Snydt af Smaahjerter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. december 2011

Laulund87

Anonym skriver:

ja for ærligt talt så mener jeg ikke du skal blande dig i det. det har intet med indlæget at gøre. og hvorfor dømme når du ikke kender baggrunden? det kunne f.eks. være at der var en konto til barnet som har fødselsdag i dec lige inden jul = mange penge. Og så ville man måske gerne vente til d. første med at betale. hvad du selvfølgelig aldrig har gjort, for du lyder da virkelig som en fornuftig og klog person!

Bræk altså.. og tusind tak for lige at få mig til at blive i endnu mere øv humør.. fatter ikke folk som dig! så bidrag dog med noget positivt eller noget konstruktivt kritik man kan bruge til noget eller hold dig væk, hvis du bare skal sidde og pege fingre af folk.

Det er så nemt at dømme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Bb3031

Anonym skriver:

ja for ærligt talt så mener jeg ikke du skal blande dig i det. det har intet med indlæget at gøre. og hvorfor dømme når du ikke kender baggrunden? det kunne f.eks. være at der var en konto til barnet som har fødselsdag i dec lige inden jul = mange penge. Og så ville man måske gerne vente til d. første med at betale. hvad du selvfølgelig aldrig har gjort, for du lyder da virkelig som en fornuftig og klog person!

Bræk altså.. og tusind tak for lige at få mig til at blive i endnu mere øv humør.. fatter ikke folk som dig! så bidrag dog med noget positivt eller noget konstruktivt kritik man kan bruge til noget eller hold dig væk, hvis du bare skal sidde og pege fingre af folk.

Enig enig enig

Anmeld

14. december 2011

Bb3031

Rockertand skriver:

Nu kommer jeg lige med et indlæg, jeg får hug for, men sådan er det jo....

Det er grotesk at bruge 7000 kr på under 1 år, hvis man ikke engang kan få pengene til at slå til til den 1. !!??

Hvis man ikke har pengene, så køber man ikke - det er da fuldstændig logisk.

Hvis du havde haft pengene og købt på normale betingelser, så havde du ikke stået med dette problem.

Nu handler indlægget jo ikke om TS´s privat økonomi, men om et firma, som ikke overholder deres egne retningslinier og som ikke yder den service de har lovet, samt ikke yder den professionel service, der burde være at forventet af dem, når de fejler.

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Nu er det jo ikke en overraskelse, at der er jul hvert år i december - så må man jo spare op til det i løbet af året - og jeg har også førhen levet på SU i mange år og ved, at pengene skal bruges med omtanke - men jeg vil ærligt talt sige, at hvis man bruger mange penge (som man ikke har) hos et firma, som ikke sælger nødvendige varer, så har man da et problem.

Hvad går der galt? helt seriøst. Kritik er velkommen men jeg forstår ikke dette? hvad gavner det? hvad får du ud af det?

Det ville svare til at "hende der gerne ville have et råd, om hvordan man kommer væk fra en voldelig kæreste" - fik rådet: "ej altså... seriøst... jeg fatter bare ikke at nogen gider have de mænd"

og så spørger jeg igen... hvad gavner det? hvem hjælper det?

At jeg har betalt med kredit (jeg tjener i det mindste mine egne penge!) and so what? hvorfor er det at du bruger det imod mig? hvad får du ud af at fortælle mig at du ikke fatter folk der gør det? det har jo intet med sagen af gøre jeg er bare nysegerrig. For i min verden må du da have et dårligt liv og har brug for at hævde dig selv over andre. Gør du også sådan overfor andre, eller har du bare en lorte dag? for hvis du bare har en lorte dag, så kan du sku bare bede om et kram, i stedet for. Det virker meget bedre end det der!

Anmeld

14. december 2011

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rockertand skriver:

Det er grotesk at bruge 7000 kr på under 1 år, hvis man ikke engang kan få pengene til at slå til til den 1. !!??

Hvis du havde haft pengene og købt på normale betingelser, så havde du ikke stået med dette problem.

Jeg mangler liiiige logikken her: Firmaer må gerne bryde de regler, de selv har formuleret som en del af deres service, når det kun går ud over de fattigrøve, der har reelt behov for den pågældende service? - for de kunne bare lade være med at handle hos firmaet?

Vil det også sige, at et firma, der reklamerer med byttegaranti, godt må nægte en kunde at bytte en vare, fordi vedkommende bare kunne have ladet være med at købe noget "forkert"?

Det må vist være logik for ultraliberalister...

Anmeld

15. december 2011

Lunae

Rockertand skriver:

Hold da op et surt opstød. Virkelig upassende. Du burde forholde dig til ts vinkling og ikke hvordan hun administrerer sine penge.

