Snydt af Smaahjerter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2011

Mettemus

Anonym skriver:

Jeg vil give dig ret. Jeg var også rigtig glad for dem inden alt dette, -derfor jeg også har handlet for så stort beløb hos dem  

og det er da heller ikke alle der får sådan en behandling, for så ville de jo ikke kunne køre rundt.

håber du i fremtiden vil modtage god service fra dem.

Tjah, nu ser vi - jeg tror i hvert fald ikke jeg ville turde at købe på kredit efter dette. Har også læst om en masse hvor de trækker det samme beløb flere måneder i træk - så sku de varer også lissom være betalt Nej, det er jo overhovedet ikke sjovt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2011

Anonym trådstarter

Mettemus skriver:

Tjah, nu ser vi - jeg tror i hvert fald ikke jeg ville turde at købe på kredit efter dette. Har også læst om en masse hvor de trækker det samme beløb flere måneder i træk - så sku de varer også lissom være betalt Nej, det er jo overhovedet ikke sjovt...

!! ok så er det nok godt jeg ikke vil købe der mere hehe

Anmeld

15. december 2011

UngFar

<>[Besked slettet af Baby.dk]

Anmeld

15. december 2011

_-Kathrine-_

Mettemus skriver:

Ih jeg blir helt ked af det når jeg læser sådan et indlæg. Jeg har nemlig også handlet en del hos Smaahjerter, men har altid fået mine varer hurtigt og under de aftalte omstændigheder. Jeg kan dog godt se på deres facebookvæg, at der er rigtig mange som har haft problemer med dem, og at de tackler klager utroligt dårligt (fx ved at slette negative/kritiske henvendelser og ikke svare på mails?!). Det er SÅ ærgerligt når det nu ellers er en fed hjemmeside og i princippet en ret fin service at man kan vendte med at betale for kun 10 eller 20 kr.

Men ja - det er da en vildt elendig behandling og helt sikkert værst for dem selv at få sådan et ry. Der skal ikke meget dårlig omtale til før man ikke tør handle der igen. Jeg tror i hvert fald ikke jeg gør - til trods for at jeg kun selv har haft positive oplevelser.

Har også været rigtig glad for smaahjerter og har næsten også lige købt noget derinde, som jeg desværre tror blir mit sidste indkøb hos dem....! Jeg kiggede også lige på deres Facebook væg og det erikke ligefrem positive ting folk skriver!
Har aldrig haft problemer med dem, men tør nok ikke tage chancen igen!

Anmeld

15. december 2011

klmf

Smaahjerter er hermed sortlistet...

Ej, træls at du skulle opleve sådan en dårlig behandling, men de beder jo så også om at miste en god kunde...

Håber du og din store familie får en dejlig december med fødselsdage, hjemmebag og en dejlig dejlig jul

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

_-Kathrine-_ skriver:

Har også været rigtig glad for smaahjerter og har næsten også lige købt noget derinde, som jeg desværre tror blir mit sidste indkøb hos dem....! Jeg kiggede også lige på deres Facebook væg og det erikke ligefrem positive ting folk skriver!
Har aldrig haft problemer med dem, men tør nok ikke tage chancen igen!

ja kender også en anden herinde som har haft problemer med en huttelihutdragt til 799kr, som de ikke ville tage retur. (Smaahjerter havde glemt at skrive ved dragten at den var str mindre end hvad der stod) så hendes datter på 9 måneder kunne ikke passe en str 12-18 måneder. Smaahjerter ville ikke bytte den på trods af den var helt ny og ikke brugt eller noget

Dog kan jeg hilse og sige at hun tog fat i huttelihut som virkelig har en faktisk service! hun sendte dragten ind til dem, fik dragten tilbage SAMT en hel ny i størrelsen større og en ny hue.. Se det er service ud over alt forventning!

Anmeld

15. december 2011

Laulund87

Ved de at du har lavet den her tråd og sikkert mister en del kunder? Hvad med at skrive det på deres FB wall, så kan de måske lære lidt af det.

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

Ved de at du har lavet den her tråd og sikkert mister en del kunder? Hvad med at skrive det på deres FB wall, så kan de måske lære lidt af det.

er faktisk en af de få der ingen FB har 

de har dog fået minus via trust pilot osv

Anmeld

15. december 2011

Laulund87

Anonym skriver:

er faktisk en af de få der ingen FB har 

de har dog fået minus via trust pilot osv

Nårh

Godt, det er altid noget!

Anmeld

15. december 2011

Ansemusen

Frk. Himmelblå skriver:

Du er en alletiders mor!

Og du havde slet ikke behøvet dette indlæg, men kan nu godt forstå dig.

Jeg blev dæleme også provokeret af de grimme indlæg på din tråd. Helt vildt. Og er så enig, så enig med dig.

Jeg kan ikke lade være med at tænke, at nogle bliver misundelige, når de hører, at du har kunnet bruge 7000 kr på dine dejlige børn, og at du så ovenikøbet er jurastuderende med lys fremtid. Det er ikke til at bære. Og nu fortæller du så, at du også har en succesfuld mand. Arghhh, jeg må bide mig i hånden for at bremse den i at hamre i misundelses-tasterne. Jeg bliver helt grøn! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.