Chr-Hei skriver:
Hold da op hvor kan et helt alm indlæg da blevet vendt til noget helt andet end det skulle.. ØV også..
Men hold da op en dårlig service, så skal de da ikke lave den "service" for sine kunder hvis ikke de venter med trække pengene...
Kan du ikke kræve handlen tilbage? eller har du prøvet ringe ind og snakke med dem, det er tit det er bedre end at skrive...
Håber da i finder en god løsning på det for 50 kr er ikke meget som et "lap på såret"
desværre. de har du igår for 4 gang bare sendt mig et gavekort. Jeg har yderligere fået af vide der er to slags gavekort, der er dem man får af dem, når de har lavet en fejl - og de kan ikke bruges med mindre du køber over et vis beløb. Og dem man selv køber (får fra andre) som du kan få udbetalt til din konto når som helst.
Jeg har opgivet og sagt at jeg ikke gider mere de kan bare beholde pengene, jeg skal ikke have noget gavekort på 10,50 eller 75 kr som jeg kun kan bruge hvis jeg køber for 600kr -for jeg vil slet ikke købe fra dem mere.
Men det er ulovligt, især da jeg nu også har fået flere PB om at det også er sket for dem hver gang. (folk der ikke tør stå frem i denne chat om de køber på kolds, da der åbenbart er mange fordomme for dette). så forbrugerklagenævnet er kontaktet.
Anmeld