Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bambii skriver: Ja, jeg sidder også og tænker helt vildt over hvem den udvalgte kan være og alle de andre ting der er at tænke over Jeg sidder hver dag og venter på det kommer Hehe..
Ja, jeg sidder også og tænker helt vildt over hvem den udvalgte kan være og alle de andre ting der er at tænke over
Jeg sidder hver dag og venter på det kommer Hehe..
Jeg har alarmen på min telefon til at ringe ... Tænk hvis jeg glemte at se det!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Kan man se alle afsnit derinde, eller bare dem der har været?
Kan man se alle afsnit derinde, eller bare dem der har været?
lucas<3 skriver: Du kan kun se fra 1-12 og så kommer der sender. Det stakit der kommer i morgen det kommer ved 9 tiden
Du kan kun se fra 1-12 og så kommer der sender. Det stakit der kommer i morgen det kommer ved 9 tiden
Uhhh, ja okay
rikkeregnbue skriver: Jeg har alarmen på min telefon til at ringe ... Tænk hvis jeg glemte at se det!
Ja, jeg glemte at se det den 9
Jeg kan desværre ikke se det på sputnik fordi jeg ikke har min computer
Så nu sørger jeg for at se det hver dag vil ikke gå glip af noget af det :p
Bambii skriver: Ja, jeg glemte at se det den 9 Jeg kan desværre ikke se det på sputnik fordi jeg ikke har min computer Så nu sørger jeg for at se det hver dag vil ikke gå glip af noget af det :p
Jeg er også bange for at jeg glemmer det en eller anden dag.. Det ville være forfærdeligt Men skal da liiiige se genudsendelsen af det nu her i dag også
rikkeregnbue skriver: Jeg er også bange for at jeg glemmer det en eller anden dag.. Det ville være forfærdeligt Men skal da liiiige se genudsendelsen af det nu her i dag også
Ja, tror jeg også jeg skal Hehe..
Så er det jo lige om lidt den kommer!!!! Ihhhh
Er vi klar piger?
Bambii skriver: Ja, tror jeg også jeg skal Hehe..
vel du låne min kode?
rikkeregnbue skriver: Så er det jo lige om lidt den kommer!!!! Ihhhh Er vi klar piger?
Ja, jeg er helt klar
Nå, så sluttede aftenens afsnit af julekalenderen.
Hvem tror I nappede Stygge? Jeg tror såmænd selv, at det er Helligånden eller sådan noget.
Næsten afsnit ser virkelig lovende, og aktionfyldt ud. Med masser af magi og effekter haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128