Til ts. Mega dårlig stil - kan godt forstå at du er vred og skuffet. Find dig en ny side og boycot smaahjerter.

Anmeld

15. december 2011

Chr-Hei

Anonym skriver:

Ja. det er sku så trist. Her har jeg købt for over 7000kr hos dem på under 1år. 

Jeg havde lagt en bestilling, som først skulle trækkes d. 1 i måneden. Dette betaler man et gebyr for. Desværre trak de pengene før og efterlod mig i et minus og 75 kr i bank gebyr.

Dette skriver jeg til dem, men de er ligeglade for i deres system er alt korrekt. Jeg sender dem bevis fra min netbank og jeg får så et gavekort på 50kr (!) som jeg så KUN kan bruge ved at købe over et vis beløb, samt kun nye vare der ikke er på udsalg.

Jeg skriver at jeg bare gerne vil have pengene tilbage på min konto, men dette vil de ikke!! de bliver ved med at bede mig sende papir fra banken, dette er jeg dum nok til at gøre hver gang. -så høre jeg intet fra dem, og når jeg så skriver igen, er det en ny der tager sagen og vi starter forfra med at skulle sende bevis fra min netbank... For f....... 85kr!!! nu hedder det sig at jeg skal gå ned i min bank og bede om at få et udskrift og sende ind til dem!!

Jeg er så skuffet jeg har købt så meget hos dem, lagt så mange penge, og så er det sådan en behandling man får.

Jeg ved at hvis det var den anden vej, at jeg skyldte dem 85kr så havde jeg fået 100kr rykker gebyr x3 og kaldt til inkasso til sidst med et beløb over 700kr.

trist!

hilsen en jura studerende

Hold da op hvor kan et helt alm indlæg da blevet vendt til noget helt andet end det skulle.. ØV også..

Men hold da op en dårlig service, så skal de da ikke lave den "service" for sine kunder hvis ikke de venter med trække pengene...

Kan du ikke kræve handlen tilbage? eller har du prøvet ringe ind og snakke med dem, det er tit det er bedre end at skrive...

Håber da i finder en god løsning på det for 50 kr er ikke meget som et "lap på såret"

Anmeld

15. december 2011

AndreasMor84

Hvorfor er der nogen der altid skal se på det negative i div indlæg? Nogen som altid skal være moralsk korrekte, fortælle hvad man burde og ikke bør gøre, fortælle hvor 'dumme' folk kan være osv.
Det er nogle gange vildt irriterende og virker som om, at nogle kun er interesseret i at skabe en dårlig stemning!!!

Til TS.. Synes sgu det er dårlig service og jeg var også blevet rasende

Anmeld

15. december 2011

Frk. Himmelblå

Rockertand skriver:

Hvad ved du om TS' økonomiske situation?? Og hvad ret har du til at blande dig i den?

Hun har da al mulig ret til at tilkøbe sig en kredit uafhængigt af sin økomiske situation!

Jeg har også kredit cards, det gør da heller ikke mig  økonomisk uansvarlig. Og 7000 kr om året - om det er meget, - det afhænger da virkelig af, hvem man er, og hvordan man prioriterer.

Så jeg synes, dit indlæg er for hårdt.

Anmeld

15. december 2011

Anonym trådstarter

Chr-Hei skriver:

Hold da op hvor kan et helt alm indlæg da blevet vendt til noget helt andet end det skulle.. ØV også..

Men hold da op en dårlig service, så skal de da ikke lave den "service" for sine kunder hvis ikke de venter med trække pengene...

Kan du ikke kræve handlen tilbage? eller har du prøvet ringe ind og snakke med dem, det er tit det er bedre end at skrive...

Håber da i finder en god løsning på det for 50 kr er ikke meget som et "lap på såret"

desværre. de har du igår for 4 gang bare sendt mig et gavekort. Jeg har yderligere fået af vide der er to slags gavekort, der er dem man får af dem, når de har lavet en fejl - og de kan ikke bruges med mindre du køber over et vis beløb. Og dem man selv køber (får fra andre) som du kan få udbetalt til din konto når som helst.

Jeg har opgivet og sagt at jeg ikke gider mere de kan bare beholde pengene, jeg skal ikke have noget gavekort på 10,50 eller 75 kr som jeg kun kan bruge hvis jeg køber for 600kr -for jeg vil slet ikke købe fra dem mere.

Men det er ulovligt, især da jeg nu også har fået flere PB om at det også er sket for dem hver gang. (folk der ikke tør stå frem i denne chat om de køber på kolds, da der åbenbart er mange fordomme for dette). så forbrugerklagenævnet er kontaktet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.