Snydt af Smaahjerter :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.254 visninger
59 svar
0 synes godt om
14. december 2011

Anonym trådstarter

Ja. det er sku så trist. Her har jeg købt for over 7000kr hos dem på under 1år. 

Jeg havde lagt en bestilling, som først skulle trækkes d. 1 i måneden. Dette betaler man et gebyr for. Desværre trak de pengene før og efterlod mig i et minus og 75 kr i bank gebyr.

Dette skriver jeg til dem, men de er ligeglade for i deres system er alt korrekt. Jeg sender dem bevis fra min netbank og jeg får så et gavekort på 50kr (!) som jeg så KUN kan bruge ved at købe over et vis beløb, samt kun nye vare der ikke er på udsalg.

Jeg skriver at jeg bare gerne vil have pengene tilbage på min konto, men dette vil de ikke!! de bliver ved med at bede mig sende papir fra banken, dette er jeg dum nok til at gøre hver gang. -så høre jeg intet fra dem, og når jeg så skriver igen, er det en ny der tager sagen og vi starter forfra med at skulle sende bevis fra min netbank... For f....... 85kr!!! nu hedder det sig at jeg skal gå ned i min bank og bede om at få et udskrift og sende ind til dem!!

Jeg er så skuffet jeg har købt så meget hos dem, lagt så mange penge, og så er det sådan en behandling man får.

Jeg ved at hvis det var den anden vej, at jeg skyldte dem 85kr så havde jeg fået 100kr rykker gebyr x3 og kaldt til inkasso til sidst med et beløb over 700kr.

trist!

hilsen en jura studerende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Jeg havde lagt en bestilling, som først skulle trækkes d. 1 i måneden. Dette betaler man et gebyr for. Desværre trak de pengene før og efterlod mig i et minus og 75 kr i bank gebyr.

Dette skriver jeg til dem, men de er ligeglade for i deres system er alt korrekt. Jeg sender dem bevis fra min netbank og jeg får så et gavekort på 50kr (!) som jeg så KUN kan bruge ved at købe over et vis beløb, samt kun nye vare der ikke er på udsalg.

Jeg skriver at jeg bare gerne vil have pengene tilbage på min konto, men dette vil de ikke!! de bliver ved med at bede mig sende papir fra banken, dette er jeg dum nok til at gøre hver gang. -så høre jeg intet fra dem, og når jeg så skriver igen, er det en ny der tager sagen og vi starter forfra med at skulle sende bevis fra min netbank... For f....... 85kr!!! nu hedder det sig at jeg skal gå ned i min bank og bede om at få et udskrift og sende ind til dem!!

Jeg er så skuffet jeg har købt så meget hos dem, lagt så mange penge, og så er det sådan en behandling man får.

Jeg ved at hvis det var den anden vej, at jeg skyldte dem 85kr så havde jeg fået 100kr rykker gebyr x3 og kaldt til inkasso til sidst med et beløb over 700kr.

trist!

øv hvor trælst..

køb hos buksetrolden i stedet.. eller kids world.. der kan du også betale til den 1 når du bestiller.. 

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

øv hvor trælst..

køb hos buksetrolden i stedet.. eller kids world.. der kan du også betale til den 1 når du bestiller.. 

super! tusind tak

Anmeld

14. december 2011

Victoriasmor88

Jeg oplever det hver gang jeg bestiller hos smaahjerter med kredit.. De trækker altid før pengene går ind

Anmeld

14. december 2011

Anonym trådstarter

Prinsesse2ben skriver:

Jeg oplever det hver gang jeg bestiller hos smaahjerter med kredit.. De trækker altid før pengene går ind

seriøst! det kan de da ikke, når man nu betaler for det!

Anmeld

14. december 2011

Nessie

Kan du ikke lade handlen gå tilbage, så får du da i det mindste dine penge retur

Anmeld

14. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

trist!

Nu kommer jeg lige med et indlæg, jeg får hug for, men sådan er det jo....

Det er grotesk at bruge 7000 kr på under 1 år, hvis man ikke engang kan få pengene til at slå til til den 1. !!??

Hvis man ikke har pengene, så køber man ikke - det er da fuldstændig logisk.

Hvis du havde haft pengene og købt på normale betingelser, så havde du ikke stået med dette problem.

Anmeld

14. december 2011

Phoenix

Rockertand skriver:

Det er grotesk at bruge 7000 kr på under 1 år, hvis man ikke engang kan få pengene til at slå til til den 1. !!??

Hvis du havde haft pengene og købt på normale betingelser, så havde du ikke stået med dette problem.

Nu er det jo december mdr, så det kan jo godt være at ts ikke har samme rådighedsbeløb som årets foregående mdr. Er vi ikke alle lidt fattigere i dec. ?  

Anmeld

14. december 2011

Kamulla

hmm træls.. det har jeg ikke prøvet at det har gjort heldigvis.. 

Anmeld

14. december 2011

Giraffen

Rockertand skriver:

ingen høvl herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.