Snydt af Smaahjerter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Tvillingemor80

Rockertand skriver:

Nu kommer jeg lige med et indlæg, jeg får hug for, men sådan er det jo....

Det er grotesk at bruge 7000 kr på under 1 år, hvis man ikke engang kan få pengene til at slå til til den 1. !!??

Hvis man ikke har pengene, så køber man ikke - det er da fuldstændig logisk.

Hvis du havde haft pengene og købt på normale betingelser, så havde du ikke stået med dette problem.

Uanset om TS har råd eller ej, handler fornuftigt eller ej - så er det sku da firmaet der i den grad snyder, de tager penge for en service der ikke bliver givet ! Det er da stort set tyverri fra TS!

Kan super godt forstå at du er skide sur TS !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Ka+Ma=Be

Prinsesse2ben skriver:

Jeg oplever det hver gang jeg bestiller hos smaahjerter med kredit.. De trækker altid før pengene går ind

Det er godt nok for dårligt! Det burde man ikke kunne forvente sig!

Anmeld

14. december 2011

Pige2009

Det er da uhørt - vildt dårlig service Drop dem helt...

Anmeld

14. december 2011

lilledittemor

Tvillingemor90 skriver:

Uanset om TS har råd eller ej, handler fornuftigt eller ej - så er det sku da firmaet der i den grad snyder, de tager penge for en service der ikke bliver givet ! Det er da stort set tyverri fra TS!

Kan super godt forstå at du er skide sur TS !

Anmeld

14. december 2011

smokin

Jeg kan ikke se problemet, de gør opmærksom på at de trækker beløbet med det samme hvis du bruger electronkort eller debitkort. 

Vi sender så varerne med det samme, og trækker så pengene senere.

Du skal dog være opmærksom på, at hvis du betaler med VISA Electron eller Mastercard Debit, så reserveres beløbet med det samme. Du kan så høre din bank om de vil give dig kredit indtil børnepengene kommer.

Anmeld

14. december 2011

Rockertand

Phoenix skriver:

Nu er det jo december mdr, så det kan jo godt være at ts ikke har samme rådighedsbeløb som årets foregående mdr. Er vi ikke alle lidt fattigere i dec. ?  

Nu er det jo ikke en overraskelse, at der er jul hvert år i december - så må man jo spare op til det i løbet af året - og jeg har også førhen levet på SU i mange år og ved, at pengene skal bruges med omtanke - men jeg vil ærligt talt sige, at hvis man bruger mange penge (som man ikke har) hos et firma, som ikke sælger nødvendige varer, så har man da et problem.

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Det er grotesk at bruge 7000 kr på under 1 år, hvis man ikke engang kan få pengene til at slå til til den 1. !!??

Hvis du havde haft pengene og købt på normale betingelser, så havde du ikke stået med dette problem.

ja for ærligt talt så mener jeg ikke du skal blande dig i det. det har intet med indlæget at gøre. og hvorfor dømme når du ikke kender baggrunden? det kunne f.eks. være at der var en konto til barnet som har fødselsdag i dec lige inden jul = mange penge. Og så ville man måske gerne vente til d. første med at betale. hvad du selvfølgelig aldrig har gjort, for du lyder da virkelig som en fornuftig og klog person!

Bræk altså.. og tusind tak for lige at få mig til at blive i endnu mere øv humør.. fatter ikke folk som dig! så bidrag dog med noget positivt eller noget konstruktivt kritik man kan bruge til noget eller hold dig væk, hvis du bare skal sidde og pege fingre af folk.

Anmeld

14. december 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

super! tusind tak

Og hos Filabel.dk - Jeg har kun oplevet FANSTASTISK ervice der!!! Jeg har to gange fået penge tilbage uden at skulle sende varen retur, pga. en reklamation.  Og man kan også mod et gebyr betale senere end man modtager sine varer

Anmeld

14. december 2011

Ansemusen

Rockertand skriver:

Hmm... Du kender jo ikke til TS's situation eller vores andres for den sags skyld!

Jeg har da også købt på kredit én gang for noget tid siden, da vi manglede flyverdragt mm. til vores dreng og vidste at børnepengene kom to uger senere. Det må da være helt op til folk selv, hvordan de gør det! Problematikken her er ikke hvorvidt folk har styr på deres økonomi eller ej, men om et firma, som tilsyneladende ikke yder den service de har lovet!

Anmeld

14. december 2011

heje

Anonym skriver:

ja for ærligt talt så mener jeg ikke du skal blande dig i det. det har intet med indlæget at gøre. og hvorfor dømme når du ikke kender baggrunden? det kunne f.eks. være at der var en konto til barnet som har fødselsdag i dec lige inden jul = mange penge. Og så ville man måske gerne vente til d. første med at betale. hvad du selvfølgelig aldrig har gjort, for du lyder da virkelig som en fornuftig og klog person!

Bræk altså.. og tusind tak for lige at få mig til at blive i endnu mere øv humør.. fatter ikke folk som dig! så bidrag dog med noget positivt eller noget konstruktivt kritik man kan bruge til noget eller hold dig væk, hvis du bare skal sidde og pege fingre af folk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.