problemer og hele fortiden med børnenes mor er ikke helt uden problematik.
Men vi har kun et liv 
Jeg er rigtig glad for alt den opbakning jeg har fået herinde. Jeg har haft samme sag på min blog, men der kender folk mig jo så det er jo klart de siger en masse positivt
hehe. Jeg har droppet Smaahjerter af opfording af min kæreste, det er deres tab at de taber en god kunde. Men jeg er sur over at høre at det ikke kun er mig, men faktisk noget de gør ret tit. Det er jo mange penge i sidste ende.
Måske er det fordi jeg er jurastuderene (og nok derfor jeg valgte at blive det) for jeg bliver harm når erhvervsdrivende laver numre med forbrugerne. (det sker SÅ tit) Men de har en pligt.
Anmeld